Reggel Mia kiabálására ébredtem. Vagyis,bocsánat. Éneklésére.
-Boldog szüüüliiiiinaapoooot!-énekelte a dalt.
-Lehetne jobb is, mondjuk ha nem így keltenél- röhögtem fel.
-Na mivel ma van a szülinapod, húzhatsz nadrágot- utalt a fogadásra.
-Ez az- nyitottam ki a szemem.
-De a magassarkú marad- mondta.
-Picsába- húztam a fejemre a takarót.
-Na kelj ki- húzta le rólam a takarót.- A ruhád a gardróbba van egy válfára rakva.
Nem válaszoltam, csak feltartottam a hüvelykujjam és kikászálódtam az ágyból. Bementem a gardróbba és felöltöztem, de nem a Mia által kiválasztott ruhadarabokat. Saját ízlésem szerint öltöztem fel. És most már egy kicsit több sminket raktam fel. Kell a csillogás na! Felhúztam egy mentazöld crop topot, egy világoskék farmert, mellé egy mentazöld Niket. Fogtam egy napszemüveget, a hajamat pedig befontam, de egy részét szabadon hagytam.-Ezek nem azok a ruhák amiket én választottam- jelentette be Mia, mikor megérkeztem a konyhába.
-Nem! Ezek a saját ruháim- vágtam rá.
-De ne már! -jelentette ki.
-Boldog szülinapot én!- röhögtem el magam.
Ekkor Mia elővette egy kamerát. Nem volt időm megkérdezni miért csak hirtelen oldalról megjelent Jacob és rámugrott miközben azt kiabálta: Boldog szülinapot Loriiiii!
-Köszi- nevettem a földön fekve.
Ekkor megjelent a többi srác is. Sorba felköszöntöttek, és elénekelték a boldog szülinapot.
Könnyezni kezdtem és úgy röhögtem.
-Köszönöm- mondtam, miközben mindannyian kameráztak. -Mit csinálunk ma?- kérdeztem.
-Elmegyünk a vidámparkba- jött oda Blake és egy puszit nyomott az arcomra.
-És Aaron vesz nekem egy nachost- utaltam a tegnapi fogadásra.
-Fenébe tényleg- mondta.
-Na indulunk?- néztem a többiekre.
-Holnap úgy öltözöl, ahogy én- mondta Mia. Ránéztem és a kezébe volt pohár víz. Meglöktem a kezét így a nadrágján végig csurogva, a cipője is vizes lett. Elkezdtem szaladni. Ő meg utánam. A magassarkúban nem ment sokra.
-Na látod ezért jobb a sportcipő- nevettem fel.
-Megyek lecserélem a nadrágom- indult meg nevetve felfelé.5 percet vártunk, amíg lejött egy ugyanolyan nadrágba.
-Az előbb is ez volt rajtad nem?- nézett rá Daniel.
-Szokj hozzá. Több ugyanolyan cucca van- veregettem meg a vállát.20 perc múlva már a vidámparkba voltunk. A kocsiba a fiúk végig vlogoltak. Én meg a telefonomat nyomkodtam. Mivel nagyrészt engem is videóztak. Jó kábé mindig, mivel szülinapom van és legyen elég "anyag" a videóhoz.
A vidámpark óriási volt. Felültünk mindenre és a fiúk mindenhol videóztak. Elég jót röhögtünk, mivel a vidámpark útja kicsi kövekből van kirakva, és Mia nem igazán tudott menni a magassarkújába, szóval a végén rávette Dant, hogy vigye. Elég sok kép és videó készült. És valaki csinált egy tök jó képet, ami már naplemente közbe volt.
-Na induljunk a koncertre.- jelentette be Cam.
-Hunter- szaladtam mellé.
-Igen?- nézett rám.
-Ugye Nicki is jön?- kérdeztem.
-Ahha- nevetett fel.
-Ez az- kiáltottam fel győztes hangnembe, mire Hunter kiröhögött.
-Van nálam víz- néztem rá.
-Nyugi- nézett rám.
-Annyira megakarom ismerni- sétáltunk tovább.Beültünk a kocsikba és elindultunk a koncert helyszínére.
-Srácok!- szólaltam meg a fejemet fogva.
-Igen?- kérdezték egyszerre, ki a telefonját fogva, ki a kameráját.
-Asszem elhagytam a napszemüvegem- nyögtem ki fájdalmasan.
Mindenki csöndbe volt, aztán egyszerre tört ki minenkiből a rőhögés.
-Melyiket?- nézett rám Mia.
- Feketét- válaszoltam.
-Azt nem A..- fogtam be a szájat.
-De! Tőle kaptam- vágtam rá mielőtt kimomdja Adam nevét.Ijj. Tegnap elfelejtettem kirakni a részt, de ma meghoztam. Remélem tetszik!😂
ESTÁS LEYENDO
A Magcon és Én
FanficShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...