2/78

1.3K 59 3
                                    

Harvey ma jön vissza Amerikába. Tudtommal Loren a szüleivel nyaral, szóval akkora probléma nem lehet.
Az egész hetet végig beszélgettük, na meg Leoékkal is, akivel eléggé elkeseredtünk, mivel orvosi javaslatra nem repülhetek, mivel akkor is egyedül lennék. Leonak pedig egyfolytába koncertjei vannak. Szóval megbeszéltük, hogy amint tudunk találkozunk.

-Maria jössz már?- kiabáltam a nappalijában állva.
-Jövök.- szaladt le. Ma elmegyünk Justin egyik meccsére, amire jön Harvey is. Na meg Blake, Ariel, Aaliyah és Taylor is. Na meg apa megkért, hogy Carment is vigyük el. Na igen, három lány egy fiúért rajong.
Az út csöndben telt. A többiekkel a stadion előtt találkoztunk. Már teljesen hozzá vagyok szokva, hogy ennyien megbámulnak, de néha most is zavart. Pláne mikor összesúgnak, pedig ez mindenhol előfordul. Azonban örülök, hogy én azon sztárok közé tartozok akiknek nem kell díszkiséret, hogy leugorjanak a sakri kisboltba. Bár Shawn már 17 éves korára ilyen volt, nem bánom, hogy én nem. Persze a koncerteken nekem is ott vannak.
Még el se kezdődött a meccs, máris veszekedés kezdődött. Mivel Carmen és Taylor is Harvey mellé szeretett volna ülni, azonban az Harvey egyik oldalán, már ott ült Blake. Maria és én már előrébb voltunk, de visszafordultunk. Levágtam magam Harvey másik oldalára, Maria mellém a két lány pedig elhallgatott. Aaliyah, Ariel mellett foglalt helyet a két hisztigép pedig egymástól távolra leültek duzzogni. Carmen Maria, míg Taylor Aaliyah mellé.
Harvey mindössze egy pillantással meghálálta az egészet, majd a meccs kezdődött így azt kezdtük figyelni.
Nem sok meccsen voltam így egyedül. Mármint, mindig Daniel vállára hajtott fejjel figyeltem mi történik a pályán, most pedig odakellett figyelnem, nehogy Harvey vállán kössön ki a fejem. Akkor beindulnának a fényképezők és a pletykák, már pedig az nekem most nem kell. Még így is rengetegen találgatják, hogy mi van Daniel és köztem. Mivel, hogy egyikünk se írta ki, de miért is írnánk ki mi van köztünk, ez csak a mi dolgunk, mit tudjuk és kész. Azonban mivel egyikünk se szedte le a közös képeket, még most is sok helyen egy párnak tartanak minket.

A meccs közben sikerült kontrolálnom magam és nem pihentettem a fejem Harvey vállán. Csak Mariaén. A meccs nyereséggel ért véget, szóval úgy döntöttünk megyünk megünnepelni, de mivel Justin elfáradt és le akart feküdni így hozzánk mentünk.
-Aludjatok itt.- pattant ki Aaliyah fejéből az ötlet. Mindenki mosolyogva bólogatott, majd a két hiszti királynő ismét veszekedni kezdett ki alszik Harveyval, mivel senkit nem akartunk a földre kényszeríteni.
-Elég! - kiabálta Aaliyah, mire csönd lett.- Nem tudom még hogy alszunk, de elég.
-Én tudom.- néztem rá. Taylor alszik veled, Carmen megy a szobájába, Ariel és Blake itt a kanapén, Harvey meg alszik velem.- mutogattam össze vissza.- Ő kapcsolatban van, én meg most léptem ki egyből, szóval így nem történhet semmi rossz.
-De.- kezdte volna Taylor.
-Nincs semmi de. Így lesz és kész. Nem nyitok ebből vitát.- zártam le a témát. Az egyetlen pár, akik miatt amúgy az egész társaság összegyűlt, azok leléptek. Igen, Maria és Justin egy órával a megérkezésünk után távoztak is.

Az este láttam Carmenon és Tayloron, hogy nem tetszik nekik az ötlet, de mivel gyakorlatilag Aaliyah és én vagyunk a házi gazdák, ezért mi parancsolunk.
-Szerintem mindenki fürödjön meg, és utána térjünk vissza.- nézett körbe Carmen.
-Szerintem is.- ásított Ariel. Mindenki egy helybe ült.
-Taylor kezded, vagy kezdjem?- kérdezte Aalyiah a barátnőjétől.
-Kezdheted.- mosolygott Harveyra.
-Valaki mehet előttem a közös fürdőbe.- mondta Carmen, szintén Harveyra mosolyogva.
-Szerintem Harvey kezd te a fürdést.- dőltem hátra  a kanapén, miközben a két lányra mosolyogtam.
-Szerintem is.- pattant fel és felszaladt a lépcsőn. A hátizsákja..miért hord manapság mindenki magánál hátizsákot? Szóval a táskáját lent hagyta, szóval megragadtam és elindultam felfelé.
-Azt majd én felviszem.- próbálta kivenni a kezemből a táskát Carmen.
-Nem kell. Úgyis pizsamát akarok magamnak keresni.- indultam meg újra, de a táskánál fogva visszarántott. Elengedtem a táskát.
-Miért nem alszik Harvey akkor a mellettem lévő szobába?- kérdezte.
-Mert az Shawn szobája és, ha valaki Shawn szobájába alszik, akkor mérges lesz.- válaszoltam az igazat mondva. Bár Shawn sose alszik itt, mégsem akartam, hogy valaki ott aludjon.
Felmentem a lépcsőn és beléptem a gardróbba ahol egy hosszú pólót fogtam, majd vártam, hogy Harvey kész legyen.
Közben láttam amint Aalyiah elment a fürdőjébe, valamint Ariel elfoglalta a vendégfürdőt.
Leültem Blake mellé aki rám nézett majd a fülembe suttogott.
-Mióta tetszik?- kérdezte amitől meglepődtem. Rákaptam a tekintetem.
-Ki? Mi?- tettettem az idiótát, majd felpattantam és a Los Angeles felé irányuló teraszomra baktattam. Ide is kell valami garnitúra. Blake nem várt sokáig és utánam jött a nagy teraszra.
-Mióta tetszik Harvey?- könyökölt mellém a korlátra.
-Honnan tudod, hogy tetszik?- hajtottam le a fejem, majd az előkertben lévő szökőkutat kezdtem bámulni.
-Arielnek feltűnt. És ahogy megfigyeltem már én is észre vettem.- fordult meg így a szoba felé nézett.
-Nem lényeg. De nem mondhatod el senkinek.- fenyegettem meg, majd nyílt az ajtó.
-Hát ti?- hallottam Ariel hangját és az ajtó csukódását.
-Jövök neked egy húszassal.- válaszolta Blake.
-Mivan? Ti fogadtatok?- kezdtem röhögni.
-Még akkor mikor először találkoztatok.- nevettek, miközben átölelték egymást. A kissé sötétített üveg ablakon keresztül láttam, hogy Harvey végzett.
-Senkinek egy szót se.- nyitottam ki az ajtót és a fürdőszobába siettem. Először hideg, majd meleg vìzzel fürödtem. Muszáj volt végig gondolnom.
Mikor végeztem felhúztam egy melltartót, nem mintha Harvey nem látott volna még az nélkül, ami kellemetlen is. Majd rá egy pólót , alá pedig egy bugyit.
Mikor leérkeztem megpillantottam, hogy Taylor és Carmen helyet foglaltak Harvey mellett, szóval beültem a kis gömböcskémbe és onnan figyeltem az eseményeket.
-Na és Harvey mi a helyzet Loren és közted?- kérdezte Taylor, mire felkaptam a fejem.
-Mi.. megvagyunk.- válaszolta, majd rám nézett. Egy pillanatra lehunyta a szemét, mert tudta, hogy ez nekem rosszul esett. Nem igazán értettem, most mit is akar egy mindjárt 20 éves fiú. Pedig neki már tudni kéne, lassan 21 lesz, már legálisan ihat, és már akár a házasságban is gondolkozhat, elvégre, nem sok olyan sztár van akik sokáig bírják egymás mellett. Sose értettem a sztárok miért nem bírják úgy egymás mellett, mint az átlag emberek, akik tényleg szeretik egymást és egymással élik le az életüket.

Majdnem 60K!!!! Köszönöm😻

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now