43.rész

2.3K 107 0
                                    

Előző rèsz tartalmából:
Mentőt.
-A barátnőm Lexi
-Azt hiszem a húgod vagyok.

-Kibékültünk- jelentette ki Taylor.
-Király- mondta Mark- hiányozni fogsz Liyah
-Oké szívesen maradnék, de megjött a jogsim, be kéne menni érte- nyomogattam a telóm.
-Oké- válaszolta Daniel és beült a kocsiba, én megkerültem és miután elköszöntem bepattantam az autóba.
-Te az nem Lexi?- mutatott az utca túloldalára. Szinta azonnal elfogott a féltékenység. Még nem is beszéltem vele, arról, hogy jártak.
-Amúgy nem is tudtam, hogy jártatok Lexivel- fordultam felé, mire lefagyott.
-Honnan tudod?- fordult felém.
-Nem emlékszel?- kérdeztem.
-Nem.- válaszolta, mire elmeséltem neki, amit a kórházba mondott.
-Nem volt lényeges kapcsolat- mondta a kormányt fogva.
-Mennyi ideig tartott?- kérdeztem.
-1 év még a Smile előtt. A videóklipp forgatása után szakítottunk- hajtotta le fejét és a húgom beült a kocsiba. Az út csöndben telt, túl csöndben.

-Mindjárt jövök- pattantam ki a kocsiból és a városházára siettem.
30 perc várakozás után, friss  jogsival kiléptem az ajtón. Amint kiléptem, megláttam Danielt, az anyósülés felöl lévő ajtónak támaszkodni és éppen egy szőke hajú lánnyal beszégetett.
-Hali- léptem oda melléjük mosolyogva. Hah. A műmosolyom, már tökéletes. Csak az tudja, hogy nem igazi, aki régóta ismer.
-Szia Lexi vagyok- adott két puszit. Mintha nem tudnám ki lenne. Hahó jártál a barátommal, még szép, hogy lecsekkoltalak.
-Lori- mondtam a két puszi között.
-Nem baj ha Lexi is velünk jön? Ő is pont a plázába tart.- nézett rám Daniel.
-Dehogy- mondtam, mire ellépett az ajtó elől és beszálltam. Dan és Lexi is beszálltak. A szőke lány azonnal bemutatkozott a hugomnak. Az egész jelenetet a visszapillantó tükörbe néztem, mikor bemutatkoztak Aaliyah rám nézett és rám mosolygott, de szerintem egyből levágta mi van.

A plázában a kocsiból kiszálltunk és azonnal letámadtak a paprazzik. A szememre húztam a napszemüveget, majd a húgom fejét takartam és magam után húztam. Nem akartam, hogy már most a média előtt legyen. Ezt ő is megértette. Pár napja beszéltünk erről.
A fotósok azt kérdezgették, "ki ez a lány velem, már hetek óta".
Ez a hír mindenképp nagyot robbanna, mivel egy eltitkolt testvér? Ezt még ki kell találnunk.
A plázába érve bementünk a Starbucksba, majd nem sokkal később megjelent apa és az új családja.
-Szia apu- köszöntöttük Aaliyahval.
-Rebecca- adtam neki puszit, majd babusgatni kezdtem Clairet. Ez mind tartott 5 percig. Mióta Aaliyah itt van mindig elviszik valahova. Mondjuk legalább velem is van, és apáékkal is.

-Akkor, majd holnapután- adtam egy puszit a húgom homlokára, aki megölelt és ezután leléptek. Hárman maradtunk. Rettentő kínos volt, szóval elkezdtem nyomkodni a telefonom, míg Lexi Daniellel beszélgetett.

Adam: Beszélhetnénk?

Lori: Minek?

Adam: Meg kéne beszélnünk pár dolgot. A plázába vagyok.

Lori: Hol?

Adam: A plázába.

Lori: A plázán belül hol?

Adam: A szökőkútnál.

Lori: Maradj ott.

Mikor leírtam, felpattantam és észrevettem, hogy Daniel keze az asztalaon van, rajta pedig Lexié. Lefagytam, majd egy "Erről még beszélünk" pillantással kimentem a kávézóból.
-Hali- mosolyogtam Adamra.
-Szóval. Sajnálom, hogy elhitettem veled, hogy amnéziám van.- hadarta
-Te eljátszottad?- néztem rá furán.
-Ja te nem tudtad? Ez esetben semmi- mosolygott rám és felpattantam és ismét a kávézóba mentem. Felkaptam a táskám és kimentem az épületből. Szinte azonnal megjelent mögöttem Daniel.
-Mi a baj?- kérdezte.
-Semmi- válaszoltam.
-Csak?
-Csak vigyél haza- vágtam rá.

Hazaúton nagy bánatomra Lexi is velünk tartott.
-Ne aggódj nem csinálunk semmit - mosolygott ram Daniel.
-Tudod amíg nem mondtad eszembe nem jutott- mosolyogtam vissza gúnyosan.
Egy puszit nyomtam az arcára, majd kiszálltam a kocsiból és az ajtóhoz mentem, mivel kiakartam nyitni. Mikor az ajtóba tettem a kulcsot, az ajtó magától kinyílt. Visszanéztem Daniel kocsijára, amelyik még mindig ott állt.
Lori: Shwan hol vagy?
Shawn: New york miért?
Lori: Semmi

Most mondjam neki, hogy: Hé tesó, asszem betörtek a házba.

Kicsit kintebb nyitottam az ajtót és megláttam az előszobát, ami fel volt dulva. Berántottam az ajtót bezártam és a fekete kocsi felé vettem az irányt. Beszálltam Daniel mellé és a táskával a kezemben néztem magam elé.
-Tudom hogy hiányzok, de ennyire- mosolygott rám.
-Asszem betörtek a házba- néztem rá ilyedten, mire kipattnt a kocsiból és a ház felé indult.
-Add a kulcsot- nyújtotta a kezét.
-Daniel inkább hívjuk a rendőröket.- nyavajogtam.
-Miért? Nem bízol bennem?- kérdezte.
-De bízok- vágtam rá.
-Akkor?
-Csak hívjuk őket.- vettem elő a telefonom.
-Indokold meg- kapta ki a kezemből a telefont.
-Baszki nem akarom, hogy bajod essen- fakadtam ki, mire elmosolyodott és közelebb húzott magához. Nem mondott semmit, csak megcsókolt és a kezembe adta a telefont.

A rendőrök átvizsgálták a házat és kihallgattak minket, valamint a szomszédokat is. Sajnos senki nem látott semmit, de kár egyedül az ajtóban volt. A rendőr szerint valamit kerestek, én viszont nem hiányoltam semmit. Még a laptopomat se vitték el. De ami a legjobban bosszantott, Lexi végig velünk volt.
-Ahj asszem megint megyek Rowlandékhez- motyogtam, mivel már elég sok cuccom van ott, valamint lakáskulcsom is van, így félig ott lakok.
-Miért nem alszol nálam?- nézett rám Daniel egy perverz mosoly kiséretében.
-Nem tudom apu megengedi-e- mosolyogtam.
-Hívd fel.- mosolygott továbbra is.

-Szia apu- szóltam a telefonba.
-Szia-
-Nem aludhatok Dannél?- kérdeztem félve.
-De miért ne.- hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Mi? Neked most kéne mondanod, hogy nem még fiatal vagy. Vagy valami.- csodálkoztam a telefonba.
-Csak semmi  18+.- jelentette ki.
-Mivan jó kedved van? Esetleg kocsit nem akarsz venni nekem?- gondolkoztam.
-Nem- vágta rá.
-Én is szeretlek- morogtam.
-Én is téged- kuncogott.
-Szia- nyomtam ki.

-Na szedjük össze pár cuccom- indultam a feldúlt házunk felé.
Összepakoltam egy sporttáskába pár ruhát, majd elraktam a laptopom és elindultunk. Kiraktuk Lexit és
-Na végre- mondtam, mikor a már belépett a házba.
-Tényleg utálod- mosolygott rám Daniel, miközben tovább indultunk.
-Hé. Veled járt. Nem akarlak elveszíteni. Újra- mondtam
-Én se téged- mondta, de a tekintetét nem vette el az útról.

-Megjöttünk- kiabálta Daniel.
-Jöttünk?- jelent meg Robert.-Hello Lori- intett és már tovább is ment.
-Hali- intettem, miközben Daniel a szobája felé húzott. Nem mintha nem tudnám hol van.
-Loriii- szaladt velem szembe Becca.
-Becca-kaptam fel.
Besétáltam vele Daniel szobajába, majd a kanapéra ültem.
-Ma itt alszol?- kérdezte.
-Igen- mosolyogtam rá.
-Akkor velem alszol!- jelentette ki.
-Nem mert velem- ült le mellénk Daniel.
-Nem- kiabált rá Becca.
-De- válaszolta Daniel és kivette a kezemből, majd kirakta az ajtón és becsukta az ajtót.

Következő rész tartalmából:
-Már több millió letöltés van
Kicsi Szöszi❤🙈.
Indul a "barátpróba akció"

Köszönöm a több mint 4K-t!!!😍😍
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnМесто, где живут истории. Откройте их для себя