32.rész

2.6K 136 4
                                    

Miután Miával letettük a telefont bebújtam a takaró alá és néztem a tvt. Ekkor megrezzent a telefonom. Azt hittem Mia írt de, a bátyám volt.

Mendes🎤: Ébren vagy?

LittleMendes💋: Ühüm.

Mendes🎤: Holnap hazamegyek, de csak egy napra, van egy meglepetésem, szóval ne tervezz semmit.

LittleMendes💋: Oké!

Kiváncsi voltam mi lehet az, de Shawnt ismerve úgyse mondta volna el. Gyorsan ágybabújtam és bealudtam..

Reggel arra ébredtem, hogy az ágy matracom fel-le rugózik. Mikor kinyitottam a szemem a három Rowland ugrált az ágyamon.
-Elég- szóltam fáradtan.
-Csinálj palacsintát és abbahagyjuk- kiabálta Ashton.
-Ahj már- nyöszörögtem.
-Légyszii- ugráltak tovább.
-Akkor abbahagyjátok?- kérdeztem, nagyjából felfogva, mit mondtak.
-Ahha- vágta rá Hunter.
-Oké- válaszoltam, mire kimentek a szobából. 5 perc múlva kikászálódtam az ágyból, felvettem egy bő pulcsit és megfésülködtem.
Lefele menet még ásítoztam egy kicsit, majd a konyhába érve felültem a pulthoz.
-Mennyi az idő? - kérdeztem a fiúktól akik a konyhába baromkodtak.
-6 óra - vágták rá. Erre csak lefejeltem a konyhapultot.
-Miért?- nyöszörögtem.
-Éhes vagyok- nyöszörögte Ashton, mire felpattantam és a konyhába baktattam, vagyis lassan felálltam, és besétáltam a konyhába. Elkezdtem palacsintát csinálni, a fiúkkal.

Mibe fulladt a palacsinta csinálás? Csináltunk 4 palacsintát, viszont a többi tészta kaja csatába fulladt. És ezt az egészet felvettük videóra. Aztán rendet raktunk.
-Nos én elmegyek készülődni.- indultam el felfelé.
-Hova mész?- kérdezte Brandon.
-Shawnnak van valami meglepetése- kiabáltam vissza.

-Shawn elegánsan vagy hétköznapian kell öltözni?- hadartam a telefonba.
-Elegáns, hétköznapian. Húzz magassarkút és szoknyát.- vágta rá.
-Lehet hosszú?- kérdeztem.
-Szoknyát- mondta és kinyomott.

Gyorsan lefürödtem, majd a gardróbba mentem.
Felhúztam egy hosszú fehér ruhát, ami combközépnél ki volt vágva,és volt egy mély "V"alakú kivágása, hozzá egy vajszínű magassarkú cipőt, napszemüveget, táskát és kiegészítőket. A szememre csak szempillaspirált és szemhéjtust raktam, az ajkaimat pedig vörös rúzzsal kentem ki. A hajam egy részét összefogtam, de pont csak annyit, hogy ne lógjon a szemembe, a többit pedig kiengedtem.
Lesétáltam a lépcsőn, mire a fiúk felém kapták a fejüket. Ekkor tűnt fel, hogy ott ül Johnny, Jacob és Daniel.
-Daniel hát te?- néztem rá
-Wao- hagyta figyelmen kívűl a kérdésem.
-Ah szőrnyen érzem magam- jelentettem ki.
-Pedig jól nézel ki- szólalt meg Jacob.
-Köszi- válaszoltam majd csöngettek, szóval az ajtóhoz mentem. Azt hittem Shawnnal találom szembe magam, de nem.  De nem ő állt velem szembe. Végig mért, mire becsaptam az ajtót és ismét a nappali felé indultam. Megint csöngettek, én meg a konyhába mentem, onnan pedig a garázsba. A fiúk ezt végig nézték, aztán hallottam, hogy nyílik az ajtó és egyszerre kiabálják, hogy:"Blake".
Istenem miért jött vissza? Minek? Még nem telt le az egy hónap. A garázsban megláttam egy piros gombot, amit megnyomtam és a garázskapu kinyílt. Kiléptem rajta és Shawn abban a pillanatban érkezett. Gyorsan sétáltam lehajtott fejjel, bepattantam a kocsiba és köszöntöttem a bátyám.
-Indíts most- mondtam hangosan, szinte már kiabálva.
-Oké két dolog. Jól nézel ki és mi volt ez?- nézett rám egy pillanatra.
-Blake hazajött- néztem magam elé sokkosan.
-De ti már nem vagytok együtt nem?- kérdezte.
-Nem már nincs olyan, hogy mi- válaszoltam.

