1/2 13.kapitola √

7.5K 478 6
                                    

Alexis

Když jsem se vrátila na pokoj, holky samozřejmě začaly vyzvídat kde a s kým jsem byla.

Vymluvila jsem se, že jsem se jen byla projít a spadla, protože jsem úplně neschopná. Myslím, že mi nevěřily, ale dál se už neptaly. Hlavně, že tu nebyla Colin. Z jejích spárů bych jen tak neunikla.

Převlékla jsem se do šedivých látkových kraťasů a bílého tílka. Skvělé oblečení na hory!

Když už jsem měla v plánu vylézt do postele a spát, tak přišla do pokoje Colin a všem nám řekla, že musíme na večeři.

Takže jsem ji přeci jen stihla!

Bez bačkor i bez ponožek jsem se vydala dolů do jídelny. Chodba byla plná lidí, protože všichni chtěli být první.

Ve frontě jsme naštěstí moc dlouho nečekaly. Sedla jsem si ke stolu s holkama a ještě s Bradem, který seděl vedle Brigit, a s Jakem, který seděl mezi mnou a Colin.

Ta večera byla opravdu nechutná. Nějaká omáčka s hráškem a k tomu gumové maso a okoralé knedlíky. Tohle se jim nepovedlo.

,,A jak se ti tu líbí Alexis?" Zeptal se Brad. ,,Je to tady super. Nejdřív jsem sem vůbec nechtěla, ale je tu sranda."

A je tu Thomas....

Během jídla jsme konverzovali o všem možném. Jídlo se mi taky podařilo sníst skoro celé.

============


Když jsme se vrátili, tak jsme se všechny čtyři svalily na manželskou postel. Povídali jsme si o celém dni, když znovu přišlo téma já a moje procházka.

Zkusila jsem to stejnou cestou, jako před nějakou hodinou, jenže... Colin.
Po celou dobu mého lhaní se tak vševědoucně usmívala.

....

,,No já myslím, že jsi se zaláskovala." Pronesla chytře Casee, když jsem s rudýma tvářema dopověděla, co se opravdu stalo.

,,Někdo se nám zaláskoval! Někdo se nám zaláskoval!" Zpívala si Casee, ke které se přidala i Brigit.

Začalo mi to lézt na nervy. Ne ten jejich zpěv, ale to, že je to pravda!
Měla jsem hroznou chuť se jít protahovat a nějak si zacvičit, ale když jsem šla do společenské místnosti naposledy, nedopadlo to dobře.
Takže nápad jsem ihned zavrhla.

A protože holky křičely dost nahlas, tak do pokoje vtrhli zase kluci.

,,Kdopak se nám zaláskoval?" Zeptal se Jake a skočil vedle mě na postel.

,,Hele co to děláš?!" Vyjela jsem po něm, protože teď mám málo místa. ,,Můžeš si lehnout na mě jestli chceš. Aspoň ti nebude zima."

Jakův návrh se mi nejdřív zdál divný, ale proč ne. Lehla jsem si na něj a "omylem" mu šlápla na koleno. ,,Auu!!!!" Začal ječet a já se smála.

,,Takže kdo se nám zaláskoval?" Zeptal se Brad znovu.

,,No, dejme tomu ,že ten někdo se zabouchl do někoho. A ten někdo určitě taky. A ten první někdo je možná právě teď v pokoji ,ale jen možná. Kdo ví?"

Vzhledem k délce toho co nám tu teď Brigit oznámila a Jakovy dobré nálady jsme všichni dostali záchvat smíchu.

Vaše Second_Story❤

Díky za každou hvězdičku a komentář!!

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat