A helyszínre érve, már sorban álltak, hogy bemehessenek. Mielőtt bementünk volna pont találkoztunk Nickiékkel.
-Loraaa- kiabált felém jövet.
-Nicki végre megismerhetlek- öleltem meg.
-Én is- mondta. Magassarkú cipő volt rajat és így is kisebb volt nálam. De cuki!
Bementünk és ahogy beléptünk az ajtón rögtön rálattunk a színpadra.
-Tetszik ez a hely- jelentettem be.
-Nekem is- jelentette be Blake átkarolva a derekam és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Na menjünk készülni- csapta össze a tenyerét Hunter.
-Oké- vágták rá a többiek.
A fiúk elmentek készülödni, Mia meg elkísérte Nickit a mosdóba. Jessievel maradtam.
-És ki a kedvenced a Magconból?- néztem rá.
-Blake- nézett rám gúnyosan mosolyogva. A név hallatán egy pillanatra lefagytam- Látom aggódsz. Jól teszed- mondta és elment mellőlem. Most ez kábé olyan volt mintha azt mondta volna,hogy: Az enyém lesz! ... ja várjunk ez a célja.
A fiúk kijöttek és kezdődött a koncert. Ott álltunk a VIPbe és azon gondolkoztam, hogy, hogy lehet ennyi idiota egy helyen.
-Most pedig- hallottam Blake hangját- Van itt egy fontos személy- folytatta, majd Hunter kezébe nyomta a mikrofont. Blake meg Cameron elindultak kifelé. Blake megfogta a kezem Cam meg egy széket.
-Akinek mellesleg ma van a születésnapja- kiabálta a mikrofonba Hunter. Ekkor már röhögtem, mert tudtam, hogy azért hívnak ki hogy elénekeljék a Boldog szülinapot.
Leültettek a székbe. A nézők közül sokan ismertek, mert amint megláttak sikítani kezdtek.
Mikor leültem a székbe, megjelent a színpad másik oldalán Shawn és Camila. Camila elkezdte éneklni a " Boldog szülinapot" Shawn meg egy tortát tartott a kezébe. Mikor a kezembe adták a tortát, már mindenki énekelt. Az arcomról le sem lehetett kaparni a vigyort. A fiúk videóztak. Mikor elénekelték a dalt Blake és Shawn közelebb jöttek. Náluk nem volt kamera. Mindenki videózta, ahogy elfújom a gyertyákat. Amint elfújtam a gyertyákat Shawn és Blake az arcomba nyomták a tortát.
Belemarkoltam a tortába, majd odamentem a bátyámhoz és megakartam ölelni. Már tárta szét a kezét, mikor az arcába nyomtam a tortát. Aztán Blakehez mentem és a hajába nyomtam egy adag tortát. Ezután mindenki elkezdett mindenkit tortával dobálni. Végül tényleg megöleltem a bátyám, majd Blaket, Miát és Camilat. Aztán jött Cameron. Nos vele nem igazán jött össze. Annyira csúszott a padló, hogy hátravágódtam, magammal rántva Camet is.
Mikor felálltam folytatódott az ölelgetés. Mikor Hunterhez értem, megöleltem, majd a vállára kapott és levitt a szimpadról. Hála az égnek, hogy nadrágot húztam.
-Boldog szülinapot- nyomott puszit az acomra.
Miután Hunter lehozott a színpadról mindenki lejött mivel ez volt a vége.
-Hoztam neked ruhát- nevetett Camila miközben a kezembe nyomott egy zacskót.
-Köszi!- mondtam és elmentem felöltözni. A zacskóban egy fekete póló volt, aminek az alja fodros volt, valamint egy fehér nadrág.-Én nem is ezt a cipőt raktam bele a táskába!-jelenti ki Camila.
-De én nem vagyok hajlandó felhúzni a másikat- röhögtem fel, mivel a zacskó még egy magassarkút is tartalmazott, amit nem vettem fel.
-Ahj- nyögött fel Mia és Camila egyszerre.
-Na menjünk- mondta Shawn. A "menjünket" úgy értelemztem, hogy haza. Shawn pedig úgy, hogy nézzük, ahogy a fiúkkal fényképezkednek.
Leültem egy székbe és a telefonomat kezdtem nyomkodni. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy csönd van a terembe és mindenki engem néz.
-Mi az?- néztem fel.
-Semmi- vágta rá Shawn.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...