6.rész

3.8K 184 3
                                    

-Oké éppen rádiózni megyek,szóval jól vagy?- kérdezte a bátyám.
-Ahha-válaszoltam mosolyogva, visszagondolva mitörtént előbb.
-Akkor jó, de miért van nálad Blake kicsikéje- nézett rám visszafojtva a nevetését, de meg sem várva a választ lelépett.
Blake becsukta az ajtót, majd ismét felém nézett.
-Na add ide Lori- indult meg ismét felém és ismét a falnál kötöttünk ki.
-Szóval ott tartottunk,hogy- nevettem fel.
-Fontos dolognál- közeledett ismét, de a csengő megint megzavart.-Ne már, így sose kapom vissza-nevetett tovább.
-Megjöttünk-lépett be az ajtón Cameron és Jacob.
-Szia Lori-ölelt meg Jacob és a keze a derekam és a fenekem között pihent.
-Szia Jacob- öleltem meg nevetve, majd el is toltam magamtól, de azért nem feltűnően.
A telefonom rezegni kezdett, így elővettem.
-Szia Mia- köszöntem boldogan a telefonba.
-Lori, képzeld LA-be megyünk az utolsó nyári hónapra a családdal. Vagyis csak én de..
-Úristen- mondtam, visszatartva a sikításom.-De hát az ma kezdődik.- gondolkodtam el.
-Pontosan- nevetett a telefonba.- szóval gyere ki az utcára- jelentette ki.
Feltéptem az ajtót és kirontottam, majd láttam, hogy Shawn háza előtt áll, az út szélén. Ahogy meglátott szaladni kezdett felém és elborultunk.
-Hogy hogy? -könnyeztem meg.
- Ezt kapom szülinapomra- mondta.
-De hát az ősszel van- nevettem bele a vállába.
-Pontosan- nevetett.
-Na gyere- húztam fel, majd  Blake háza felé indultam.
-Várj nem itt laktok?- mutatott az egyik otthonomra.
-De, de most Blakeéknél vagyok- húztam ismét arra.
-Úristen Blake? Blake Gray?- nézett rám. El is felejtettem mekkora Magcon rajongó,  a barátnőm.
-Az, de izgulj előttük jó fejek.
-Előttük? Ki van még ott?
-Jacob meg Cameron- válaszoltam.
-Úristen- kezdett a nyitott ajtó felé futni.
-Miaaaa- kezdetem utána futni.
"-Jujj"- hallottam bentről a fiúk hangját.
-Srácok ő itt a legjobb barátnőm Mia.- Szaladtam be, és mikor befutottam megláttam, hogy Blake a földön fekszik, rajta pedig Mia.- Mia kelj már fel- ráncigáltam fel.

-Úristen Cameron és Jacob. Itt van a többi fiú is?- nézett körbe.
-Nem- vágtam rá, mire hirtelen kinyílt az ajtó.
-Úristen itt vannak- szaladt az ajtó felé. Blakere néztem, aki nem említette, hogy a többi fiú is jön.
-Huu ez a nézés félelmetes- nézett rám Jacob.
-Ki ez a jó nő?- kérdezte mellém érve Hunter.
-Shawn kishúga- válaszolta Cameron.
-Nem szóltam- indult el a másik irányba.
-Ne kezeljetek úgy mint Shawn húga.- fakadtam ki. Majd elindultam felfelé a lépcsőn.
-Ne mássz fel a gardróbba- kiabálta Blake, hogy mindenki hallja.
-Hol a Penny boardod?- kérdeztem és megláttam a kezébe. Elkezdett kifele szaladni én meg utána.
Ahogy kiértünk nem láttam sehol Blaket. Aztán egy kéz megragadott hátulról, megpörgetett és aztán a medencébe dobott. Nevetve jöttem fel a medence aljáról.
-Na most akkor segíts ki- mentem nevetve a medence széléhez.
-Dehogy még a végén belerántasz- nevetett.
-Neem- röhögtem fel.
-Gyere- segített ki Jacob.
-Köszi- mosolyogtam rá, aztán hátat fordítva neki belelöktem Blaket a medencébe. Sajnos  volt annyi lélekjelenléte, hogy megragadta a kezem, így együtt landoltunk a medencébe.
Mikor feljöttünk a medence alól, még mindig fogta a kezem, de nem foglalkoztam vele. Blake viszont igen. A hátam mögé nézett, majd lefagyott a mosoly az arcáról. Elengedte a kezem én meg megfordultam és Jacob ott állt a medence szélén.

Mivel már igazából kész az egész sztori, így úgy döntöttem kedden és szombaton lesznek részek!😘

U.i: Boldog új évet mindenkinek!😘🎆🎇🎉🎊

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang