2/101

1.1K 56 13
                                    

Igen, már megint valami bennfentes árulta el a hírt, hogy összeköltöztünk. De őszintén nem is érdekel, valamikor úgyis megtudta volna mindenki.
-Megjöttünk.- csapódott az ajtó, majd trappolást hallottam, de gyanítom nem egyedül voltak.
-Tuti csajozik.- suttogtam Martinnak.
-Biztos. Láttam- kuncogott.
-Ehh.- válaszoltam.- Amúgy megnézed velem a 101. Kiskutyát?
-Nem.- pattant fel és ő is felbaktatott a lépcsőn. Dolgozik. Kuncogtam, majd bekapcsoltam a 101 kiskutyát.

Miután megnéztem bementem Martinhoz aki a stúdiójába ült.
-Nem jössz aludni?- raktam a kezem a vállára.
-De. Csak ezt még befejezem.- válaszolta.
-Addig megnézem Brandonékat.- nyomtam egy puszit a feje tetejére, vagyis a hajára.
-Jó.- válaszolta, majd felsétáltam az emeletre.

Kopogtattam az ajtón, majd a röhögés elhalkult és valaki ajtót nyitott nekem.
-Minden oké?- dőltem az ajtófélfának.
-Ahham.- bólintott Brandon, majd bemutatott a csajnak.- Ő itt Cassie.- mutatott a lányra.
-Szia.- intettem mosolyogva.- Jól van csak megnéztelek titeket. Én lefekszek jó?
-Jó.- ölelt meg majd lementem, megfürödtem és befeküdtem az ágyamba. Ágyam.. ágyunk.

-Csináltatok egy tetkót.- ültem le reggeli közben az asztalhoz.
-Ez most honnan jött?- rakott elém Brandon egy kést, amit az előbb kértem.
-Ezt álmodtam. És amúgy mindig tetszettek.- kentem egy vajas kenyeret.
-Én is akarok.- válaszolta Brandon.
-Mit?- ült le Ashton is az asztalhoz.
-Tetkót.-válaszolta a bátyja.
-Mondanám, hogy csinálj, de Christinnek kell eldönteni.- válaszoltam.

-Mit csinálunk, amúgy ma meg holnap?- kérdezte Brandon.
-Nem tudom. Mit szeretnétek?- kérdeztem.
-Mi lenne, ha összehívnánk a Magcont?- pillantott ránk Ashton.

-Ez nagyon jó ötlet.-bólintottam, mivel Cameronék balesete óta nem találkoztunk. A telefonom jelzett, szóval ránéztem és láttam, hogy Leoék valamit feltettek a csatornájukra szóval felnyitottam az asztalon heverő laptopom és felnyitottam. Megnyitottam a youtubeot és elindítottam a videót, ami a legutóbbi fellépésükről készült. Medley.  Több számuk volt, csak röviden. Mosolyogva figyeltem, ahogyan a kócos öcsém a színpadon sétálgat a mikrofonnal a kezébe. Brandon meg persze levideózott,először nem akartam, hogy kirakja, de végül hagytam. Miután  véget ért a videó, megnéztem a Brandon által kirakott videót a Snapchaten. Igazából semmi nem volt benne, mosolyogtam, Brandon pedig annyit írt hozzá, hogy "Büszke nővér".

Igaz volt, büszke voltam rájuk, mert gyorsan tettek szert a hírnévre és ha nem is voltak a leghíresebbek között, a legjobb Got Talentes videókba benne voltak.

-Amúgy Martint kivisszük a reptérre, szóval öltözzetek. Utána pedig bemegyünk a kiadóhoz, mivel meg kell beszélnem néhány dolgot az új számmal kapcsolatban.- sürgettem őket, mivel én kész voltam.

-Megyünk már.- hagytak ott mindent az asztalon, de én ahelyett, hogy elpakoltam volna még egyszer rányomtam a lejátszás gombra. Utoljára akkor találkoztunk, mikor Európában jártam, ami lassan három hónapja volt. Miután kétszer is újra néztem, elpakoltam az asztalról.

-Jó reggelt.- sétált ki Martin a szobából.

-Neked is. De csak úgy szólok, hogy öltöznöd kéne.- pakoltam be az utolsó tányérokat is a mosogatógépbe.

-Tudom.- válaszolta halál nyugodtan és visszatért a szobába, ahonnan pár perc múlva teljesen felöltözve jött ki.

-Megnézem a fiúkat.-mutattam az emelet felé és felmentem az emeltre.

Miután elbúcsúztunk Martintól, elindultunk a kiadóba. Odafelé végig musicallykat csináltunk. Hiába vagyok lassan 19 éves, ha a Rowland fiúk közelében vagyok olyan vagyok, mint amikor idejöttem.

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang