ASK -rodiče-

1.5K 58 9
                                    

Děkuji za 280k přečtení😰😭✌❤❤

Dobře...Tak zase nestíhám. Protože jsem slušně vychovaná a nechci si chatovat s rodičema mých postav (nebo oni neumí s internetem), tak jsem se rozhodla se s nimi sejít v kavárně. Jenže já nejsem schopna přijít v čas!

Samozřejmě, když otevřu dveře od kavárny, tak oni už tam sedí.
Rychle dojdu k jejich stolu a pozdravím.
Řeknu jen jednoduché ahoj, poněvadž jsou to moje postavy a můžu se k nim chovat jak se mi zlíbí. (Lol😂)

Přijde servírka a já si objednám čokoládu, poněvadž jednorožec.

Když se tak nějak pozdravíme a vše jim vysvětlím, tak z batohu vytáhnu bloček s otázkami.

,,Takže první otázka je na rodiče Alexis."

,,Takže, vy si nevšímáte, jak se Al chová v blízkosti Thoma?"

Její otec se na mě pochybně podívat a mamka řekne: ,,No něčeho jsme si samozřejmě všimli, ale ona to řešit nechtěla. Snad se nic velkého nestalo, jen si asi nepadli do oka."

,,Co jste si mysleli o tom, když Alexis vyběhli od stolu?"

,,Že je nevychovaná." Promluví její otec.

,,Hlavně, že ty jsi ji vychoval. No ani nevím. Přišlo mi to zvláštní, ale ano neznám důvod, proč odběhla."

Ještě se mi ti pohádají.... Skvělý....

,,A teď rodiče Thoma. Jaký je podle vás váš syn, Thomas?"

Ti se na sebe pro změnu usmáli. ,,Myslíme, že je super. Jen je v pubertě, ale to se zklidní."

,,Je to pubertální pako." Okey...Tak nevím proč se jeho otec usmál, ale ok... Jo vlastně..Protože to píšu já a já jsem divná.

,,Vy jste si taky nevšimli toho, jak se Thomas chová v blízkosti Alexis?"

Oba jen zakroutí hlavou, že ne.

,,Co jste si mysleli o tom, když Alexis vyběhla od stolu?"

,,Ani nevím. Bylo to zvláštní, ale když za ní šel Thomas, tak jsme to nějak přestali řešit."

,,Aha...Děkuji za odpovědi. To je vše. Užijte si zbytek dne. Ahoj!" A s tím jsem odešla.

Přiznávám.... Tenhle Ask se mi vůbec nepovedl, ale já jsem na něj úplně zapomněla...Takže asi tak 😖

Jinak....Jak se těšíte na konec Alexis?
A jak vám zatím jde škola😂?

U mě škola ok, ale osobní život jde celkem do prdelky😀✌

Tak...Užijte si den a uvidíme se velmi brzy❤

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat