2/91

1.1K 61 7
                                    

-Hunter.- öleltem át őt is szorosan. Régen találkoztunk, talán utoljára februárba -Akkor ti?
-Újra együtt.- bólintottak. Majdnem egy évig voltak távol, de újra összejöttek, ami nagy szám.
-Lori. Hoztál nekem valamit?- mosolygott Aaliyah.
-Persze csak az ajándék kell.- röhögtem ki.
-Nem. Vagyis. Na csak add.- válaszolta izgatottan. Előhúztam egy Párizs feliratú nyakláncot és egy borítékot.

-Úristen. Ez két jegy a Coachellára.- mutatta Hunternek.
-Az ám.- mosolyogtam.
-De ezt miért?- kérdezte csillogó szemekkel.
-Mert én leszek az egyik idei fellépő.- válaszoltam önelégült mosollyal.
-Akkor holnap indulunk?- csillant fel ismét a szeme.
-Igen, de csak négy napot leszünk ott.- bólintottam. -Holnap reggel hétkor indulunk. Kit hozol?
-Nem egyértelmű? - mutogatott a mellette ülő Hunterre.
-Akkor gondolom neked haza kell menni cuccokért.- mutattam rá.
-Ja.- válaszolta tömören. Ahogy kiléptünk az ajtón megpillantottam a nyúzott fejű apám.

-Apa.- öleltem meg.
-Jajj, de jó, hogy hazaértél.- nyomott egy puszit az arcomra.
-Apu elvihetjük a kocsid?- kérdezte Aaliyah a telefonját nyomkodva.
-Jajj kéne már nektek is kocsit nézni.- válaszolta könnyedén. Valakinek ételre is alig van pénze, mi meg millós kocsikat veszünk. De azért kell egy kocsi.- Vigyétek.
-Vezethetek?- kérdezte Aaliyah. Elkerekedett szemekkel néztem, mert tudom, hogy van jogsija. Akkor csinálta, mikor turnéztam, vagyis már az előtt kezdte, de sose ültem mellette.
-Persze.- mosolygott rá apa. Odaadtam a kulcsot neki, majd lesétáltunk

-Hogy a picsába kaptad meg a jogosítványt?- kérdeztem, miközben Aaliyah a duplájával hajtott a megengedettnél.
-Simán.- válaszolta kikerülve egy gyalogost, aki lelépett a zebrán. Szörnyű volt, rosszul voltam, amikor kiszálltam a kocsiból. Bemettünk a házba ahol körbe ölelgettem az egész családot.
-Mehetünk. -toppant le Hunter.
-Menjetek.- válaszoltam kifelé indulva.
-Maradsz?- kérdezte Aaliyah.
-Nem. Martin nemsokára visszajön.- válaszoltam a telefonom nyomkodva.
-Nem értem az összefüggést.- tárta szét a karját.
-Az, hogy nem ülök be a kocsiba, ha te vezetsz.- értünk ki a kocsihoz.
-Na. Mindjárt esik.- rángatta a vállam.
-Nem érdekel.- válaszoltam.- Otthon találkozunk.
-És megcsináljuk a Boyfriend- Girfriend taget.- kiabálta.
-Csináljátok.- fordultam vissza.
-Mármint veled és Martinnal. Hunterrel még régen megcsináltuk. Te nem is vagy feliratkozva?- pillantott rám meglepetten, mégis dühösen.
-Oké megcsináljuk.- intettem és elindultam hazafelé. Nem akartam bevallani, de nem követem Aaliyaht, senkit sem követek Youtubeon.
Aaliyahnak igaza volt. Az eső esni kezdett,eleinte csak fújt a szél, majd szakadni kezdett az eső, de nem hìvtam fel Aaliyaht. Hirtelen lefékezett mellettem valaki, aki majdnem belement a pocsolyába és lelocsolt. Hátrébb ugrottam és az autó felé fordultam. Oldalra döntöttem a fejem és elmosolyodtam.
-Szállj be.- intett a fejével.
-Szerinted nem szálltam volna be? Megfagyok.- dörzsöltem össze a tenyerem. Közelebb hajoltam majd megcsókoltam.
-Hiányoztál.- mondta Martin.
-Te is.- válaszoltam, majd elindultunk, mivel szét fagytam.
-Aaliyah megakarja csinálni velünk a Boyfriend taget.- nyomkodtam a telefonom, majd elraktam.
-Ahha. Jó.- kanyarodott a házunk elé, ahol kinyitottam a kaput és bementünk a házhoz.
-Állj a garászomba.- nyitottam ki a garázskaput, majd Martin beállt a helyemre.
Amint kiszálltunk a kocsiból, megálltam és megvártam Martin. Mikor hozzám ért átkarolta a derekam és neki döntött az autó oldalának.
Legalább 10 percig ott álltunk, majd elindultunk befelé.
-Jöttök már?- szaladt le Aaliyah.
-Nem. Még előtte megfürdök.- válaszoltam a hajamból kiszedve a hajgumit.
-Én mondtam, hogy hazahozlak.- válaszolta.
-Úgy vezetsz mint egy autóversenyző.- válaszoltam.
-Hát gyorsan és?- tárta szét a karjait.
-Majdnem elütöttél egy nőt.- húztam fel a szemöldököm.
-Ö. Fürödj.- kuncogott, majd felszaladt a lépcsőn.
Bementünk a szobámba, ahol ismét egymásnak estünk, na de melyik pár nem teszi, ha két hónapig nem találkoznak.

Miután befejeztük, elmentem fürdeni. Gyorsan fürödtem, bár nem fáztam már, de mègis forró vízzel. Felöltöztem, megszárítottam a hajam, majd kimentem.
-Mehetünk.- fogtam meg Martin kezét, majd a stúdióba mentünk ahol leültünk a kamerával szembe.
-Remek. Akkor megint én ülök középre.- ült le Aaliyah. Szokás szerint beköszönt, elmondta milyen lesz a videó és miről szól.
Majd leforgattuk a videót.

Mikor ismerkedtetek meg?
Martin: Mikor 9 hónappal ezelőtt beléptem a stúdióba és odajött hozzám. Pontosabban augusztus 13.án.

Mikor volt az első csók?
Lori:Mikor szintén 9 hónappal ezelőtt nagyon beleéltem magam a zenébe és megcsókoltam.- nevettem.

Mikor volt az első randi?
Lori: Az első hivatalos randink augusztus 23.-án.

Mikor vállaltátok fel a kapcsolatotokat?
Martin: Egy hónappal a megismerkedésünk után.

Mikor aludtatok együtt először?
Lori: Miután összejöttünk, azután egy héttel.

Hol ismerkedtetek meg?
Lori: A stúdióban.

Hol volt az első csók?
Martin: Ez is a stúdióban, túl sok minden történt a stúdióban.

Hol volt az első randevú?
Lori: Egy elegáns étteremben, Hollywoodban.

Hol vállaltátok fel a kapcsolatotokat?
Lori: Mármint interneten?
Martin: Aaliyah Youtube csatornáján, vagyis itt.

Ki kezdeményezte a csókot, ismerkedést, randevút?
Lori: A csókot én, a randit Martin.
Martin: Az ismerkedést is én. Én akartam veled számot írni.
Lori: Igaz.

Ki az érzelmesebb a kapcsolatotokba?
Lori: Gőzöm sincs. Egyikünk se érzelmes.
Martin: Még egy filmen se sírtál, szóval egyikünk se.

Ki cikizett a kapcsolatotok miatt?
Lori: Igazából, sok ember elfogadta a kapcsolatunk, de Martin rajongói közül voltak olyanok akik nagyon nem örültek nekik.
Martin: Mert szerinted nekem nem írtak, hogy szálljak le rólad?
Lori: Volt olyan?
Martin: Sokan.
Lori: Miért nem mondtad?
Martin: Nem foglalkoztam velük.
Aaliyah: Kuss. Folytassuk.

Ki irányítja a kapcsolatotok?
Lori: Senki?
Martin: Mind a ketten.
Aaliyah; Na akkor szerintem meg én.

Ki mondta először, hogy szeretlek?
Martin: Én.

Jellemezzétek egymást két szóval.
Martin: Öhm.
Aaliyah: Legyen egy jó és egy rossz.
Martin: Aranyos és magabiztos.
Lori: Ebbe melyik a rossz?
Martin: Egyik se, de ezek is alig jutottak eszembe.
Aaliyah: Lori.
Lori:Cuki és vicces.
Martin: Na és ebben melyik a rossz?
Lori: Pssszt.

Mondjatok idegesítő dolgot a másikba.
Martin: Túl sokat forgolódik alvás közbe.
Lori: Túl sokat van távol.
Martin: Mi?
Aaliyah: Pszt.

Miután végeztünk a videóval, Aaliyah leült Hunter mellé és vágni kezdte a videót.
-Lassan pakolj Aaliyah.- léptem ki a szobából.
- Mi az, hogy túl sokat vagyok távol?- állt az utamba Martin.
-Az elmúlt két hónapban kicsit sokat voltál távol.- húztam fel a szemöldököm arra utalva, hogy én vele tartottam a turnén. Tudom, tudom, hogy a családját látogatta meg, de akkor is.
-Arra akarsz kilyukadni, hogy miért nem voltam ott a turnén?- kérdezte.
-Arra.- fontam keresztbe a karjaim.
-Te nem akartál látni.- mutatott rám.
-Miért ne akartalak volna? Azt vártam, hogy írj egy SMS-t.- tártam szét a karom.
-Írtam. És válaszoltál is.- emelte fel a hangját.
-Én nem.- erre felmutatta a telefonját amiben mindössze két mondat volt.
Martin: Hol is lesz a következő koncert?😏
Lori: Nem mindegy?

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now