- Amúgy hova megyünk?- tettem fel a kérdést mosolyogva.
-Nem mondom el- mosolygott rám.
-Naaa- nyaggattam.
-Ide- mutatott az előttünk lévő épületre. Az a kiadó volt, ami Shawnt is képviseli, vagy inkább Shawn őket. Na mindegy.
-Miért?- kérdeztem.
-Valaki beszélni szeretne veled- indultunk meg felfelé.

A 10. emeletre érve Shawn bekopogott egy irodába.
-Igen- hallottam bentről egy női hangot.
-Szia- köszönt Shawn mikor beléptünk. Az íróasztal mögött egy 20-as éveiben járó lány ült.
-Á remek- csillant fel a szeme, mikor beléptünk.
-Nina Wilson.- mutatkozott be.
-Lora Mendes- ráztam meg a kezét.
-Nos, üljetek le- mutatott a két székre,az íróasztal előtt.- És légyszi szólíts Ninának és tegeződjünk.
-Rendben- mosolyogtunk rá.
-Na szóval- kezdett bele.- Shawn mutatott egy videót amin énekelsz. Én pedig most vettem át, apámtól a kiadót, szóval új énekeseket keresek és arra gondoltam, hogy szívesen szerződtetnélek le, sőt még magántanárt is biztosítunk melléd- magyarázta mosolyogva.
-Én? Énekesnő?- néztem magam elé.
-Te bizony- mosolyogott rám Nina.-És mivel a testalkatod is megfelelő ezért, a stúdiónk modell részében is kiveheted a részed, és később kialakul melyik szakmában foglalkoznál szívesebben.
-Jézusom- fagyott az arcomra a mosoly.- Ezt meg kell beszélnem a szüleimmel- motyogtam.
-Lori anyáék tudnak róla- nézett rám Shawn.
-Mi?- néztem rá.
-Boldog szülinapot- mosolygott rám.
-Úristen-nevettem fel.- Szerinted tényleg jó lennék?- néztem a bátyámra félénken.
-Tökéletes- mosolygott rám.
5 perc gondolkodás után megszólaltam.
-Vállalom- nyögtem ki.
-Remek itt vannak a papírok- mosolygott rám. Még mielőtt bármit tehettem volna, egy öltönyös férfi lépett mellém.
-Lori ő az ügyvédem, megnézi a szerződést, nehogy valami olyan legyen benne amit nem szeretnél, bár azt kétlem- mosolygott rám, majd Ninára.

Fél óra múlva már a parkolóban álltam. Hivatalosan is énekes leszek. Nem akartam elhinni.
-Elmenjünk még valahova?- kérdezte Shawn. Ekkor a telefonomra néztem, ami 12:05- öt mutatott, és rengeteg nem fogadott hívást, meg üzenetet.
Mindenkinek írtam egy üzenetet miszerint "Shawnnal vagyok és nemsokára megyek".
-Hazakéne szaladni a laptopomért, mert az otthon maradt- mondtam.
-Oké, de nekem 2-kor jelenésem van a rádióba.
-Oké, de akkor megyek veled- jelentettem ki, hasonló hangnemben.

HEEEJ GÁJZ! TEGNAP ELFELEJTETTEM KIRAKNI A RÉSZT. De ma meghoztam.😊
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és Énحيث تعيش القصص. اكتشف الآن