A koncertre visszaérve talán Danielnek nem tűnt fel, hogy eltűntünk. De már csak 10 perc volt a koncertből.
-Merre jártatok?- ölelt át, mikor lejött a színpadról. Szóval feltűnt neki.
-Csak kajáltunk.- legyintettem, mintha tényleg így történt volna. Daniel csak egy puszit nyomott a fejemre, majd ment is fényképezkedni a rajongóival.
-Folyékonyan hazudsz.- állt mellém Leo, miközben Daniel távolodó alakját bámultuk.
-17 éve ezt csinálom.- válaszoltam felszegett állal.
-Nem hazudsz. Te Mendes vagy.- mosolygott rám, mire vissza mosolyogtam rá. Fura volt belegondolni, hogy talán Leo a vér szerinti öcsém.
A telefonom rezgése kizökkentett a gondolkozásból.
"Szakíts Daniellel, nehogy VALAKI ellopja a vizsgálatok eredményét. Puszi: A.M.I"
Na ne. Ezt nem kérheti. Daniel az első igaz szerelmem, az első normális kapcsolatom. Ugyanakkor a családomat is ugyanannyira megakartam ismerni. Pár másodperccel később egy képet is kaptam magamról, ahogy olvasom az üzenetet. Arra kaptam a fejem, amerről fényképeztek, de már senki nem volt ott.
-Mi az?- kérdezte Charlie?
-Semmi. Csak Brandon válaszolt, hogy ha megkapják félreteszik a levelet.- erőltettem egy mosolyt az arcomra.
-Nem Hunternek írtad?- lepődik meg. Basszus tényleg.
-De.- mutattam rá.- Mit mondtam?
-Brandont?- mosolygott.
-Upsz.- nevettem halkan. Bevált, nem kérdeztek többet.A szállodába érve elbúcsúztam a fiúktól, majd Daniellel szobánkba mentünk. Leültem az ágyra, majd amíg Daniel fürdött összepakoltam a cuccom. Eldöntöttem. Szakítok Daniellel. Vagyis nem egészen, csak úgy teszek.
Mikor Daniel kilépett a fürdőből, már kabátba ültem.
-Hát te?- törölgette vizes haját.
-Daniel.- álltam fel.- Szakítanunk kell.- szomorodtam el, majd közelebb léptem.- Igazából nem. Most kérlek legyél szomorú és csináld amit mondok. Egy hét múlva elmondom miért van ez.- kezdtem "szipogni".
-De Lori.- szomorodott el komolyan.
-Szia.- húztam a bőröndöm ki az ajtón.
A lift felé mentem, majd mikor beléptem megfordultam. Láttam Daniel szomorú fejét ahogy az ajtóban áll és várja a választ, amit most nem tudok neki megadni. Intettem egyet, majd az ajtó becsukódott és a lift elindult.
Út közben sírni kezdtem.
-Nyugi. Pár nap múlva elmondod neki mi volt ez az egész.- suttogtam magam elé, mire a lift megállt. Minden elsötétedett és mindössze egy mondatot hallottam a sötétbe: "Soha nem mondod el senkinek".
Aztán a lift tovább ment, a világítás visszajött és a liftben egyedül voltam.******
Kisírt szemekkel lépkedtem a Rowland ház felé. Már kora reggel volt. A kulcsot a zárba helyeztem, majd elfordítottam. A házba lépve Brandon éppen a lépcsőn jött le, szóval meglátott és felém kezdett szaladni.
-Hát te?- suttogta. Gondolom a többiek még alszanak.
-Hát én.- válaszoltam mosolyogva.
-Úgy értem hogy kerülsz ide?- tolt el magától nevetve.
-Értettem. És majd pár nap múlva elmondom.- mosolyogtam. Nem érdekelt a fenyegetés, elfogom nekik mondani.
Ismét megrezzent a telefonom, amit már félve veszek elő. Nem csak egy üzenetem jött.
"Mondtam, hogy senkinek ne mond el. Ne csodálkozz, ha az a csávó nem csak a húgodat találja meg. Neked nincs nővéred aki megmentsen. Vagy nehogy valaki a bátyád turnébuszára lőjön. Puszi: A.M.I"
Lefagyva bámultam magam elé. Nem akartam elhinni, hogy bántaná a bátyám.
Rámentem a következő üzenetre ami Leotól jött.
"Lori megjöttek az eredmények hol vagy?"
Mi? Ne! Akkor kár volt eljönnöm.
"Los Angelesbe. Londonba megyek. Ott találkozunk és együtt megnézzük mi az igazság"-a következő sorok leírása után gyorsan Brandonhoz szaladtam, majd annyit mondtam, hogy két nap múlva jövök. Azt hiszem kicsit el vagyok eresztve, hiszen oda megyek, és azt csinálom amit akarok.Ezzel nem foglalkozva hívtam egy taxit, és a még ki nem csomagolt csomagom bevágtam a csomagtartóba. Út közben foglaltam egy jegyet a legközelebbi járatra ami Londonba megy, és ez negyed óra múlva indult.
Hála a jó égnek 5 perc alatt kiértünk. 2 perc alatt átmentem a biztonsági ellenőrzéseken, és 7 perc múlva a repülőn ültem. Elég random utazás volt.
Mivel első osztályon utaztunk, így volt wifi. Elővettem a telefonom és meglepődtem. Több mint 24 órája nem voltam elérhető, amit a rajongóim észleltek is.
" Lori most mi történik? Daniel ennyit írt. Nem válaszoltam. Személyesen szerettem volna elmondani neki, majd ha kiderült milyen szál is fűz Leohoz. Alig bírtam ki, hogy ne válaszoljak, de az álmosságom segített ezt legyőzni. Elaludtam.A mellettem ülő öreg hölgy ébresztett fel, hogy kapcsoljam be az övem. "Hát Hello London"-gondoltam magamban. A reptéren leültem egy székre és vártam, hogy Leo és Charlie az egy órával később érkező járattal megérkezzen. Rajongók tolongtak az ajtónál, akik gondolom a Bars and Melody párost várták. Még jó, hogy sapkát húztam, így nem igazán voltam felismerhető.
-Lori.- suttogta valaki mellettem és a kezét nyújtotta. Megfogtam, majd félve Leora néztem. Teljesen elveszettnek éreztem magam a sok rajongó között, mintha most történne először. Leo belökött a kisbuszba ami mindig szállítja őket mindenhova.
Leoék házához érve lassan szálltam ki a kocsiból. Legalább egy órát kocsikáztunk, szóval nyújtóztam is.
-Szia Charlie.- intett Leo.
-Hali.- intettem én is, mire Charlie is.-Nyugi senki nincs itthon.- nyitotta ki az ajtót Leo.
-Oké.- remegett meg a hangom, majd követtem Leot aki valószínűleg a szobája felé tartott.
Kinyitotta nekem az ajtót és egy tipikus rendetlen fiú szobával találtam szembe magam. Leültem az ágyra, majd Leo egy levéllel a kezébe letelepedett mellém.
-Mehet?- kérdeztem.
-Ahha.- kezdte kibontani.
Mintha évek teltek volna el addig amíg nyitotta ki a levelet. Pedig mindössze pár másodperc volt. Lassan szét hajtotta a levelet, majd egyszerre kezdtük olvasni. Nem tudtuk pontosan hova is van írva amit mi kerestünk, szóval kezdtük az elején. Egy rakat hülyeség volt a papíron, de végig akartuk olvasni szóról szóra. Amikor ahhoz a részhez értem amire kíváncsi voltam,- na meg Leo is, - lefagytam. Megkönnyebbültem mégis boldog lettem és szomorú.....Na most akkor tesók vagy nem?😂😏 várom a tippeket!
Egyébként meg ÚRISTEN! Több mint 11K!!!!😱 A voteok száma is úgy szalad, hogy csak na!😂😍 Nagyon szépen köszönöm nektek!!!💖💖💖💖💖💖
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...