64.rész

1.8K 101 1
                                    

- Jó reggelt.- rontott be Brandon reggel.
-Hagyjál.- fordultam a párnám felé.
-Nem- nem.- takart ki.
-Mivan?- húztam vissza a takarót. Kinyitottam a szemem és megláttam a kezében a kamerát.
-Megvan a 10000 lájk.- mosolygott gonoszan. Nem válaszoltam, csak bemutattam.
-Ahj.- sóhajtottam.
-Na gyerünk.
-De fodrásznál.- tettem fel a mutató ujjam.
-Már anya bejelentett a fodrászához.- mosolygott még mindig.
-Menj ki. Felöltözök.- nevettem, majd ő is nevetve ki ment.

Felhúztam egy rövid nadrágot, ami végre jó volt. Mivel Londonban folyton esett.
-Hali mindenki.- mosolyogtam a kamerába.
-Szóval szőke?- kérdezte Brandon.
-Szőke.- töröltem meg a tenyerem a lábamba. Izzadtam és izgultam. Életemben nem festettem még be a hajam.

Na ez bonyolult volt. Először is ki kellett szőkíteni a hajam, és csak után tudtunk neki, valami értelmes szőke színt adni.
Brandon az egészet kommentálta. Jókat nevettünk, aztán kész is lett a hajam.

-Uu ez nem is rossz.- igazgattam a tükörbe.- Köszönöm.- fordultam a fodrász felé.
-Nagyon jól áll. És igazán nincs mit.- mosolygott a fodrász, miközben a köpenyszerű valamit leszedte rólam.

Christine értünk jött, majd a kocsiba lőttem egy szelfit. Aztán amikor hazaértünk még egy rakatot. Addig szenvedtem,amíg kedvem se lett. Végül végig néztem őket és a kocsi kép lett a legjobb.


 Végül végig néztem őket és a kocsi kép lett a legjobb

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

lorikmendes: Nem is rossz😏💇#hateyoubrandon😂❤

Nem sokkal később lementem, mivel a fiúk nemsokára indulnak,így én is. Danielhez. Éppen az Instagramot böngésztem, amikor megláttam egy képet Leoról. Nevetésben törtem ki, mire mind a három fiú rám nézett.
-Mi az?- kérdezte Hunter. Nem válaszoltam csak felé fordítottam a telefont.
-Milyen egyszerre.- nevetett. Leo haja szőkében pompázott.
-Srácok.- jött be Christine.-
Indulunk.
-Hát akkor.- álltam fel.- Sok sikert Rowlandek.
-Hiányozni fogsz.- ölelt meg Ashton, majd Brandon. Legvégül Hunter ölelt meg.
-Ugye nem haragszol Aalyiah miatt? Vagyis rám?- suttogtam a fülébe.
-Rád soha.- szívta be az illatom. Elengedtem, majd Christinhez léptem.
-Annyira hiányoztál. És, most mi hagyunk itt.- könnyezett meg.
-Ha lesz időm elmegyek a turnéra és akkor veletek leszek.- mosolyogtam rá, majd könnyes szemmel megöleltük egymást.

Integettem nekik, majd én is beültem a kocsiba, és Danielék háza felé tartottam.
-Lori.- ugrott a nyakamba Becca.
-Szia.- nevettem, miközben szorosan átöleltem.
-Daniel.- kiabálta. Trappolást hallottam a lépcső. Becsuktam az ajtót, majd a lépcső felé fordultam. Nos, hatalmas meglepetés volt. Mivel nem Daniel, hanem egy csaj állt ott.
-Szia.- néztem rá oldalra döntött fejjel.
-Hali.- mosolygott. A következő pillanatban Daniel jött le a lépcső, majd halál nyugodtan rám mosolygott.
-Lori.- jött oda hozzám és megcsókolt. Aztán hosszasan megölelt, de én csak a mellkasába fúrtam a fejem.
-Akkor én azt hiszem nem is zavarok.- intett a lány és kiment az ajtón. Kérdőn néztem Danielre.
-Nyugi. Ő szerepel az új klippembe.- simította meg az arcom.
-Milyen új klip?- néztem döbbent fejjel.
-Írtam egy dalt. És tudod mi lesz a klipben?- szinte már suttogta.
-Mi?-suttogtam vissza.
-Emlékszel, mikor összevesztünk Bella miatt.- fogta két keze közé az arcom.
-Minden ugyanúgy fog történni.-nyomott egy puszit a homlokomra.- Amúgy tetszik a hajad.
-Köszi.- mosolyogtam, most már kedvesen.-És mikor kezdődik?
-A forgatás? Még van két hét a turnéból. Szóval csak utána.- indult fel a lépcsőn.
-Akkor, majd elmegyek Brandonékhoz.- válaszoltam utána indulva.
-A turnéra?- állt meg egy pillanatra.
-Ahha. Megígértem a srácoknak, meg Christinnek.- kerültem ki.
-És ma eljössz a koncertre?- vágódott le az ágyra.
-Menjek?- mosolyogtam rá, miközben leültem a forgós székbe.
-Gyere.-válaszolta mosolyogva, majd a telefonját kezdte nyomkodni, meg én is. Hirtelen beugrott valami. Már megszokásból beszélünk, szinte csak megszokásból vagyunk együtt. Már reflexből egymáshoz megyünk, ha úgy tartja kedvünk. Ha meg egymásnál vagyunk, akkor nem tudom eldönteni, hogy a mai generáció miatt, vagy már unalomból kezdjük nyomkodni a telefont.

