Martin ébresztett, mi szerint vissza kell ülnünk a helyünkre. Nem igazán volt kedvem, mivel nagyon kényelmesen ültem ott.
Este értünk Bangkokba, de mielőtt kiszálltunk volna még kellett csinálni egy képet Martinról, amint éppen száll le a gépről. Mindig láttam, hogy rak ki ilyen képeket. A szállodába Taylor és Aaliyah külön szobát kapott. Oké, azért a szobát már apáék fizették, de mindegy.
-Ah hulla fáradt vagyok.- dőltem az ágyba.
-Te legalább aludtál a repülőn.- vette le a pólóját Martin. Felkönyököltem és mosolyogtam.
-Megint mocorogtam?- kérdeztem.
-Nem.- tenyerelt fölém.- Azon gondolkoztam amit Aaliyah barátnője mondott.
-Az lehetetlen.- simítottam meg az arcát.
-Megyek fürdeni.- nyomott egy puszit a homlokomra és elment a fürdőbe. Bevallom engem sem hagyott nyugodni a kérdés, miszerint mi Taylor terve, de ezt nem mutattam ki. Ahogy ismerem Taylort, bármire képes.Martin után én is megfürödtem, majd utána az ágyba vetettem magam és se szó se beszéd bealudtam.
Nem valami korán keltünk, de mivel Aaliyah és Taylor szerettek volna várost nézni, így el kellett indulnunk. Mondanom sem kell, nem egyedül mentünk. Mivel mindenki tudja, hogy ma Martin Garrix koncert van, ezért nem volt olyan utca ahol ne találkoztunk volna rajongókkal.
-Mosmár vissza kéne menni.- sétáltunk az utcákon.
-Szerintem is.- válaszoltam, majd azonnal vissza indultunk a szállodába.
-A közös számunkat akkor elénekeled nem?- kérdezte Martin, miközben teljesen feketébe öltözött.
-El. De ha nem bánod nem gyászolok.- léptem hozzá nevetve, mire átkarolta a derekam.
-Nem vagyok teljesen feketébe. Nyaktól felfelé. Meg a cipőm alja.- válaszolta.
-Bocsánat.- mosolyogtam aztán kimentem a teraszra. Fel sem tűnt, hogy a másik teraszon ott van Aaliyah, aki már lőtt is egy képet rólam.
-Majd átküldöm, de azt hiszem átöltözök.- sétált a szobájukba.-Huha. Ha tudom, hogy ilyen szépség lakik a szomszédba, akkor póló nélkül jövök ki.- hallottam ezuttal a másik teraszról egy hangot. Oda kaptam a fejem és rámosolyogtam.- És, ha tudom, hogy Lora Mendes vagy, nem így szólalok meg.
Ázsiai fiú volt, ami amúgy nem az esetem.
-Tehát felismertél.- bólintottam.
-Fel ám. Csak burkolt célzásképpen apámé a szálloda.- jött közelebb.
-Burkolt célzás, hogy a barátom bent vár.- húztam fel a szemöldököm és befele indultam.- Ja és nem a pénzre megyek.- léptem be a szobába.
-Mire nem mész?- jelent meg hirtelen az ajtóba Martin.
-Semmi.- válaszoltam.
-Menjünk.- fogta meg a kezem és kivezetett a szobából.
-Szólok a lányoknak.- kopogtam be a szobájukba.
-Jövünk.- nyitotta ki az ajtót Liyah.
-Haladjatok.- utasítottam. Kijöttek a szobából és a hotel előtt beszálltunk az autóba.
-Nem izgulsz?- kérdeztem a barátomat, a kezét szorongatva.
-Nem. Te?- simított egy tincset a fülem mögé.
-Elég régen szerepeltem ekkora közönség előtt.- döntöttem a fejem a vállára.
-Úgyis jó leszel.- mosolygott rám Aalyiah, Martin pedig helyeselt.A rajongók már sorakoztak, mi pedig belopakodtunk az épületbe. Már minden oda volt készítve, szóval nem kellett sok dolgot csinálnunk.
-Oké. A második számot fogod énekelni.- jött oda az egyik asszisztens.- Ott a sminkes.
A sarokban lévő, kivilágított tükörhöz sétáltam és leültem a székbe. A sminkes pár másodperc alatt mellettem termett. Először kicsit feszengtem mellette, de végül nagyon jól elbeszélgettünk, ami ellazított és elterelte a figyelmem a koncertről.Aztán kezdődött a koncert. Ami nagyon jól alakult. Még videóztam is. Vissza már nem mentünk a hotelbe, hanem egyből a repülőtérre mentünk. Felszálltunk a repülőre, majd ismét mindenki elfoglalta a helyét. Aaliyah és Taylor még a felszállás közben bealudtak. Most én ültem először át. Martin utánam jött, majd helyet cseréltünk és az ölébe ültem.
-Jó volt a koncert.- néztem a sötét eget az ablakból.
-Szerintem is. És látod. Jó voltál.- hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Nem tudom. Annyira szerintem...- kezdtem volna, hogy szar voltam.
-Jó voltál.- fordított maga felé és megcsókolt. Az egészet mindössze egy dolog szakította meg. A gép rázkódni kezdett.
-Ez mi?- lepődtem meg és az ablakpárkányba kapaszkodtam.
-Nyugalom, csak turbulencia.- simította meg az arcom.
-Ugye nem zuhanunk le? Mivan ha meghalunk. Nem akarok meghalni.- akadtam ki teljesen, mire a két keze közé fogta az arcom.
-Nem lesz semmi baj.- csókolt meg. Gyosran vettem a levegőt, gyorsabban az átlagnál.
-Lori. Nyugi.- próbált lenyugtatni. Megragadtam a kezét és a szívemhez raktam.- Ennyire félsz?- húzott magához közelebb és a hajamat kezdte simogatni. Nem sokkal később ismét símán repültünk, amit egy nagy sóhajjal díjaztam.-Végre.- sóhajtottam nagyot. Azonban kiszabadulni már nem bírtam. Martin elaludt, szóval én is megpróbálkoztam vele, aki valljuk be nehezemre esett.
Shanghai. Ez volt a következő uticélunk. Én keltem legkorábban, mivel wc-re kellett mennem. Kikászálodtam Martin öléből és elfoglaltam a wc-t. Nyugodtan sétáltam ki a mellékhelységből, majd még nyugodtabban foglaltam helyet, immár a helyemen. A telefonomat nyomkodtam és már nagyon unatkoztam, mikor megkezdődött a leszállás. Közben már az imént még alvó fiú is visszatért a helyére. Álmosan rám mosolygott, majd újra lecsukta a szemeit.
Kora reggel értünk oda, és mivel mindenki kialudta magát a szállodából várostnézni mentünk.
Természetesen a biztonsági őrök biztonságában. Az elmúlt egy hónapban sajnos màr engem is biztonsági őrök kiséretében látni fontosabb helyeken. Mivel, hogy egyre jobban megismer a világ. Eddig inkább csak amerikai hírességek közé tartoztam, akik inkább csak a kontinensen híresek. Persze volt aki ismert európából, vagy más kontinensekről is, de ők voltak kissebségbe. Azonban ahogy megírtuk Martinnal a számot, máris sláger lett. Oké, talán rátett egy kicsit az a videoklipp is. Egy világ ismert meg, majd ugye összejöttünk és még inkább ismert lettem. A követőim száma háromszorosára ugrott ezzel megelőzve Shawnt. Természetesen ott volt a saját rajongó táborom, na meg páran a Magcon miatt követtek be, ezeket liveokból tudom, vagyis az alatta lévő kommentekből.
Na meg persze összebarátkoztam Beckhamékkel. Akik közül mindenki rakott ki velem azóta képet. Na meg ott voltak Leoék, pontosabban a Bars and Melody. Általuk is sokan megismerhettek. Szóval a követőim száma jelenleg a 40,2Millio. Igen, talán túlléptem a barátaim keretét. Már csak akkor leszek kiváncsi, ha kiderül milyen jó kapcsolatot ápolok Kylie Jennerrel. Mert igen, azóta is sokat találkozunk, bár egy képet se osztottunk meg ahol együtt lógunk. Ez nem véletlen, mivel Kylie új sminkkollekciójának én leszek a névadója. A neve KylieXKylie lesz, mivel ugye a második nevem Kylie. Addig pedig egyáltalán nem fedjük fel barátságunkat, nehogy valaki rájöjjön az új sminktermékre.Tudom nincs péntek. De már nagyon sokszor késtem a részekkel ezért most itt egy kis meglepi rész!❤️
zsofiirfzrczgsgr is közre játszott ebben.❣️
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Magcon és Én
Hayran KurguShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...