35.rész

2.6K 132 3
                                    

Miközben kifele vitt végig röhögtem, mikor kiértünk hatalmas sikítás fogadott minket, bár nem tudtam ki miatt. Miattam vagy az miatt aki vitt. Amikor letett éppen beleakartam ütni a vállába, de nem ment. Helyette sírni kezdtem, mivel megláttam a bátyámat. Azonnal a nyakába ugrottam, körülöttünk mindenki tapsolt, kiabált meg videózott. Hiába vagyok 16 éves. Ha sokáig nem látom Shawnt, akkor 5 évesnek érzem magam mikor újra találkozuk.
-Annyira hiányoztál- sírtam tovább.
-Te is hugi- nevetett.

Shawn lecipelt a színpadról, de még ott sem engedtem el. Tudtam, hogy nemsokára úgyis folytatja a turnéját és akkor ismét 3 hetet kell várnom, hogy újra lássam.

Miután kisírtam magam, és megvártam, hogy a szemem ne legyen olyan piros, elővettem a telefonom, hogy mégegyszer ellenőrizem mennyire látszik a sírás. Nem látszódott és hála a vízálló sminknek, a sminkemet se kellett újra csinálnom. Éppen ezek a gondolatok jártak a fejembe, amikor felvillant egy kis fülecske, miszerint az egyik kedvenc oldalamra új cikk került fel. Megnyitottam a Cosmopolitan oldalát és olvasni kezdtem a cikket.

"Daniel Skye gyorsan váltogatja barátnőit és jelenleg Shawn Mendes kishúgával randizgat, Lora Mendessel. Azonban a exbarátnője Isabella Moon nem rég rakott ki egy képet, amin Ő valamint exbarátja látható. A kép alá pedig csak három szó került: Miss You Baby. Daniel pedig csak egy szivecskével válaszolt. Senki nem tudta megfejteni, hogy mit jelenthet, és mi van Lorával. Vajon kit választ Daniel?"

bellamoon: Miss You Baby❤ @danielskyedanielskye: ❤"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

bellamoon: Miss You Baby❤ @danielskye
danielskye: ❤"

A képet meglátva póker arcom lett. Se sírás se mosoly, se szomorúság.
-Min gondolkozol hugi?- nevetett Shawn. Nem válaszoltam csak a kezébe nyomtam a telefont.
-Esküszöm nem jövök több Magcon koncerte. Mindig valami rossz történik.-mondtam neki.
-Nem kell aggódni- vágta rá.
-Láttad a képet is?- húztam fel a szemöldököm.
Volt kép?- húzott még egyet a képernyőn.- Oké aggódhatsz.
-Veszek egy parókát- gondolkodtam.
-Minek?
-Másnak adom ki magam. Ezáltal rányomulok Danielre. Kiderül mennyire lenne hűséges.
-Nem lenne egyszerűbb ha megverném?- kérdezte.
-Nem- válaszoltam.- és addig nem említem neki.

------------1 nappal később-------------

Vettem egy parókát. Teljesem más színű mint az eredeti hajam. Mivel ez egy kék és rózsaszín. A sminkem iszonyat erős volt. A pólóm egy rendkívül kivágott, mell alá érő top volt. Mellé egy nadrág, ami meg nagyon..hát mondjuk ki picsagatya. Melléjük pedig egy extramagas magassarkú. Ezt a műveletet csak Shawnnal osztottam meg, aki kijelentette, hogy elvisz, na meg elhoz ha véletlen az a baj. De még Alexisnak és Miának is elmondtam, mivel ha Shawnt hívom, akkor Daniel meglátja, hogy Shawnnal beszéltem.
Pár utcával arrébb Shawn kirakott én pedig Danielék háza felé kezdtem sétálni. Becsöngettem és azon gondolkoztam, hogy mivan ha az anyja nyitja ki az ajtót vagy, hogy jó ötlet-e, amikor Daniel kinyitotta az ajtót.
-Szia Szépség- már most rácsaptam volna az ajtót, és megforgattam volna a szemem, de helyette rámosolyogtam és az ujjammal kezdtem csavargatni a hajam.
-Szia eltévedtem és lemerült a telefonom. Esetleg elkérhetném a telefonod, hogy felhívjam a bátyám, hogy értem jöjjön.- mosolyogtam tovább.
-Persze gyere beljebb- mosolygott perverzen. Mikor beljebb mentem éreztem, hogy végig mér.- Tessék a telefonom- nyújtotta.
-Köszi- nevettem és elvettem a telefont.

-Szia lemerültem értem tudsz jönni?- hívtam el Alexist.
-Vicces vagy- nevetett. - fél óra- mondta és kinyomott. Megpróbáltam kicsit fájdalmas fejet vágni.
-Miaz?- kérdezte Daniel.
-Csak fél óra múlva tud jönni- magyaráztam.
-Akkor maradj nyugodtan- válaszolta ismét perverz mosollyal.- Amúgy Daniel. Daniel Skye.
-Jajj bocsi- mondtam és a nevemen kattogott az agyam.- Amy Williams- nyújtottam a kezem, és ő is.
-És egyedül? Ilyen helyes srác?- kérdeztem.
-Nem ismersz?- mosolygott.
-Nem- nevettem bájosan.
-Remek- most ez mit jelent?- Gyere üljünk le a nappaliba.
Leültünk és a keze a combomra csúszott. Jól esett az érintése mégis a sírás kerülgetett.
-Na és neked nincs barátod?- szólalt meg.
-Nincs na és barátnőd?- fordultam felé a választól félve.
-Nincs- gondolkodott el. Oké, hogy nem hivatalosan járunk, de azért ez fájt. Még mindig visszatartottam a sírást.
-Megcsókolsz?- kérdeztem, mert kiváncsi voltam megteszi-e. Nem válaszolt csak kezét az arcomra simította és megcsókolt. Elkezdtek potyogni a könnyeim.
- Mi a baj?- nézett rám.
-Baszódj meg Skye- bőgtem el magam és kirohantam az ajtón. Utánam futott és kiabált.
-Francba Amy mit csináltam?- kiabálta én pedig tovább futottam, pechemre utánam futott, és a mgassarkú miatt utolért.
-Amy- kiabálta mire megálltam és megfordultam. Lerántottam a parókát és szembesítettem a tényekkel.
-Lori?- nézett rémülten.
-Baszódj meg- kiabáltam és tovább futottam, bepattantam Shawn kocsijába aki azonnal elindult.
-Lori nekem mennem kell- mondta halkan.
-Vigyél Rowlandékhez- szipogtam.

Beléptem az ajtón becsaptam magam után és az ajtónak támaszkodva lecsúsztam a földre.
-Lori? -hallottam meg Brandon hangját.- Lori mi a baj?- guggolt le mellém.- Hunter- kiabálta.
-Mi az?- futott az előtérbe az előbb említett személy.- Mi történt futott ő is mellém. Megjelent Ashton is aki átölelt.
-Daniel- nyögtem ki úgy fél óra múlva.
-Mit csinált?- kérdezték.
-Nem lényeg- mondtam és a szobámba mentem.

Megfürödtem, majd kimentem a szobámból egy szürke mackónadrágba és egy toppba.
-Szia Lori-vettem fel a telefont.
-Szia Nina.
-Be kéne jönnöd a stúdióba.- most kezdtem a stúdiónál szóval jó pontot akartam. A mackó nadrág helyett egy fekete térdnél kivágott farmert húztam fel.
Mivel Shawnt és Danielt se hívhattam így sétáltam.

-Ő itt Lola Kyle ő a menedzsered és nemsokára lesz aszisztensed is.- magyarázta-Ő itt a George Booke, a sofőröd. És most a videóklipről. Daniel Skye videóklipjében fogsz szerepelni.
-Már késő visszamondani igaz?- kérdeztem.
-Késő- mondta Nina.
-Holnap 7-re megy érted George. 8-ra pedig már a forgatás helyszínén lesztek.- magyarázta Lola.

A megbeszélés után George hazavitt és ágyba is bújtam. Pedig csak 5 óra volt. Hát jó akkor sírjuk magunkat álomba. A telefonomat kikapcsoltam, és bár Daniel hívott, egyszer se vettem fel a telefont.

Másnap

5-kor keltem. 6-ig szenvedtem. 7-kor megjött értem George és 8-kor már sminkeltek. Lola végig velem volt és egész jóba lettünk. Egész nap fa arcot vágtam, csak a kamerába nem. Mondanom sem kell mennyit szenvedtem, hogy ne sírjam el magam miközben Daniel szemébe nézek. Mivel a kamerák előtt nem beszélhettünk, a szünetekben pedig teljesen kerültem, szóval nem beszéltem vele. Hiába próbált a közelembe férkőzni, vagy csak elmagyarázni a dolgot, de nem sikerült neki.

Hujujuj. Mi lesz itt Daniel és Lori között?
Szerintetek összejönnek, vagy nem? Komi írjátok meg ti mit gondoltok!
Ha tetszik a sztori akkor
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang