-Kezdjük.- ültünk le egy-egy székre.
-Én kezdem.- jelentette ki Aalyiah, majd először is elmondta a kamerába, hogy mi is lesz ez az egész. Na meg aztán rájöttünk, hogy nem gyártottunk kis lapokat, amiken a " kiss" és a "diss"felirat van.-Szóval Lori.- fordult kicsit felém.- Kiss or Diss Justin Bieber.
-Kiss.- mutattam fel a kis lapot.
-Most viccelsz?- nevetett, mivel nem igazán bírja a srácot.
-Akkor szerinted Kisst mutatnák?- nyomtam nevetve az arcába a papírt.- Nem életem szerelme, de azért na.
-Wow.- nézett meglepetten.
-Jó. Én jövök.- pillantottam a telefonomra, hogy meglessem a nevet.- Kiss or Diss Zayn Malik?
-Kiss. Egyértelmű.- nevetett.- Már a One Directonba imádtam.
-Nekem Harry volt a kedvencem.- kezdtünk beszélgetni, majd eszünkbe jutott a videó.-Jujj. Kiss or Diss Brooklyn Beckham?- pillantott a telefonjára Aalyiah. Kicsit talán elvörösödtem, mert az egyértemű, hogy Kiss, de az neki nem egyértelmű, hogy ez megtörtént.
-Kiss- tartottam fel a lapot.-Kiss or Diss Mark Thomas?
-Gyorsan tovább léptél.- röhögött ki.- Amúgy Kiss.
-Komoly?- lepődtem meg.
-Ahha.- mondta hasonló fejjel, mire mind a kettőnk röhögni kezdett.-Kiss or Diss Carson Lueders?
-Diss.- válaszoltam.- Fiatal.- nevettem.
-Én azért megcsókolnál.- rántotta meg a vállát, majd belőle is kitört a röhögés.- Kiss or Diss Charlie Puth?
Ezene elgondolkodtam, nem rossz de annyira nem az esetem.
-Diss.- válaszoltam végül.- Imádom a számait, meg szimpatikus, de nem csókolóznék vele.- mosolyogtam a kamerába.-Kiss or Diss Leo.- kérdezte mire lefejeltem az asztalt.
-Fujj ne már. Az öcsém.- nevettem undorodva.
-Tudom.- nevetett Aalyiah is. És így ment tovább egy rakat emberrel, amíg csak random kihagytam egyet és mást mondtam. De azt hittem itt véget ér a jó kedvünk.
-Kiss or Diss Hunter?- kérdeztem kicsit félinken. A húgom lefagyott a mondatra, majd elmosolyodott és lehajtotta a fejét.
-Kiss.- pillantott fel. Teljesen meglepődtem a válaszán.
-Ezt ki ne vágd.- fordultam felé.
-Nyugi nem fogom.- suttogta maga elé.- Na srácok ennyi lenne a videó, ha tetszett nyomjatok egy lájkot és iratkozzatok fel, ha pedig szeretnétek több videót Lorival, azt írjátok meg kommentben. Sziasztok.
-Aalyiah.- sétáltunk a szobaink felé.
-Nem akarok róla beszélni. Jó éjt.- ment a szobájába. Még néztem utána, majd én is a szobába léptem. Felkapcsoltam a villanyt és felmentem a szobámba, elmentem fürdeni, és bár késő volt, jól esett belefeküdni a kádba.Amikor kiszálltam megéreztem a talpam alatt a padlófűtést, ami amugy az egész házban volt. Megtörölköztem és felhúztam egy pólót.
Befeküdtem az àgyamba és néztem a kivilágított udvart. Aztán felkeltem és kimentem a teraszra. Csak álltam ott és jó volt érezni a sós levegőt, ami a lenti öbölből áramlott fel. A távolba a tenger hullámzott, aminek a nagy csöndben hallottam a hangját. Nem tudom meddig álltam ott, de egy kicsit fázni kezdtem, szóval úgy döntöttem ideje aludnom. Nem tenne jót, ha megint kimerült lennék és idegösszeroppanást kapnék, mint pár nappal ezelőtt.Az ágy hihetetlenül kényelmes volt. Reggel kialudva keltem, és mint egy idióta kiszámoltam mennyit aludtam. 8órát és 13 percet! Mondjuk...
Bementem a gardróbba és kerestem egy nyári szoknyát. Végül kihúztam az egyik doboz aljából egy fehér szoknyát,ami rövid volt ezért egy nadrág rész volt rögzítve hozzá, ami nem látszott. Még nem húztam fel, mivel Brooklynnal csak délután- este felé találkozunk. Igazából várost nézünk.-Jó reggelt- sétáltam be a konyhába.
-Neked is.- köszöntött apa, majd a hűtőhöz sétáltam, kivettem egy doboz tejet és akkor megfordultam.
