-Tudod örülök, hogy nem vagyunk tesók, de azért nem lett volna rossz.- mondta Leo, miközben kiléptünk a hátsó kijáraton. Shawnnak igaza volt. Ha mindenki, vagyis pontosabban a zaklatóm nem tud hogyan Leoékhoz kötni, akkor nem fogja bántani őket.
-Egyet értek.- öleltük meg egymást.
-És most hogyan tovább? Daniellel szakítottatok!- mondta egy kicsit hangosabban a normál hangerejénél.
-Attól vele kell tartanom, mivel rengeteget buknék, ha nem jelennék meg a koncerten.- sóhajtottam. Közben Shawn már a rendőri védelmet is elintézte. Mind a kettőnknek, csak őt amúgy is úgy örzik, mint Tutanhamont, vagy a Kardashian-Jenner lányokat. Engem csak a távolból fognak figyelni, mert ha a nap 24 órájába mellettem lennének, az a drága zaklatómnak is feltűnne.Mindenkitől elköszöntünk, majd Daniellel egymás mellett sétálva mentünk a repülőnk felé, ami ezúttal Bostonba tartott.
-Most akkor nem csókolhatlak meg?- kérdezte Daniel zsebre dugott kézzel.
-Nem.- suttogtam vissza, majd le is ültünk a helyünkre. A bőröndömet lassan három napja ki se nyitottam és büdös is voltam. Minden bajom volt, szóval idegesen aludtam el.-Lori.- ébresztgetett Daniel.- Itt vagyunk.
-Oké.- válaszoltam, majd a telefonomra pillantottam. Hajnal. Nem volt kedvem felkelni, de mikor megrezzent a telefonom és megláttam, hogy valaki hív, privát számról, azonnal felkaptam.
-Halo?- semmi bemutatkozás vagy valami.
-Nagy kár, hogy Leondre nem a testvéred, mínusz egy gyenge pont. Egyébként meg hogy is van ez Daniellel?- mi a franc? Csak úgy cseveg velem, mintha ezer éves barátok lennénk.
-Semmi. A koncerteket meg kell tartanom.- mondtam magabiztosan.
-Megnyugodtam. Ne feledd. Péntektől az én karjaimba alszik el. Puszi AMI.- és kinyomott. Nem hiszem el, hogy beszéltem a zaklatómmal. Mindeközben már Daniel arra várt, hogy beszálljak abba a retkes taxiba. De féltem. Mi van, ha AMI ki akar nyírni? Mi van, ha valami kütyüt szerelt a taxiba, ami elszívja az oxigént és mind meghalunk? Hallottam róla, volt ilyen még pár éve.Végül beszálltam a kocsiba, majd a szállodába Daniellel külön szobát kellett kérni. Őszintén kellett egy kis nyugalom a sok izgalom után. Persze az ajtóm előtt ott fognak állni a rendőrök.
Nem csináltunk semmit, csak a szobákba mentünk, majd aludtunk. Hát igen nekem elég sok kimaradt. Amit aludtam azt is csak a repülőkön.Az ébresztőm hangjára ébredtem ami azt jelezte, hogy kezdjek készülni, mivel ma lesz az első koncert. Ilyenkor kívánom, hogy inkább élnék az 1800-as évekbe. Olyankor még nem volt ébresztő. Talán. Kinyitottam a bőröndöm, majd egy magasított derekú, világos farmert húztam fel, mellé egy egyszerű szürke rövidített pulcsit. Felhúztam a hófehér Nikem és kisétáltam a folyosóra. Daniel szobája felé vettem az irányt, ami mindössze egy ajtónyira volt. Bekopogtam, és az ajtó szinte azonnal nyílt.
-Mehetünk?- kérdeztem fáradtan.
-Ahha.- válaszolta, majd átakart karolni, de eszébe jutott, hogy nem lehet, amíg nyomoznak, hogy ki is a zaklatóm.A koncertre elég jól sikerült, majd Danielé is. Legvégül pedig találkoztunk Bebe Rexhaval is, szóval mondhatni soha jobb. Nagyon kedves volt, és vicces.
Az elmúlt két nap jól telt, de nehezen. Daniellel elég nehéz volt egy helyen lenni, már csak úgy, hogy nem fogjuk egymás kezét. Ma Torontóba jöttünk és hirtelen eszembe jutott, hogy utoljára akkor voltam itt,amikor összevesztem Miával. Jajj Mia. Legalább 10 percig mondogattam magamban a nevét, majd megkerestem a nevét a névjegyzékekbe és elakadt a lélegzetem. Mia betűi összekeverve Ami is lehet. De hát annyira azért nem vesztünk össze. És miért csak most kezdene zaklatni.
-Hölgyem.- lépett mellém egy egyenruhás rendőr.
-Igen?- néztem rá, majd levettem a napszemüvegem.
-A minap említett hívását sikerült bemérnünk.- magyarázta tovább.
Felpattantam, majd szinte hisztérikusan kiabálva megkérdeztem.
-Honnan?
-Innen. Kanadából. Torontóból.- mondta tagolva. Akkor mégis lehet. Lehet, hogy Mia zaklat. Ma elmegyünk a házhoz és megfigyeljük az ott lakókat.
-Melyik utca? Melyik szám?- kérdeztem össze vissza.
-Rose street 13.- kiakadtam. Miáék háza. Minden a helyére állt. Olyan titkokat tudott rólam amiket csak kevesen. Tudta, hogy a családom és a barátaim a gyenge pontom.
-Tudom ki lakik ott.- hajtottam le a fejem.- Vigyenek oda.
-Az nem lehet.- sétáltunk a többi rendőr felé.
-Kérem. Véletlen nyitva hagyom az ajtót és betudnak jönni. Felkutatják a szobáját addig, amíg én lent elterelem a figyelmét.- könnyeztem, mert borzasztóan elegem volt. Megakartam ismerni az igazi családom és nem akartam, hogy bárkinek is baja essen.
A rendőrparancsnok sóhajtott egyet, majd bólintott.
-Legyen.- mondta ki és a rendőrökkel beültünk a kocsiba. A házhoz érve emlékek ezrei jutottak eszembe. Lassan kiszálltam a kocsiból és a ház felé indultam. A kocsi elhajtott és az utca végén megállt. Hasonlóan mint a többi rendőr csak azok az utca elején álltak.
Az ajtóhoz léptem és csöngettem. Vártam, hogy Mia szülei, vagy maga Mia kinyissa az ajtót. Nem tudom meddig vártam, de kattant a zár és nyílt az ajtó. Megláttam a volt legjobb barátnőm. Nem úgy nézett ki ahogyan régen. Nyoma sem volt az aranyos, vékony kislánynak. Felszedett magára jó pár kilót, a haja feketében pompázott, na meg röviden. De nem csak a haja volt fekete. Mia emós lett.
-Szia.- mosolyogtam.
-Mit keresel itt?- morogta.
-Beszélhetnénk bent?- kérdeztem kicsit félve.
-Ja.- indult befelé és hagyta, hogy majd én becsukom az ajtót. Leejtettem egy zoknit. Igen zoknit, mivel az nem koppan az ajtó mégse tud becsukódni.
-Becsuktad?- sétáltam a nappaliba.
-Ahha.- válaszoltam.
-Miről szeretnél beszélni?- kérdezte unottan. Na igen, ezen nem gondolkoztam.
-Még mindig haragszol rám?- kérdeztem hirtelen.
-Mert elvetted a pasim? Igen haragszom. Hogy tehetted? Tudod mi történt miután elmentél. Befestettem a hajam, mint azt látod. És igen híztam. Láttam a tekinteteden, mikor megjöttél, hogy ez nem tetszik. Ez van. Ezt kell szeretni. A barátaimmal is összevesztem. Amennyi követőt szereztem Daniel és általad, annak a dupláját elvesztettem a stílusom miatt. Na meg azért, mert ti ketten lettetek az álompár.- kiabált. Tudtam, hogy mindent komolyan gondol, de nem szóltam közbe. Le kellett foglalnom. Ez volt a dolgom. Nem igazán volt legális, de a zaklatás se az.- A szüleimmel is összevesztem a hajam miatt, de nem érdekel. Te és Daniel összetörtétek a szívem. Minden áron azon küzdöttem, hogy szétválasszalak titeket. Reméltem, hogy Leo a testvéred, akkor több mindennel tudtalak volna fenyegetni te kis ribanc.- látszott rajta, hogy az utolsó mondat véletlen csúszott ki a száján.
-Kisasszony le van tartóztatva. Jogában áll hallgatni. Minden amit mond, vagy tesz felhasználható ön ellen a bíróságon.- jelent meg egy rendőr, majd a szemem láttára letartóztatták és rárakták a bilincset.Gondoltátok volna, hogy Mia A.M.I?
Egyébként lesz egy szereplő, a második évadban aki köthető valamilyen módon Bebe Rexhához mit gondoltok ki az? Tippeket várom kommentbe!😘
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...