10.kapitola

7.8K 536 17
                                    

Zastavila jsem, protože jsem byla zvědavá, co z něj vypadne.

,,Není za co děkovat, protože to nic nebylo. Nemohl jsem tě tam přeci nechat ležet napospas holkám, které by tě jen těžko odnesly," vysvětlil s úsměvem.

S roztomilým úsměvem.

„I tak děkuju. A příště se vyjadřuj hned, fakt je tvoje chování otřesné."

„Ano, kapitáne," zasmál se. A jak!

.....

„Tak řeknu něco o sobě. Cokoliv," prolomil ticho Thomas.

Nevím jestli se mu chci svěřovat. Vlastně ho skoro neznám. I když od teď asi budeme "kamarádi". Takže na tom nesejde.

,,Hlavní co by jsi měl vědět je, že nenávidím, když mi někdo říká Alex." Řekla jsem mu ironicky. On pro změnu nasadil ten svůj arogantní úsměv.

,,Kolik ti je?" Teď jsem se na něj musela pochybovačně podívat.

,,No Thomasi, kdyby jsi byl aspoň trochu chytrý, tak víš, že jsem tu letos poprvé a tudíž mi je šestnáct. Kolik je tobě?"

Teď se zase usmál takovým tím dětským úsměvem.

,,To by jsi chtěla vědět co." Mrknul. To je ale hajzl!

....

Ještě dobu jsme tam seděli a povídali si. Teda mě to přišlo jako věčnost. Neříkali jsme si zrovna zajímavé informace. Spíš různé blbosti, ale i tak to byla sranda.

Dozvěděla jsem se,že Zayn je hrozné egoistické pako, ale i tak ho má jako bratra celkem rád. Taky že hraje hokej, ale moc ho to nebaví. Když jsem mu řekla, že dělám gymnastiku, tak chtěl, abych mu pak na chatě něco ukázala.

Pak jsme se bavili o vztazích. Dost mě překvapilo, že zrovna on by měl i zájem o vážný vztah. Já jsem mu vysvětlila, jak jsem na tom se vztahy já. Prý to má zatím stejně, ale časem by vážnou známost chtěl.

Já mu řekla, že mám bratra a sestru. A on má "jen" Zayna.

Byla mi ovšem i trochu zima a tak jsem mu nabídla, jestli už nechce jít do chaty. Kývl že jo. Takže teď kráčíme cestičkou k chatě.

,,Alexis?"

Chtěli by jste i pohled Thomase? Nebo jen Alex?

❤❤Second_Story

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat