Alexis
Ráno jsme přišly pozdě na snídani. Vlastně už nám ji nechtěli vůbec dát ,ale nakonec jsme je ukecali.
Dnes je myslím herní den. Je to pro dobré sblížení takže to vlastně pořádají kvůli mě. Nevím jak to probíhá. Holky říkaly ,že je šipkovaná nebo orientační běh, různé hry pro týmy a tak.
Hned ráno na nás čeká orientační běh lesem a pak přes nějakou louku až k chatě. Nikdo přesně neví kudy to vede. Vlastně to vědí dospělí a pár starších kluků od nás. Jenže ti vědí jen krátký úsek ,který hlídají.
No, po snídani jsme rychle běželi do pokoje se převléknou. ,,Bude tam hrozná kosa!" Postěžovala si Casee.
,,Hlavně nechápu proč to musíme běhat." Odfrkla si Colin. ,, Běhá se to každý rok dámy. Takže letos taky! A navíc bude to zábava. Pokud vím tak Bred dělá taky dohled takže nemusíte mít strach. ,,Nebo spíš ty ,protože tam budeš mít pana rytíře. Hlavně zkus mít čas pod hodinu a půl ano? Ať věc ,kterou tam hodláte provozovat není tak nápadná." Dostala výbuch smíchu Brigit.
,,Hele! Sestro, drž hubu. A Alexis tam taky bude mít svou lásku!" Obhajovala se Casee.
,,Cass!! To není pravda." A vyšla jsem z pokoje. Mezi mnou a NÍM je tlustá čára. Nikdo ji nepřekročí!
Venku už byly skoro všichni. Hledala jsem někoho koho znám. Byl tam jen Jake. Nevím co mě to napadlo ,ale rozeběhla jsem se za ním. Těsně u něj jsem se odrazila a skočila mu na záda.
Otočil se hlavou ke mně. ,,Holka ty jsi blázen!" Široce jsem se na něj zazubila. Slezla jsem z něj. ,,Kde máš ostatní?" Zeptal se. ,, Nevím" Jen jsem pokrčila ramen. ,,Kdo bude mít hlídku? " Koukl na mě jak na stvoření z Marsu. ,, Hlídku?"
,,No holky říkali ,že prostě v daných úsecích jsou buď dospělí nebo někteří kluci." Šibalsky se na mě podíval. ,,Tak kluci jo? A kteří přesně? Jestli chceš tak čekám u rybníka" Usmála jsem se a rozcuchala mu vlasy. ,,Nene! Jen se ptám."
Ahojky :)) (pokud nechceš číst ty blbosti tak přeskoč na INFO⬇⬇⬇)
Dneska jsem měla zápas a popíšu vám ve zkratce co jsem dělala-Vstala v pět ráno-_-
JELA 2,5 h do nějakého města
Hrála jsem 10min a 29s nevím nešlo mi to :((
Teď jedu 2,5h zpátky😑😑..................
Takže super?
InFO
Dneska opět 400slov :D Nějak jsem se rozjela 😊 Mám předepsanou ještě jednu kapitolu ,která bude zřejmě opět jen z pohledu Alexis.... řekněme , že nevím co z Thomasova pohledu a moc mě to z jeho pohledu nebaví.... Ale občas se jeho pohled objeví aby jste věděli co se mu honí v hlavě:D
Na kapitolu se můžete těšit zítra :)),!!!
I❤YOU! KARIN
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomanceOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...