-Jó reggelt.- hallottam egy lány hangot, aki nem a húgom vagy Becca volt. Apa is köszöntötte őt, én megfordultam, hogy arcot tudjak a hanghoz. Megfordulva egy hosszú barna hajú, barnás bőrű lánnya találtam szembe magam. Talán mexikói.
-Ó szia. Te biztos Lori vagy- sétált felém.
-Igen? És te?- ráztuk meg egymás kezét.
-Drágám ő itt Carmen Diaz.- sétált mellé apa.- Rebecca húgának a lánya. Veled egy idős. Fél évet fog velünk lakni, hogy jobban megtanuljon angolul.
-Értem.- bólintottam mosolyogva, majd megfordultam és levettem egy bögrét.-Lori, ma jönnek haza Brandonék.- sétált Aalyiah a konyhába.
-Tudom.- fordultam felé a kakaómat iszogatva.
-Te biztosan Aaliyah vagy.- sétált hozzá is oda Carmen.
-Igen és te?- kérdezte Aaliyah. Bemutattam Aalyiahnak Carment, majd apa és Rebecca jelentek meg a konyhába, Claireel.
-Ma mit szólnátok, ha csinálnánk együtt valamit?- kérdezte apa.
-Szívesen csinálnék, de találkozóm van.- álltam fel a szigettől.
-Brandonék ma jönnek haza.- válaszolta Aaliyah is, akit nem igazán értettem. Miért mondott folyton Brandont?A nap nagy részét az új dal tökéletesítésével töltöttem. Aztán felmentem a szobámba, a gardróbba felöltöztem, majd leültem sminkelni. Nem volt sok, mindössze szempillaspirás, szemhéjtus és egy matt Kylie Cosmeticses rúzs.
Egy fehér magassarkú szandált húztam fel, olyan Kim Kardashian stílusút. Lementem a nappaliba, majd egy kis idő múlva elindultam a Brooklyn által megadott szállodához.
Az egész utat végig gondolkoztam. Mosolyogtam és elkomolyodtam. Valahogy nem tudtam elképzelni magamat Brooklyn Beckham mellett. Rá mindig figyeltek, ott voltak a szülei és úgy nőtt fel, hogy kedves legyen valahogy nem hozzám való volt. Bár engem is rengeteg felnőtt vett körül még is csak az életem fontos részét, a felnőtté válásom részét a Magconnal, Rowlandékkel és Shawnnal töltöttem. Nem voltam a szüleim által elkényeztetett kis idióta és; bár Brooklyn aranyos nem az én esetem. Helyes, de mégis korlátozva van, én pedig nem. Teljesen szabad lélek vagyok.
-Szia.- öleltem meg Brooklynt a szállodába érkezve.
-Hiányzotál.- nevetett, majd elindultunk egymás mellett. Nem fogtunk meg egymás kezét, azért, ha mégis lesz ebből valami azt nem szeretném elsietni.Még csak 10 perce sétáltunk, amikor megpillantottam Chloet. Még mindig nem volt a kedvencem, viszont a filmjeit kedveltem.
-Brooklyn szia.- sétált azonnal exéhez. Ami meglepett az, hogy egyáltalán nem zavart.
-Szia.- ölelte vissza Brooklyn. Legalább 10 percig figyelték egymást, már Chloe barátnője is mellettünk állt. Brooklyn eltolta Chloet, majd megcsókolta.
Chloe barátnője és én egyszerre kezdtünk ujjongani.
-Brooklyn. Én.- tolta el magától Chloe a fiút.
-Beszélhetnénk, erről az egészről?- nézett rá, a derekát még mindig átkarolva.
-Te nem randin vagy?- mutatott rám.
-Jajj, nem. Mi csak barátok vagyunk.- mosolyogtam.
-Még Párizsban találkoztunk, anyával dolgozott, de jóba lettünk.- mosolygott rám.
-Na menjetek beszéljétek meg.- mosolyogtam a régen egy párt alkotó fiatalokra.
-Biztos nem baj, ha elrabolom?- ölelte magához Chloe Brooklynt.
-Nem akarom, hogy neked rossz legyen.- mondta komolyan.
-Nekem nem lesz semmi bajom, sőt még láthattam is egy párt összejönni.- nevettem.
-Akkor jó.
-Na én megyek is.- indutam el.
-Szia.- ölelt meg Brooklyn.
-Bár nem ismerjük egymást, de azért szia.- ölelt meg Chloe is. Hirtelen kezdett szimpatikus lenni.
-De aztán nekem szólni először. Ja és Chloe találkozhatnánk többször is.- toltam el egy kicsit.
-Egyet értek.- válaszolta.
-Na hagylak titeket.- indultam meg arra amerre jöttünk. - Sziasztok.
-Szia.- intettek utánam.Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote😘😂
YOU ARE READING
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...