Bemutatkozás

7.6K 238 6
                                    

Hogy milyen az életem? Tökéletes.A nevem Lora Mendes. A bátyám Shawn Mendes sikeres énekes, és az egész világ ismeri. Na jó, igazából nem a vér szerinti bátyám, mivel a szüleim 2 hónaposan fogadtak örökbe, de ettől függetlenül vér szerintinek tekintem magam és ők is engem A bátyám 16 éves korában lett híres és jelenleg én 15 vagyok. Ő pedig 18. Attól függetlenül, hogy a bátyám híres lett és magántanuló én folytattam az iskolát. Természetesen egyikünknek se volt könnyű, őt is és engem is sokat cikiztek. Viszont hirtelen sokan akartak velem barátkozni. És mondjuk ki én lettem a méhkirálynő mindössze 14 évesen. De nem voltam olyan mint a többi lány. Nem dobtam el a barátaimat. Végig velük ültem az ebédlőben és nem a "menő"asztalnál. Csak egy valamivel nem számolt senki, hogy a bátyám rengeteget lesz távol éppen ezért következett be az is, hogy LA-be költözünk, hogy többet lehessünk vele. De a bátyám már saját házában fog élni. A szüleimmel mindössze egy utcára fogunk lakni Shawntól. Los Angelesben Shawnon kívül Cameron Dallast és Camilla Cabellot ismertem. Cameronnal csak köszönő viszonyba vagyunk Camillaval viszont elég jóba lettünk.
-Lora kincsem felöltöztél már?-kiabált fel anyukám.
-Még nem-kiabáltam le.
-Akkor siess.-kiabált ismét. Nos én éppen a szobámba ültem pizsamában. A szobám teljesen üres volt, de lassan felkászálódtam és a tegnap kikészített ruhámat kezdtem felvenni. A családunk, hogy is mondjam, nincs pénz hiányban, de a szüleink mégsem kényeztettek el minket. Mindig be kellett osztanunk a havi zsebpénzünket, mert nem adtak több pénzt a hónapba, nos a cuccaimon is meglátszik, hogy mire költöttem a zsebpénzem.

A ruhám felhúzása után felkentem egy núd rúzst és szempillaspirált mivel a szüleim csak ezt engedik. A hajam egy részét felfogtam a többit szabadon hagytam, a hajamba pedig egy vörös rózsákból álló hajpántot raktam. A fejemre raktam a napszemüvegem és felkaptam a hátizsákom. Ránéztem a vörös, bőr szíjú órámra, és figyelemmel vettem, hogy pont időbe vagyok.
-Kész vagyok- ugrottam le az utolsó lépcsőfokról vegyes érzelmekkel. Mivel szomorú és egyben boldog is voltam.
-Akkor induljunk-jelentették ki a szüleim akik a nappaliban álltak és rám vártak. Kiérve beszálltam apám terepjárójába és elindultunk ott hagyva mindent ami valaha sokat számított.
Apám imád vezetni,így nem mentünk repülővel.
A kocsiban ülve Shawnal SMS-eztem és aztán bealudtam.

36 óra utazás után megérkeztünk LA-be.
-Shaaaaawn-szaladtam a bátyám felé.
-Hugii-öleltük meg egymást.
-Oké, mi majd később találkozunk.-Kiabált ki anyu az ablakon.
-Látom hiányoztam- kiabált Shawn nevetve, mire a szüleim kettőt dudáltak és elhajtottak. Egyébként két napja találkoztak.
-Nem csodálom egy szemhunyásnyit sem aludtak mióta elindultunk.
-Na gyere megmutatom a szobád-mondta és elindultunk befelé. A szüleimnél és Shawnnál is lesz szobám.

-Huuuu ez lila- rohantam beljebb mikor megláttam.
-Tetszik?- kérdezte.
-Még szép.-mondtam majd odaszaladtam hozzá és megöleltem.-Na most vagy adsz valami kaját vagy, hát nem tudom ide mi illene szóval adsz valami kaját?-néztem rá és mindketten nevetni kezdtünk.
-Gyere -indultunk meg lefelé. A nappali és a konyha szinte egybe van. Leültem a konyhapulthoz és Shawnnal beszélgettem.
-Hé haver találtam egy telefont a bejáratban-hallottam egy fiú hangot.
-Az tuti nem az enyém-válaszolta Shawn én pedig megfordultam, hogy arcot is köthessek az hanghoz. Valamint elkezdtem tapogatózni a telefonom után.
-Wáo. Ki ez a szépség?-nézett rám. Blake..Blake Gray.

Remélem tetszett az első rész!😊 Egyébként a részek, majd hosszabbak lesznek.
Ha valami hibát találtok nyugodtan szóljatok.😂😂

Ja a részek szerdánként jönnek majd.😂😘

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now