57.kapitola 2/2

2.2K 140 46
                                    

Věnováno: omlouvám se, nejde mi označovat, takže věnování dopíšu později. Doufám, že to není problém.

Všechny hodiny proběhly v pořádku. Učitelé se ptali, jak se mám a podobně. Když byl čas oběda, tak jsme se s Amber stavili opět u skříňky, aby jsme si tam dali učebnice. A pak jsme se vydali ke frontě na oběd. Nevím jestli jen u nás, ale tady jsou fronty na oběd snad stometrové!

Postavili jsme se za nějakou partu kluků. Myslím, že je nemožné znát každého, poněvadž sem chodí vážně mega moc lidí. Ani jsem nestihla dokončit myšlenku a za námi už také stálo několik jedinců. ,,Jo a taky ti musím něco říct." Vyšlo najednou z Amber. ,,Ano?" Usmála se a úplně ji zářili oči. ,,Já a Kyle jsme byli venku. A troufám si říct, že teď spolu chodíme." Začala poskakovat a pár lidí na nás divně koukalo. ,,To je boží!" Rozhodila jsem rukama a objala ji. ,, Já vím."

Nějakým zázrakem jsme se dostali na řadu. K obědu je hrachová kaše a nějaké maso. Teda "maso". Amber si stála za tím, že mi to odnese a tak nejdřív odešla se svým tácem a já čekala u místa, kde si žáci mohou natočit pití. ,, Nazdárek." Ozvalo se vedle mě. Byl to ten kluk ze zastávky. ,,Zase někoho fotíš?" Usmál se. ,,No jasně." Doufala jsem, že odejde a já se budu moct najíst. ,, Půjč" Vzal mi tác. ,,Kde si chce dáma sednout?" Ukázala jsem na místo, kam jsem si chtěla sednout. ,,Škoda, doufal jsem, že si sedneš se mnou, snad příště." Jen jsem se křivě usmála a vydali jsme se ke stolu.

,,Díky." Řekla jsem po tom co jsem došli ke stolu. ,, Jé! Ahojda." Usmála se Amber ihned co nás viděla. A mě věnovala speciální výraz. ,,Ahojky, já jsem Rick, ty?" Tak Rick....

,,Já jsem Amber. Sedneš si s námi?" Amber si sedla a přebrala si to po svém. ,,Proč ne." Odešel a zase se vrátil s tácem. Já jsem si jen sedla vedle Amber a snažila se sníst aspoň něco.

,,Pověz mi Amber, jak se jmenuje tvá kamarádka." Málem ji upadl příbor. ,,Eh, Alexis." Rychle si dala do pusy maso.

,,A co kdybych vás dnes pozval do kina?"

,,Nejsem dobrý společník, nemůžu ani chodit."

,,A já už něco mám."

,,To nevadí Lex budeš jen sedět."

,,Jo Alex!"

,,No dobře."

Rick vyhrál. Já s ním musela jít do kina a Amber se z toho vymluvila. Zbytek oběda jsme si jen povídali o různých věcech. Rickovi je osmnáct. Což je trochu divný.

       •••••

Společně s Rickem jsme jeli autobusem domů. Ještě dlouho jsme si povídali na zastávce. O blbostech, ale byla to sranda. Pak mi dal pusu na tvář, mrknul a odešel.

Já se jako omráčená vydala domů. Věděla jsem, že budu mít průšvih.
Hned u dveří totiž stála máma a tvářila se naštvaně.

,,Zakecala jsem se, promiň." Prohodila jsem a dál už ji nevnímala.

❤❤❤❤❤

Do kina jsme dojeli autem. Cítím se jako malá holka, když vím, že on už se může nazývat "dospělí".

Mám na sobě černou sukni, která mi je až do pasu a v ní mám zastrčené bílé tričko.

Klasika....

Rick má na sobě černé džíny a šedé tričko. Taky klasika, ale je to zatraceně sexy.

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat