-Nem hiszem el, hogy Mia volt. Előbb is leeshetett volna.- panaszkodtam Danielnek már este, mikor eljöttünk a rendőrségről.
-De örülök, hogy kiderült.- döntötte a fejét az enyémre.
-Holnap megyek Dubaiba.- hajtottam le a fejem.
-Szóval a ma estét együtt töltjük.- nyomott egy puszit a fejem búbjára, majd visszahelyezte oda a fejét.A koncert jól sikerült, volt olyan dal amit együtt énekeltünk. Sőt az este fénypontja az volt, mikor Bebe Rexha felhívott a színpadra.
Az estét Daniel társaságába töltöttem, szóltam Shawnnak, hogy elkapták a zaklatóm és, hogy holnap elmondom ki. De az nem lesz olyan soká. A gépem hajnalba indul. Daniellel elbúcsúztunk, majd ő lefeküdt aludni. Szüksége volt rá. Mosolyogva néztem ahogyan alszik, majd az órámra pillantva láttam, hogy indulnom kell. Egy puszit nyomtam a fejére, mire megszólalt.
-Írj, ha megérkeztetek. Szeretlek.- morogta.
-Én is.- sétáltam a bőröndöm felé, majd megragadtam és az ajtó felé húztam. Kinyitottam, majd visszanéztem. Sóhajtottam egyet, majd még mindig rendőri kisérettel kimentem a reptérre. Shawnnal kb. egyszerre érkezik majd meg a gépünk.A repülő úton nem igazán aludtam. Izgultam, végre eljutok arra a helyre, ahova mindig is vágytam. Addig gondolkoztam azon, hogy mennyi mindent csinálhatok ott, hogy megérkeztünk. Már jött fel a nap, szóval a kilátás eszméletlen volt.
-Shawn.- sántikáltam a bátyám felé a fotós áradatba. Megöleltük egymást, majd elindultunk a kijárat felé, ahol a családunk várt. De nem csak az egyik fele. Anyáék is ott álltak. Rettentően boldog voltam. Nem akartam elhinni, hogy végre nagyjából minden olyan mint régen. Kivéve, hogy négy fővel bővült q család. Végig néztem Aalyiahn, már nyoma sem volt a szomorúságnak. Mosolyogva várt minket, majd felénk szaladt és egyszerre ölelt meg minket. Körbe öleltük a családunk többi tagját is,majd kifelé indultunk. Egy percre, de tényleg csak pár percre elfelejtettem, hogy igazából én sehogy sem vagyok a család tagja. Nekem az egyetlen kötődésem egy papír, amin a két felnőtt, akit szüleimnek hívok, aláirtak, hogy felelősséget vállalnak értem és vigyáznak rám. Közben pedig nagyon megakartam ismerni az igazi családom is. Nem akartam elrontani a nyaralást, szóva elhatároztam, hogy egy szót sem ejtek az igazi családomról. Azonban amint vége Dubainak, ismég Londonba megyek.
-Tudom, hogy még messze van, de azért lenne egy fontos kérdésem.- kérdezte anya a kisbuszból.- Ki hova megy Dubai után?
-Mi haza.- mosolygott apa. Hát minusz 3 fő még maradt 5.
-Én oda ahova ti.- mutatott Aaliyah anyáékra.
-Tovább folytatom a turnét.- válaszolta Shawn mellettem, félálomba. Mindenki rám pillantott, mire megvontam a vállam.
-Londonba.- néztem ki az ablakon, majd rájöttem, hogy még mindig mindenki engem néz. Ezúttal már Shawn is, mivel tudta miért akarok oda menni.
-Kincsem.- nézett rám anya egy kicsit lenézően.- Minden rendben Daniellel? -nyújtotta a kezét felém. Megfogtam majd bólintottam.
-Teljes mértékben.- mosolyogtam vissza, elfolytva a kiabálásom, hogy megyek megismerni a családom.
-Az a fiú miatt mész igaz? Tudod nem igazán örülök, hogy Londonba mész.- mondta aggódva. Nagyot sóhajtottam és átgondoltam a válaszom.
-Leoval nagyon jóba lettünk. Nagyon sok közös van bennünk.- engedtem el anya kezét.
-Tudod,egyet értek anyáddal. Szerintem se kéne oda menned.- mondta apa hátulról.
-Miért?- emeltem fel a hangom. - Miért nem akarjátok, hogy Londonba menjek?
-Kincsem. Mi csak féltünk.- mondta anya egyszerűen.
-Mégis bárhova elengedtek. Londonba miért nem?- akadtam ki.
Anya és apa egymásra nézett.
-Ne nézzetek már így egymásra.-szinte már kiabáltam.
Anya bólintott, majd apa felé fordultam.
-Kincsem. Azért nem szeretnénk,hogy Londonba menj.- nyelt nagyot.- Mert te nem Kanadába születtél.- sóhajtotta.- Hanem Angliába.
Lehajtottam a fejem, majd válaszoltam.
-Tudom.
-Tudod?- hallottam apa és anya ijdet hangját egyszerre.
-Igen.- válaszoltam.
-Ezért nem szeretnénk, hogy odamenj, hogy megismerd az igazi családod és minket elfelejts.- könnyezett anya.
-Soha nem felejtenélek el.- könnyeztem be én is. Majd abba maradt a beszélgetés és mindenki a gondolataiba merült. Eszembe jutott Daniel, hogy azt mondta írjak, ha megérkeztünk. Előkaptam a telefonom és bepötyögtem a szöveget.
" Megérkeztünk!😘"
A szálloda nagyon szép volt,nem a legdrágább, na de Dubaiba még a legolcsóbb is luxus.
Mindenki lefeküdt aludni. Én Aalyiahval voltam egy szobába, a szülők is együtt, Shawn meg a szerencsés egyedül.Másnap korán keltünk, vagyis anya keltett, hogy menjünk reggelizni.
Felhúztam egy nyári ruhát, összefogtam a hajam, és mindössze szempillaspirált használtam sminknek.
Aalyiahval elindultunk lefelé, majd beszálltunk a liftbe.
-Tudod az a srác akivel a múlthéten voltál. És azt mondták jártok.- mondta a cipőjét nézve.
-Leo. És mivan vele? - kérdeztem a húgomat kémlelve.
-Hát nagyon helyes.- vakarta meg a tarkóját.
-Mivan?- lepődtem meg teljesen.
-Hát tudod. Helyes. Mármint bejön.- szinte már suttogta.
-Mivan Hunterrel?- kérdztem visszatartva idegességem. Elvégre a húgom éppen az öcsémmel akar összejönni,mégha nem is vérszerinti.
-Együtt vagyunk. De már nem olyan mint régen. Szeretem meg minden. De csak barátként. De van még két srác a suliba. Ők is udvarolnak. De Leo.. ahh.- sóhajtott.
-Figyelj. Ha nem szereted Huntert akkor nem hitetketheted vele, hogy szerelmes vagy belé. De Leoval ne akarj járni. Túl nagy a távolság.- magyaráztam bölcsen.- Akármennyire is szeretem Huntert. Meg kell mondanod neki az igazat.
-Akkor felhívom.- vette elő a telefonját.
-Ne.- szálltunk ki a liftből.- Ezt élőben kell elmondanod.
-Hát jó.- hajtotta le a fejét.Az ebédlőben svédasztal volt. Mindenfélét összeszedtünk, majd leültünk a családunkhoz.
-Ma hova megyünk?- kérdeztem egy tükörtojást majszolva.
-A Burj Khalifához. A világ legmagasabb tornyához.- mosolygott rám Rebeca, miközben Clairet etette.
-Már alig várom.-mosolyogtam talán most először őszintén.Miután végeztünk a reggelivel, elindultunk a túránkra. Már amennyire annak nevezhető, hogy a hőség miatt beültünk egy taxiba és a Burj Khalifához vitettük magunkat. Ha sétálni kellett volna esküszöm meghalunk a hőségbe. Oké, hogy Californiába is meleg van, na de nem ennyire.
-Ez olyan....-kerestem a szavakat a hatalmas épület előtt állva.
-Óriási.- fejezte be a mondatom Shawn a kezét napellenzőként használva.
-Hát oda biztos nem mennék fel.- mutogatott apa az épület teteje felé.
-Te még a cseresznye fára se mersz felmászni az udvarba.- nevetett Rebecca.
-A-a. Felmászni felmerek. De lejönni? Hát inkább hozzátok a létrát.- mondta, mire az egész családból kitőrt a röhögés. Még az egy éves Claire is úgy mosolygott, mintha értené mi is történik.
A toronyt körbe jártuk, már amennyire ez lehetséges, majd egy rakat képet csináltunk. Mind ezt 3 óra alatt. Szóval ezek után a legközelebbi étterem felé vettük az irányt, ahol még egy órát vártunk az ételre, miközben mindenféle jeges italt fogyasztottunk, a megmaradásunk
érdekében.Szóval!😂 Sajnálom, hogy tegnap elfelejtettem kirakni a részt, de mindössze egy órát voltam otthon és nem volt időm,mert mindent el kelett intéznem abba az egy órában!
Na de mindegy is!!!😂
Nagyon szépen köszönöm a 14,9K-t!!! És az 1K voteot😱😭😭😍😍 Egyszerűen Wao!❤️
Egyébként a történetet egyszerre három helyen írtam és az egyik helyen kitöröltem ezt a részt,szóval azt hittem újra kell írnom de mégsem.És az előző rész alatt említettem, hogy valaki szerepelni fog a második évadban aki kötődik Bebe Rexhához. Nézzétek meg az előző részben milyen zenét raktam be és azonnal rájöttök!😂😏
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
YOU ARE READING
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...