2/106

1K 59 0
                                    

Sose gondoltam, hogy egyszer rászánom magam erre. Mármint, hogy lelépjek innen, úgy, hogy senki sem tudja hol vagyok. Vagyis nem egészen, mivel a családom tudta hol vagyok, de senki nem látogathatott meg, nehogy valaki észre vegye. Kivéve Leóékat.
Aznap mikor felszálltam a gépre, tudtam, hogy jól döntöttem. A legtöbb sztár simán bírja ezt, de nekik nem volt ilyen gondjuk. Egyébként meg Selena Gomez is pihent, mindenkinek jár a pihenés.

Egy másfél hónapja mentem el, és ma frissen és üdén érkeztem vissza Olaszországból. Igen, Olaszroszágban bújtam meg egy aprócska kis szigeten, távol mindentől. Térerőt se lehetett mindenhol találni, de ez így volt jó. Szörnyen kedves emberek voltak ott, sőt még egy koncert is volt. Nem nekem, hanem aki akart. Én pedig megírtam ott a legújabb slágerem, amit ott mutattam be először. Hála ez égnek ez az utolsó nap volt, szóval az internetre kikerült videók után elég sokan özönlöttek a szigetre. Engem azonban már nem értek el. Szépen csöndben hazautaztam, senkinek sem szóltam, mindössze egy ember tudott az egészről.
-Szia.- suttogtam a bátyám vállába.

-Hiányoztál.- szorított szorosan.

-Gondolom most haza akarsz menni.- simította meg a hajam.

-Vagy elmegyünk Aaliyahért a suliba és elmennénk egy kávézóba. Tudok egy nyugodt helyet.- mosolyogtam, mivel jelenleg semmi problémám nem volt.

-Ahogy akarod.- válaszolta, majd kimentünk a kocsijához. Remélem senki nem követte, mivel nem egészen ma terveztem még visszatérni.Az iskolához hajtottunk, ahol elég régen jártam.

-Mi van, ha Aaliyah kocsival jött?- jutott eszembe.

-Azt erősen kétlem.- nyitotta ki az ajtót.

-Miért?- kérdeztem meglepetten.

-Apa beült mellé a kocsiba.- adta meg az egyszerű választ. Aaliyah borzalmasan vezet, én is csak egyszer ültem mellette, de megbántam.-Elvette a kocsi kulcsát.

Shawn kiszállt, de szinte azonnal vissza is szállt, mivel a húgom beszállt a kocsiba.

-Úristen végre itt vagy.- ölelt magához hátulról, szorosan.

-Hiányoztál.- mosolyogtam magam elé. Aaliyah becsatolta magát, majd elindultunk. Ugyanabba a kávézóba ahova Martin vitt a legelső randinkon. Még a közös szám előtt. Még az előtt, hogy összejöttünk volna. Jut eszembe, holnap lesz egy éve, hogy együtt vagyunk. Természetesen nem felejtettem el és vettem ajándékot. Egy képkeretet amire egy kis térkép volt nyomtatva és egy szivecske jelölte a kiadót. A képre pedig rá volt írva, hogy "Itt kezdődött minden".

A kávézóban a lány azonnal felismert minket, ezért egyszer ki is borította a forrócsokim, de türelmes voltam. Mikor viszont kihozta, akkor kért tőlünk aláírást meg képet. Ezután visszament dolgozni.

Shawn még egy képet is lőtt rólunk, ami jól sikerült.

-Kirakhatom?- kérdezte félve Aaliyah.

-Persze.- mosolyogtam rá.- Mindig te osztod meg az első híreket rólunk. Hát hajrá.- mosolyogtam rá.

-Biztos?- csillant fel a szeme.

-Biztos.- bólintottam, majd kirakta a képet.

- bólintottam, majd kirakta a képet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
A Magcon és ÉnOnde histórias criam vida. Descubra agora