Věnováno Beautynka
Já: Nesejdeme se.
Když jsem mu to napsala, usnula jsem.
,,Alexis vstaň!" Budil mě Denis. Podívala jsem se na mého mladšího bratra ,který už na sobě měl džíny a černé tričko. A pak jeho hnědé vyčesané vlasy, se kterýma byl v koupelně určitě aspoň půl hodiny.
Než jsem se šla nasnídat Koukla jsem v koupelně do zrcadla. Rtěnka už na mých rtech nebyla ,ale řasenka se kupodivu nerozmazala.
Dole na stole byl dort. Proč dort?
Byla na něm osmička. Sakra.
Melanie má dneska narozeniny. A já na to zapomněla!,,Ahoj!" Pozdravila jsem a sedla si ke stolu. Po tréninku se budu muset někde stavit. Melanie se cpala cereáliema s mlékem.
Vlasy měla spletené do dvou copánků.
,, Všechno nejlepší." Usmála jsem se na ní. ,, Děkuju, už jsem velká, je mi osm!" ,,To já přeci vím." Trochu jsem ji rozcuchala vlasy a ona mě plácla přes ruce
,,Uz musím, Ahoj",,A co dárek?" Ptala se Melanie. ,,Odpoledne , spěchám!" Vyběhla jsem z domu rovnou na autobus.
Thomas
7:30 Já zaspal! Na mobilu jsem měl dvě nepřečtené zprávy. Jedna od mámy a druhá od Alexis.
Máma: Ahoj Thome, snídani máš v troubě, máma.
Alex: Nesejdeme se.
Co to tu Alex zase popadlo?! Na to teď nemám čas. Rychle jsem na sebe hodil oblečení co viselo přes židli. Vyčistil jsem si zuby a bylo 7:45.
Teď už oficiálně Nestíhám. Bus mi jede až za pět minut celá. Tak jsem si ještě dal chleba s marmeládou a šel na zastávku.
Na máminu snídani jsem úplně zapomněl ,ale to mi došlo až v autobuse.
Ke škole jsme dorazili v 8:05. První hodina je český jazyk. Hned po ránu taková debilita.
Zaťukal jsem na dveře a vešel dovnitř.
,,Dobrý den paní učitelko, omlouvám se, zaspal jsem."Koukala na mě jak na mimoně, tak jsem se posadil do lavice a poslouchal ty její nudné výklady o tom jak je čeština hrozně důležitá.
Ano, zase jednou hrozně zajímavá kapitola😂
Omluvte mě ,ale konce mi nejdou.
Příští kapitola už bude víc zajímavější😂
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomansaOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...