Próbáltam nem foglalkozni a gondolattal és odafeküdtem Daniel mellé. Egyszer csak megrezzent a telefonom, mire én is összerezzentem. Mia jutott eszembe, de ezt az ötletet elvetettem. Már biztonságba vagyok. Megnéztem a telefonom kijelzőét, ahol anya neve villogott. Anya: "Hivj fel!"
-Szia. Láttam az Smst.- hívtam fel Daniel mellkasán feküdve.
-Ma találkozol Kylieval.- mondta köszönés nélkül, mire felültem. Vagyis akartam, mivel Daniel fölöttem telefonozott és bevágtam a fejem a telefonba. Hirtelen dőltem vissza a mellkasára, mire egy nyögött egyet a fájdalomtól.
-Mikor?- kérdeztem kuncogva a telefonba.
-Kb. Fél óra múlva, szóval apátoknál találkozunk.- nyomott ki.
-Mennem kell.- kuncogtam tovább, Daniel fájdalmán.
-Kylie?- kérdezte, szóval ő is tudta.
-Ahha.- nyomtam egy puszit az arcára.

10 perccel később apáék kanapéján ültem. Aztán nyílt az ajtó. Egy srác jött be kamerával a kezébe, és utána Kylie. A tenyerembe temettem az arcom és sírtam. Imádtam Kyliet, pláne a folytonos haj váltogatásait.
-Úristen.- álltam fel a könnyeimet törölgetve.
-Jézusom. Nagy rajongód vagyok. Imádom a számaidat.- lépkedett felém szét tárt karral.
-Viccelsz? Amióta emlékszem imádlak.- mosolyogtam. Oké ez nem teljesen igaz.

Kylieval elmentünk a városba, és mit mondjak? Egyáltalán nem olyan, mint ahogy az újságok leírták. Nem volt önző, hanem kedves volt és vicces. Megjegyezte, hogy tetszik neki a hajam, aztán eszembe jutott,hogy pár hónapja neki is ilyen haja volt.
-Nagyon jól éreztem magam.- szálltunk ki Kylie mercijéből. Mondanom sem kell. Megvan a harmadik álom autóm. Vásároltunk is, szóval kivettük a vásárolt holmikat, majd Kylie visszaszállt az autóba.
-Hé Lori. Most elmegyek Tygaval a turnéjára, de utána találkozhatnánk.- mosolygott boldogan.
-Örömmel.- mosolyogtam rá őszintén.

-Na milyen volt?- kérdezte anya, mikor beléptem a házba.
-Nagyon jó. Hihetetlenül jól éreztem magam.- ültem le csillogó szemekkel.
-Akkor most odaadjuk az ajándékod- dörzsölte össze a tenyerét.
-Mennem kéne Daniel koncertjére.- pillantottam a rosegold karórámra.
-Ez nélkül lassan fogsz odajutni.- mosolygott anya és kifele kezdett húzni.
Megláttam egy fekete Range Rovert.
-Ez?- mutattam a kocsira.
- A tiéd.- lépett mellém apa.
-Most ne értsetek félre. Iszonyúan tetszik. De hol van a mercim?- kérdeztem.
-Eladtunk.- válaszolta apa könnyedén. Nem akarta balhét csinálni. Tényleg nagyon tetszett a kocsi, de az a kocsi volt az első amit magamnak vettem, az első dalaim pénzéből. Az a sajátom volt.
-Nyugi vicceltünk. Ha nem gond, azt használom én.- mosolygott rám anya, mintha a gondolataimba olvasott volna. Kifújtam a levegőt és megnyugodtam.
-Már megijedtem. És persze használd csak.- mosolyogtam rá.- Csak vigyázz rá, az a kocsi sok mindenre emlékeztet. Beültem a kocsiba és csináltunk egy rakat képet. Aztán elindultam Daniel koncertjére.
Lassan tényleg semmi nem a régi. Új haj, új kocsi, új család. Teljesen kezdek összezavarodni.

Ahogy ígértem meghoztam a mai részt is! Remélem tetszik!☺️
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang