20.kapitola

6.6K 421 37
                                    

Alexis

Pád na něj bych ještě zvládla. Ale jeho rty. Jediné mé štěstí je ,že ležím.

Tahle chata mě mění. Přestávám se soustředit na důležité věci. Ale co?
Potřebuju se odvázat. No jasný! Prostě se na těch pár dní odvážu pak odjedu a bude to je prázdninová láska.

Phe....Ani nápad. ,,Thomasi, já..." Čekal co ze mě vyleze. ,,Vem to čert!" A líbala jsem ho dál. Posadil se se mnou a poté i zvedl.

Přešel k posteli a položil mě na ni. Ani na chvíli neodpojil naše rty. Myslím ,že tam dole se odehrává boj mého mozku a mého druhého já...

Lidi teprva 100 slov a už mě to nebaví :D

Bylo na něm vidět ,že se krotí. Myslím že on i já jsme věděli ,že děláme chybu. Taky se hádal sám se sebou.

Jeho ruce putovali po mém těle. Mé se pro změnu věnovali jeho vlasům. Proč má tak hezký vlasy??!!!

Víte jak jsem říkala ,že nebudu úchylná? Lhala jsem...  To k životu patří :D

U něj vyhrála touha. Ale u mě zdravý rozum. Musím to utnout teď nebo to potom nedokážu.! ,, Thomasi, prosím tohle ne." Zašeptala jsem. ,,Thomasi!"

Thomas

Ona věděla ,že je to špatně. Já taky ,ale nedokázal jsem ji odolat. ,, Promiň já Alex tohle jsem nechtěl!"

,,Nezlob se." Zašeptal jsem.  Brečela...
,, Nevadí" Zamumlala, přitáhl jsem si ji do obětí. Chytla se mě jako klíště.

Lehli jsme si spolu. ,, Neplač" Spíše jsem ji prosil. Jeďte jednou popotáhla a a utřela si slzy. Ruku mi položila na tvář. A dala mi polibek. Ona sama od sebe. Oplatil jsem jí to.

Poté se hlavou opřela o mou hruď. Objal jsem ji ještě pevněji. ,,Je ti zima?"

,,Trochu" Vzal jsem nějakou peřinu z vedlejší postele. ,, Díky"Jednu svou ruku propletla s tou mou. Čekal jsem , že si mě nenechá tak lehce připustit k tělu.

Jakoby slyšela mé myšlenky a řekla: ,,Moc si nefandi!" Políbil jsem ji na čelo.

...............

Začal jsem se probouzet. Ale nespal jsem sám ani ve své posteli. Což je divné. Otevřel jsem oči a pohlédl na člověka co ležel vedle mě. Je tak hrozně roztomilá. Jako Andílek.

Vytáhl jsem mobil. Bylo 23:49. Měly bychom vstát , za chvíli začnou chodit lidé. ,,Alex?" Zašeptal jsem ji do ucha.

Otevřela oči. Usmála se na mě. ,,No?" Očividně se jí nelíbí , že ji budím. ,,Bude půlnoc. Za dvě hodiny se všichni začnou vracet. Možná dřív! Měli bychom vstávat."

,,Něco ti povím" Tak to jsem zvědavý. ,, Jseš hrozně sexy magor." Dál bych ruku do ohně ,že mluví ze spaní ,ale nevadí mi to.

Položil jsem ji na nějakou z postelí. ,,Dobrou Alex." Dal jsem jí pusu na tvář. Už sám sobě nerozumím. Jsem cvok a může za to ta holka!

Alexis

Zdálo se mi o tom , že ležíme s Thomasem v posteli. Líbáme se a on mě objímá.

Kurva!

To nebyl sen! Byla to skutečnost! A byl to skara blbý pocit!

Vyletěla jsem z postele a začala hledat jeho pokoj. Bingo. Vtrhla jsem do dveří. Ležel v posteli. ,,Thomasi!"

,,Ano?" Podíval se na mě. ,,Jak jsi to mohl udělat? Byla jsem unavená a ty jsi toho zneužil! Zneužil jsi mých citů ,poněvadž jsem se do nich zamotala! Jsi jen..." Přerušil mě v mém dlouhém proslovu.

,, Uklidni se. Já ti nic neudělal." Řekl neutrálním hlasem. ,,Jsi jen sebestředný blbec!"

S brekem jsem se vrátila do pokoje. Bouchla jsem dveřmi a vylezla si na postel. ,,Ty jsi kráva!"

Zneužil tvé city! A ty jsi mu to dovolila! Nejhorší na tom je že se mi to líbilo.

Kašlu na to lidi..... Nemá cenu psát dál ,poněvadž pak vymýšlím samý debility:/ Takže tady máte 600 slov❤😊

Budu ráda když mi napíšete celkový názor na knihu :)) A když se kouknete na mou novou knihu ~Dítě Dvou Světů~. Žánr je fantasy a hrozně se na něj těším ❤ Už jsem vydala první kapitolu !!!

I❤YOU Karin

(Ps- díky za 3K reads a 200+ voted!!!)

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat