2/76

1.3K 65 2
                                    

-Mit keres itt?- hallotta meg Hunter is a bajom.
-Ki?- kérdezte Blake.
-Ben.- szinte ordította a nevét.
-Az ki?- kérdezte Aalyiah és Ariel egyszerre. Még egyikük se volt akkor az életemben akkor. Brandon és Hunter elmagyarázták az egész történetet, elvégre ők voltak az egyetlenek akik az egészet tudták. Mindenki megölelt ezért egy hatalmas ölelésben kötöttünk ki. Megragadtam a telefonom, majd írtam egy Sms-t Shawnnak.
Lori: Ben itt van!😭
Nem számítottam rá, hogy megnézi, vagy válaszol. Nos, megnézni megnézte, de nem válaszolt ami csak mégjobban elszomorított. Megkértem a többieket, hogy csak egy kicsit hagyjanak egyedül, aztán megnyugtattam őket, hogy nem csinálok semmi hülyeséget. Még Harvey és Mark is aranyosak voltak és aggódtak.

Nem tudom meddig ültem kint, de lépteket hallottam. Felnéztem és meglepődtem.
-Daniel.- szaladtam oda hozzá és újra sírni kezdtem.
-Aaliyah felhívott. Bár már nem vagyunk együtt, de....
-Köszönöm.- folytottam belé a szót.- Daniel.
-Hm?- kérdezte, mikor már 10 perce így álltunk.
-Nem maradhatnánk ugyan olyan jóba, mint amikor együtt voltunk? Hiányozna a társaságod, azonban együtt már...
-De. Nekem is hiányoznál.- folytotta ezúttal ő belém a szót. Nevettem egyet ezen, majd együtt mentünk be a szobába. Nem érdekelt a kinézetem, csak végre megnyugodtam. Ismét helyet foglaltam a lógó fél gömbben, majd kopogtak.
-Igen?- kiabálta Aaliyah ezzel megszakítva a szobában folyó beszélgetést.
-Lori.- nyitott be Ben.
-Kifelé.- válaszoltam komolyan.
-Beszélnünk kell.- jött beljebb.
-Szerintem nem.- vágtuk rá egyszerre Ariellel.
-Ben menj innen. -húzódtam egyre jobban az üveg gömb hátuljának, mivel közeledett. A szívem gyorsabban vert, a hányinger meg úgy fogott el, mint amikor éppen leszállsz a hullámvasútról.
-Kérlek.- jött továbbra is befelé, majd legnagyobb meglepetésemre Harvey állt elé.
-Azt mondta menj innen.- nézett rá, majd Daniel, Blake és Hunter is elé álltak. Becsuktam a szemem hátha úgy elmúlik a hányinger, de az is lehet csak megint elájulnék. Legalább előbb túl esek ezen. Valaki szaladni kezdett a szobában, majd megrázta a vállam.
-Lori. Lori ne csukd be a szemed. Nem hagyhatsz itt megint érted.- kiabálta Aalyiah. Alig bírtam kinyitni a szemem. Mindenki engem figyelt. Lassan vissacsuktam a szemem és egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Lori kérlek.- suttogta Ashton. Ismét kinyitottam a szemem, majd elpillantottam Aaliyah mellett egyenesen Benre.
-Menj innen.-mondtam normál hangon.- nem szeretnék még egy idegösszomlást.
Mindenki meglepődve nézett rám kivéve Aalyiah és Rowlandék.
Ben hátat fordított nekem és kiment.
-Milyen idegösszeomlás?- kérdezte elsőnek Ariel és Blake.
-Miután hazajöttem Párizsból, elég sok problémám volt. Akkor hívott el Brooklyn randizni, de épphogy csak szakítottunk Daniellel.- mutattam az említett srácra.- Aalyiah is kiakadt és kórházba került, megjelentek a srácok és ahh minden rossz gyorsan történt és én már nem bírtam, szóval összestem és egy kórházi ágyon ébredtem.
-Ez mikor történt?- nézett összehúzott szemöldökkel Daniel.
-Miután elmentél, azután pár órával. Kb. egy hete.- válaszoltam komolyan. Végre jó kedvem volt erre bumm, csak egy kis dolog elrontja.

Reggel még mindig a kis gömbben ébredtem, mivel itt aludtam el. Nem igazán emlékszem, hogy mikor mentek el a többiek, de nem is gondolkoztam rajta. Viszont a reggelem jól indult. A kanapén megpillantottam Shawnt és Aalyiaht aludni.
-Jó reggelt.- guggoltem le a bátyám elé.
-Jól vagy?- jutott az első dolog az eszébe.
-Teljes mértékbe.- mosolyogtam rá, majd Aalyiah is felébredt.
-Ma csináljunk valamit? Amit csak szeretnél.- ült fel Shawn.
-Talán kicsit túl reagáltam a tegnapot. Azonban ma szeretnék egyedül lenni.- moslyogtam rá, majd átöleltem amihez Aalyiah is csatlakozott.

Shawn hazament, Aaliyah pedig elment a városba és találkozott azokkal akik tegnap itt voltak.
-Lori vigyél el légyszi.- könyörgött már fél órája.
-Ahj.- válaszoltam nagyot sóhajtva.
-Légyszi. Ott kell lennem, Taylornak nagyon tetszik Harvey, bár ő Lorennel jár, de akkor is.- könyörgött. Lefagytam. Harvey miatt vigyem el, aki amúgy jó fej, vicces, helyes és korombeli. Nem akartam feltűnő lenni, szóval bólintottam.
Beültünk a kocsiba és elindultunk a városba. Leálltam az első helyen amit találtam, majd megpillantottam Brooklynt és Chloet.
-Szólj, ha jöjjek érted.- pattantam ki. Megvártam még ő is kiszáll és bezártam az autót. A kézenfogva sétáló párhoz sétáltam.
-Valaki nem felejtett el nekem írni?- röhögtem mögöttük, mire megfordultak.
-Ujj. Bocsi.- nevetett Chloe elengedve Brooklyn kezét és hozzám sietett, majd a nyakamba ugrott.
Beszélgettünk egy kicsit és elmondták hivatalosan is újra együtt vannak. Mosolyogva váltunk el egymástól, majd még be se ültem a kocsiba mikor csörgött a telefonom. Azt hittem Aaliyah lesz, mondjuk ezt furcsáltam is volna. De Lola volt az. Felvettem a telefont, miközben beültem a kocsiba.
-Szia.- vettem fel.

-Szia Lori. Szeptemberben fellépésed van.- jelentette ki.
-Hol?- kanyarodtam ki a parkoló helyről.
-Az X-factorban.- majdnem lefékeztem döbbenetemben.
-Melyik számot kell előadnom?- haladtam végül tovább nyugodtan.
-A Love Storyt.- válaszolta. Mosmár lefékeztem. Mögülem duda szót hallottam, szóval tovább is indultam.
-Nem!- válaszoltam.- Nem fogom azt a számot elénekelni többé. Annak a videóklipjét vettük Bennel.- válaszoltam nyugodságot tettetve, nem mintha bárki láthatta volna a kocsi sötétített ablakain keresztül.
-Lori, ezt kérték. Egyszer nem halsz bele, és nem nyitok vitát.- válaszolta, mire nemes egyszerűséggel kinyomtam. Dühöngve hajtottam tovább, majd csörgött a telefonom.
-Mondd.- szóltam morcosan a telefonba.
-Hú, de mérges valaki.- válaszolta Aaliyah furán.
-Csak mondd.- válaszoltam kicsit kedvesebben.
-Otthon vagy?- kérdezte ő is normál hangon.
-Most kanyarodtam a hegyre. Ne mondd, hogy most menjek vissza.- gyorsítottam.
-Nem. Még ne, de Harvey tegnap ott hagyta a telefontöltőjét, szóval elszalad érte.- magyarázta tovább.
-Nem jó, ha én viszem? Akkor Harveynak nem kell taxit fizetni.- válaszoltam, mivel Harvey tudtommal angol.
-Ja, de ő utána a reptérre megy. Pár óra múlva indul Angliába és kell neki a töltő.- szóval tényleg angol.
-Jó. Akkor otthon leszek.- kanyarodtam a házunkhoz.
-Akkor nemsokára ott van.- válaszolta és kinyomott. Ahogy kinyomott felhívtam Lolát.

-Bocsi.- szólaltam meg, miközben beálltam a garázsba.
-Beszéljek, hogy ne az a szám legyen?- kérdezte nyugodt, kedves hangon.
-Nem kell. Előadom.- gondoltam végig.
-Biztos?- kérdezte.
-Biztos.- mosolyogtam. Elvégre az X-factor csak ősszel kezdődik. Még van egy hónapom.

Ezekkel a gondolatokkal mentem be a házba ahol apa fogadott. Azt hittem megint veszekedés lett, de nem.
-Sajnálom, hogy nem hittem neked. Shawn itt járt az este és elkezdett velem kiabálni. Elmondta mi volt és hogyan is történt.-állt elém.
-Nem baj. Én se tudhatok mindent rólatok.- válaszoltam talán kicsit flegmán, de apának nem tünt fel. Vagy csak nem akarta észre venni.
-Szent a béke?- lépett ki a nappaliból Rebecca.
-Szent.- öleltem meg mosolyogva apát. Először meglepődött, majd visszaölelt. Rebecca is átölelt minket, majd még két kéz került körénk. Carmen volt az. Nem tudom meddig álltunk így, de a csengő és Fanta ugatása szakította meg.
-Ez Harvey.- bontakoztam ki.
-Fanta. Csöndd legyen.- szólt Rebecca a kutyára.

Boldog Vasárnapoooot!

A Magcon és ÉnDonde viven las historias. Descúbrelo ahora