Június 18.-án született az Egyesült Királyságban, Walesben. Szülei nevelőotthonba adták, mert nem tudták eltartani családjukat. Egy vérszerinti bátyja született aki a Joseph nevet kapta, valamint egy öccse Leondre és egy húga Matilda.
2 hónaposan került a Mendes családhoz, ahol mindenki úgy kezelte, mintha vérszerint is oda tartozna. Két nem vérszerinti testvére van, egy bátyja Shawn Mendes aki híres popsztár, valamint egy húga Aaliyah Mendes aki híres Youtuber. Igazi szülei és nevelő szülei is elváltak.
Egy kanadai iskolában kezdte tanulmányait, Torontóban. Ugyan itt járta a középiskola egy évét. Legjobb barátnője Mia Adams volt.Bátyja Los Angelesbe költözött ezért a család követte őt. Lora 16 éves volt, mikor családja Los Angelesbe költözött ő viszont bátyjával élt egy házban.
Pár nappal Californiába költözése után megismerte a Magcont. Daniel Skye-al járt, hogy féltékennyé tegye Blake Grayt, ami össze is jött neki és nem sokkal később a fiú barátnője lett. A románcuk azonban nem tartott sokáig, hiszen a fiú egy hónapos nyaralásra ment családjával, ahol Blake egy lány miatt dobta Lorit egy SmS-ben.
Lora a Rowland családhoz költözött egy hónapra ahol elég jó kapcsolatot alakított ki a három fiúval. Miközben ott lakott megtalálta a közös hangot ex-álbarátjával Daniel Skye-al.Az énekesnő egy Magcon turnén is részt vett.
Másfél évig alkotott egy párt Daniel Skyeal akit a turnéjára is elkísért, barátnője Ariel Martin javaslatára. A turnén jelen volt Bebe Rexha is. Ex- legjobb barátnője zaklatni kezdte, mivel ő volt Daniel előző barátnője és vissza akarta szerezni a fiút. A turné egyik napján ismerte meg a Bars and Melodyt, és Leondre Devriessel azonnal megtaláltak a közös hangot. Sokat híresztették róluk, hogy egy pár, míg nem Leondre meglátott a lány lábán anyajegyet, hasonlót mint neki.
Nem sokkal késöbb kiderült, hogy vérszerinti testvérek. Családjának nem mondta el a dolgot, mivel éppen egy közös nyaralása ment családjával. A nyaraláson megtudta, hogy anyja várandós ikerfiúkkal.
Közben betöltötte 18. életévét.
Dubaiban töltött utolsó napjai alatt beavatta édesanyját, hogy ismeri vérszerinti testvérét és onnan Londonba utazott, hogy megismerhesse igazi családját.Mikor hazatért rájött, hogy kapcsolata barátjával már korántsem a régi. Elment az első Rowland tourra, ahol egy közös állomáson találkozott barátjával és közös megegyezés alapján szakítottak.
Ezután Párizsban modellkedett egy hétig Victoria Beckhamnek, ahol közel került a nő legidősebb fiához Brooklyn Beckhamhez.
Mikor ismét hazatért találkozott Brooklynnal egy randi néven, ebből azonban semmi nem lett, mivel a srác részben Lori javaslatára összejött előzö barátnőjével.
Miután tényleg hazament családjával új házba költözött ahol megismerte Harvey Cantwellt. Majdnem kapcsolatukból azonban semmi nem lett, mivel időközben megismerkedett Martin Garrixel egy közös szám írása során.
A Daniellel való kapcsolatának vége szakadtának, az új családja és az életváltás végett idegösszeomlást kapott, ezután rendbehozott mindent.A sajtóban úgy volt feltüntetve, hogy elesett és lábtötrés miatt van kórházban. Később, 22 éves korában egy műsorban bevallotta az igazat.
Pár hónappal később autóbalesetet szenvedett, amiért egy fél hónapig kómában volt.
Ugyanazon a reggelen mikor balesetet szenvedett bemutatta Kylie Jennerrel közösen készített rúzs kollekcióját is ami hatalmas sikert arattak.
Amíg kómában volt, addig az instagramon annyian követték be, hogy a hatodik legtöbb követővel rendelkező sztár lett, ezzel megelőzve családja összes tagját.Martin Garrixel egy éves kapcsolatuk után döntöttek úgy, hogy egy házba költöznek. Lorinak azonban ismét sok gondja akadt ezért majdnem két hónapra visszavonult a nyilvánosság elől egy Olaszországi szigetre, ahol nagy titokban öccse, Leondre is vele tartott.
Lori életrajzi könyvében megtudhatjuk, hogy Martin Garrix megcsalta és ez miatt vetettek véget a kapcsolatuknak. Ugyan azon a héten indult turnézni Európába, ahol az "előzenekar" a Magcon volt. Ez volt a Magcon utolsó turnéja. Daniel Skyejal közel kerültek egymáshoz, de a fiú egy másik lánnyal rakott ki képet. Mikor hazaért Daniel várta és bevallotta, hogy a kép csak egy új videóklipből van és, hogy még mindig szereti Lorit. Lori is ugyanígy érzett, Daniel pedig egy ismeretlen épülethez vitte, amiben az egész családja várta. Daniel pedig letérdelt és megkérte a kezét. Lori elmondása szerint csodálatos volt, hogy ott volt a családja és a rózsákkal kirakott ösvény.
Később elárulták, hogy egy kisebb esküvőt szerettek volna tartani, de mivel Lori családja így is nagy ezért úgy döntöttek minden embert meghívnak aki közel áll hozzájuk. Az esküvőt egy évvel az eljegyzés után tartották. Az esküvőn olyan hírességek vettek részt, mint Kylie Jenner, Travis Scott, mint Kylie partnere és a kislányuk Stormi, valamit Bebe Rexha is ott volt. Egy héttel az esküvő után Lori megtudta, hogy keresztanya lesz, hiszen bátyja Shawn Mendes és barátnője, Camila Cabello első babájukat várták.A nász útat egy héttel az esküvő után tartották, Magyarországon, mivel itt biztos nyugtuk lehetett. Nem kellett félniük a fotósoktól. Lori azt nyilatkozta szereti ezt a helyet és szeretné majd a gyerekeit is elvinni ide. Ekkor felröppentek a pletykák, hogy az énekesnő terhes, azonban ezt tagadta.
21 éves korában már sokkal kevesebb fellépést vállalt, azonban kiderült, hogy terhes. De ez mindössze a Baba születése után derült ki, fél évvel. A titok nem véletlen volt titok, mert Lori szerette volna, ha gyerekei csak később lesznek híresek. A kisbaba nemét és nevét is fél évvel később lehetett megtudni. Kisfiú lett aki a Jake Skye nevet kapta. Keresztszülei pedig Shawn Mendes és Camila Cabello lett.
Pár hónappal később Camila esküvői tanúja lett, Aaliyah pedig keresztanyuka, mert az esküvő elött megszületett a Mendes család második kisbabája.
Lori ismét tanú volt, ezúttal Aaliyah és Hunter esküvőjén.
10 hónappal a kis Jake születése után bejelentették, hogy ikreket vàrnak. Ezt már a terhesség felénél jelentették be, de a babák nemét és nevét ismét csak fél évvel később lehetett megtudni. Johnny és Jack Skye nevet kapták.Johnny keresztszülei Aaliyah és Hunter Rowland lettek. Jacké pedig Brandon Rowland és Matilda Devries, habár ők nem alkotnak egy párt.
Ikerfiaik születése után 5 évvel ismét babát vállaltak, ekkor viszont már kislányuk született aki a Skylinne Skye nevet kapta.
Két évvel ikerfiai születése után megalapította saját ruhamárkáját, ami hatalmas sikert aratott és máig arat. Az éneklést nem, azonban a modellkedést abbahagyta ezzel is több időt szentelve családjának.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A Magcon és Én
ФанфикShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...