Speciálně kapitola pro Nicoll007 , protože prostě.... Jsem blbá a Slibuju něco, co nedokážu splnit, takže s několikadenním a 33 minutovým zpožděním....Tady máš tu kapitolu!😂😂 Ale komentář jsi napsala hezkej, takže jako😂❤❤
Byla jsem vzhůru od půl páté ráno. Ono když jde člověk spát v sedm hodin, tak se nemůže divit. Nicméně v šest hodin jsem se odhodlala vylézt.
Doskákala do koupelny, kde jsem si na sádru nandala nějakou zvláštní věc, abych ji neměla mokrou a zalezla si do sprchy. Jak já miluju teplou vodu...Myslím že jsem možná i na chvilku usnula, tím si nejsem jistá. Asi po půl hodině jsem se přinutila opět vylézt. Obmotala jsem kolem sebe ručník a sedla si na vanu. Podle mého mobilu je tříčtvrtě na sedm. ,,Tolik času!" Postavila jsem se a stále v ručníku dohopsala k zrcadlu. Korektorem jsem zakryla všechno co mi na mém obličeji vadilo. (Eh, to bych si musela uříznout hlavu) Na to dala pudr.(nevím jak jinak to napsat, pardon😂) a ještě si dala řasenku. Po dlouhém přemýšlení jsem si i jemně dokreslila obočí.
Kdo si zapomněl vyčistit zuby?
.....
Ve čtvrt na osm už jsem seděla oblečená do šedých látkových kraťasů, bílého tílka a bílé Nike mikiny přes hlavu, na posteli s mobilem v ruce a projížděla všechny možný sítě. Nikde nic zajímavého a tak jsem se rozhodla jít dolů. No jít, ono se sádrou na noze je těžké normálně chodit.
Když už jsem se tedy dostala dolů, ucítila jsem nádhernou vůni. Lívance!
,,Ahoj Alexis." Pozdravila mě mamka, která stála u plotny. U stolu už seděla Melanie a ládovala se Lívancema. Sedla jsem si k ní a pokusila se jí jeden ukrást. Marně...
Ale za pár vteřin už jsem měla svůj talíř plný lívanců a i pusu plnou lívanců.
Za chvíli jsem je všechny snědla, popadla batoh a jen s rychlým rozloučením se vydala na autobusovou zastávku.
Fakt mě štve, že nemůžu normálně chodit, protože prostě mi to vadí!!!
Na zastávce kromě mě a několika důchodců, kteří míří do supermarketů stál ještě jeden kluk. Sexy kluk...
A to bych nebyla já, abych se neztrapnila. Já s mojí kamarádkou si totiž vždycky posíláme fotky hezkých kluků. Znáte to, když je blízko tak šup vyfotit.
Jenže já blbka si nevypnula blesk a pak se divila proč na mě ten kluk kouká. Jo bylo to dost trapný a myslím, že mu došlo, že si ho fotím.
Nejvíc trapný na tom bylo, že za mnou přišel. Prostě si jen tak stojíte na zastávce, čekáte na autobus(ehm....Fotíte kluky) a najednou k vám ten kluk přijde a řekne: ,,Kdyby jsis řekla, mohl jsem ti nějaký fotky poslat a nemusela jsis mě "nenápadně"' naznačí uvozovky. ,,Fotit."
Takže jsem samozřejmě byla červená až na zadku.
Ale byl fakt pěknej. Měl hnědočerné vlasy, které měl nakrátko ostříhané a zelené oči. Prostě úplně aww.,,Jo, no ehm- nevím o čem to mluvíš." Jeho smích!
,,Nevíš? Tak se třeba podívej do galerie." Pokusil se mi vzít mobil.,,Začnu křičet, že okrádáš invalidu." Uraženě jsem odvrátila obličej a mobil dala do kapsy.
,,No jo prosimtě." Opřel se o skleněnou stěnu zastávky a koukal na mě. Bylo to divný.,,Proč se na mě tak díváš? Jak nějaký úchyl." Snažil se tvářit tajemně, ale vypadal spíše, jako by potřeboval na záchod.
,,Co ty víš." Mrknul a rozešel se pryč. ,,Kam jdeš?" ,,Jedu do školy." Odpověděl a rozešel se opět k autobusu.Bože já jsem blbá...
Xxxxxxxx
Ve škole jsem hned šla za Amber, kterou jsem objala jak kdyby měla zemřít. ,,Ty jseš fakt kráva Alex. Tohle už mi nedělej!" Řekne mi, přičemž svoje ruce také obmotá kolem mě. Nevím jedu si nemám lámat nohu (Jakoby jsem to udělala naschvál) a nebo jí nečekaně objímat. Kdo ví.
Když se odtáhne, tak zabouchne svoji skříňku a rozejdeme se do třídy.
,,A něco nového?" Zeptám se jí.
,,No vlastně jo!" Řekne hrozně nadšeně. ,, Přišel jeden nový kluk a jeho sestra. On je hrozně divnej, ale ona je úplně moc v pohodě. Myslím, že si s ní budeš rozumět."A v tu chvíli dorazíme do třídy.
Přijdu si, jak kdybych tu nebyla rok. Všichni mě zdraví, některé holky mě objímají a všichni se mi chtějí podepsat na sádru.Což jim po několikaminutovém přemlouvání dovolím. Myslím, že se mi podepsala snad celá třída!
Amber mě taky stihla seznámit s těmi dvojčaty. Ta dívka, Anna, je vážně hrozně hodná. Má (omg automatická korekce mi nabízí - krámy😂😂) světle hnědé vlasy, modré oči a je hrozně hubená a malinká. A to i já jsem malá.
Zatímco její bratr, Charlie, je snad obr! Je strašně vysoký, ale vlasy i oči má s Annou stejné.Zrovna se s nimi bavím o tom, kdy přistoupili na školu a kdy se přistěhovali, když do třídy vstoupí učitel a začne hodina.
~~~~~~~~~~~~~~~
I know, že je to naprosto o ničem, ale chtěly jste kapitolu dříve než v půlce srpna, takže tady je půlka kapitoly👏
Je to necelých 800 slov.
No nic, já jdu spát, takže dobrou❤
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomantizmOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...