-Igen?- néztem rá.
-És nagyon tetszett egy srác. Ő ezt pontosan tudta. Aztán odament hozzá és megcsókolta. Utána gúnyosan nézett rám, amiért én nem mertem megtenni.
-Figyelj szerintem tök normális, hogy 14 évesen nem smárolsz le egy srácot, ha tetszik.
-Na igen, de igazából nem ez a legnagyobb bajom.- nézett rám- Hanem Blake.-Folyton utazik, régen olyan jóba voltunk. Most mindig elmegy valahova a barátaival. Velem nem is foglalkozik és annyira hiányzik. Tök jó neked, hogy Shawn gondoskodó tesó, bárcsak Blake is olyan lenne.- sírta el magát.
-Nincs igazad- mosolyogtam rá könnyes szemekkel.-3 napja vagyok itt, és eddig több időt töltöttem a bátyáddal mint Shawnnal. Amióta elköltözött, sokkal rosszabb a viszonyunk és ha visszatekerhetném az időt megállítottam volna. Csak, hogy maradjon otthon velem és védjen meg mindentől.
-Nem is gondoltam volna- nézett rám.
-Én se- nevettük el magunkat és sírtunk. Átölelte a derekam én meg a nyakát, és ledőltünk az ágyra.
-Asszem átmegyek megbeszélni a dolgokat Emilyvel. Ő a legjobb barátnőm..volt.
-Rendben- mosolyogtam rá.Lementünk ő a kijárat felé ment én pedig a nappali felé.
-Na mi volt?- kérdezi Blake.
-Az hogy hülye vagy- röhögtem el magam és leültem a kanapéra, és elővettem a telefonom. A "nincs telefon" akció nem igazán jött össze, mivel mindenki azt nyomkodta. Megnéztem az Instát mivel hirtelen kiírta, hogy 1000 ember követett be.
-Mi a franc?- néztem a telefonra.
-Mi az?-kérdezték.
-Csomóan bekövettek.
Ekkor megláttam, hogy Blake kirakott egy képet, amin Ana és én egymást átölelve fekszünk az ágyon és odaírta, hogy: "Szerelmeim😍 @lorikmendes @anagray "
-Felelsz vagy merszezzünk!- jelentettem ki.
-Láttad a képet mi?- mosolygott rám Mia, mivel tudja,hogy nem vagyok a legjobb az érzelem kifejezésben.
-Ahha- nevettem fel.
-Amúgy felelsz vagy merszezhetünk- jelentette ki Brandon.
-Blake hozz már üveget- kiáltott rá Daniel miután csak a telefonját nyomkodta.Hozott üveget aztán leültünk egy körbe. Ki a földre, ki a kanapéra.
Először Mia pörgetett az üveg Danielnél állt meg.
-Felelsz vagy mersz?- kérdezte.
-Merek- vágta rá.
-Csókolj meg drága- mosolygott Danielre, aki megcsókolta.
-Daniel te jössz- mondta Aaron.
Daniel pörgetett az üveg pedig Hunterre mutatott.
-Merek- válaszolta kérdés nélkül Hunter.
-Hívd fel a következő számot. +***********. És reméljük lány. Szóval addig próbálkozunk a számokkal amíg lány nem lesz. Na szóval el kell hívnod randira. A holnapi koncert előtt.
-Uuu mi is megyünk?- nézett rám Mia.
-Hova?- néztem fel a telefonomból.
-Igen- válaszolta Blake.
-Ja jó- válaszoltam, de én se tudtam miről van szó.- Na hívd! -néztem Hunterre.-Hali?- hallottunk egy lány hangját.
-Szia cica hány éves vagy?-kérdezte perverz hangon mire majdnem elröhögtem magam.
-15 miért? És ki vagy?- mondta nyájas hangon a csaj. Szóval belement a játékba.
-Hunter Rowland- mondta a telefonba.
-Jó vicc- röhögött a csaj.
-Facetimeozhatunk is- mondta Huntah.
-Oké-mondta a csaj.
Hunter felhívta. Kiderült, hogy Nickinek hívják.
-Úristen tényleg Huneter vagy! Imádlak! A többi srác is ott van?
-Ahha, meg Shawn húga és a legjobb barátnője.- mondta.
-Úristen imádom Shawn Mendest. De titeket is. Úristen ott van Lora Mendes. Annyira irigyellek. Annyira szeretnék találkozni veletek. Meg Shawnnal.
-Vele én is -röhögtem el magam, mire mindenki röhögött.
-Gyertek már be a kamerába! -kiabálta.Hát ez egy elég unalmas rész lett!😂 De köszönöm a több mint 200 megtekintést.😂😊😘
Nektek hogy sikerültek a félivik?😂😅
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...