48.rész

2.5K 118 3
                                    


-Na átöltözök- indultam meg nevetve a fürdő felé. Igen, attól nem előtte öltözök.

-Ma mit csinálsz?- kérdezte Daniel mikor kiléptem a fürdőből.
-Találkozok Austinnal- sétáltam a tükör elé. Ausitnnal azóta találkozgatunk, mióta hazajöttünk Kanadából. Ő is kapcsolatban él, Daniel mégis minden alkalommal elfintorodik ha meghallja a nevét.
-Nyugi Skye- mosolyogtam miközben lefényképeztem az outfitem.
-Hercegnő. Ha így találkozol másik sráccal, akkor soha se leszek nyugodt- dőlt végig az ágyon.
-Daniel. Még mindig van barátnője- dőltem le mellé.
-És mivan ha csak kitalálta?- gondolkozott.
-Ahj ezt már annyiszor megbeszéltük.- csókoltam meg.- És legalább átérzed mit éreztem Lexivel kapcsolatban.
-De vele már nem is találkozgatok- mosolygott kicsit.
-De Austin nem is az exem- mosolyodtam el én is.

-Szia Austin- öleltem meg.
-Na mizu?- ölelte át a derekam.
-Daniellel küzdöttünk- kuncogtam.
-Én is Larával- kuncogtunk a partnereinken.
Austinnal beültünk a Starbucksba, majd 3 óra beszélgetés után elköszöntünk, mivel menni kellett ruha próbára. Cameron és Kate esküvője márciusban lesz.
A próba után beugrottam egy gyorsétterembe, hogy otthon tudjak mit enni.

-Hali- léptem be a házba.
-Hello- köszöntött a bátyám.
-Camila- szaladtam oda hozzá.
-Sziaaa- ölelt meg. Mióta Shawnnal együtt vannak sokkal többet találkozunk.

Bella: Loriiiii gyere el velem vásárolni.

Lori: Jó. Most van kedvem.

Bella:Akk eljössz értem?

Lori:Persze. 10 perc😘

Bella: Blakenél vagyok.

Lori: Akk gyere ki a ház elé😂

-Elmentem vásárolni- kiáltottam el magam.
-Nem voltam rá kíváncsi- hallottam Shawn hangján, hogy mosolyog.
-De az voltál. Ha nem mondom, akkor beparázol, hogy hova megyek- kiabáltam mosolyogva a garázsból.
-Talán- nevetett fel, így én is.

A vásárlás nagyon jó hangulatban telt. Az egyetlen dolog ami elszomorított egy kicsit, hogy régen Miával vásároltam így. Viszont idén karácsony előtt ismét Kanadába utaztam és megváltozott a kapcsolatunk.

-----Idén karácsonykor-----

-Nem akarok hazamenni- nyafogtam Torontó főterén a barátaimnak.
-Én se akarom, hogy hazamenj. De lassan haza kéne menni pakolni- ölelt meg Mia.
-Majd később- szomorkodtam.
-Elnézést kaphatunk egy képet?- jött oda három lány.
-Persze- mondtam, majd szelfiztem velük.
-Ez nem idegesít még?- kérdezte Mia fapofával.
-Nem- mosolyogtam rá, majd a rezgő telefonomra néztem.-Daniel.
-Szia- köszönt a telefonba és hallottam, hogy mosolyog.
-Annyira hiányzol- mosolyodtam el.
-Te is. De mondanom kell valamit.
-Mondd.
-Karácsonykor elutazunk a rokonokhoz, szóval nem találkozunk.- mondta szomorúan.
-Akkor csak Valentin nap előtt találkozunk?- gondolkoztam.
-Igen. Mennem kell. Szeretlek.
-Én is téged- mosolyogtam szomorúan a telefonba.

Nem sokkal később Miával hazamentünk. Összepakoltam a ruháimat, míg ő vacsorát csinált.
-Alexis én nem bírom. Mindig mikor Daniellel beszél összetörik a szívem - hallottam meg Mia hangját.
-.......
-Nem. De azt hiszem többet nem akarok vele találkozni- mondta, és tudtam rólam van szó.

-Mivan?- léptem le a lépcsőről.
-Alexis visszahívlak- mondta Mia és a telefont a konyhapultra dobta.
-Szóval- léptem közelebb.
-Danielt nem felejtettem el. Azért szakítottam vele, mert olvastam, ha két nap múlva mással randizik, akkor sose szeretett igazán.-mondta hangosan.
-Te mondtad neki hogy randizzon- lepődtem meg.
-Igen, de közbe nevettem. Viccnek szántam- ordította.
-És nézd meg milyen komoly kapcsolat lett belőle- ordítottam én is.
-Én akartam ezt a kapcsolatot- kiabált tovább.- Azóta senkivel se jártam.
-Sajnálom- hajtottam le a fejem.
-Sajnálhatod. Nem akarlak többet itt látni. A hülye hírneved is vidd magaddal- kiabálta.
-Miért van olyan érzésem, hogy nem csak Danielre vagy féltékeny.- mondtam, miközben felszaladtam a bőröndömért, majd beszálltam a bérelt kocsimba és a repülőtérre hajtottam. Út közben gondolkoztam, hogy megyek haza. Daniel elment, Shawn és Camila turnén vannak, apu és Rebeca téli nyaraláson van. Christine dolgozik. Addig gondolkoztam, míg a kocsit visszavittem és már nem volt időm telefonálni, mert fel kellett szállnom a repülőgépre.
1 óra múlva már ismét Los Angelesi reptéren álltam és felhívtam azt az embert, akire haragudnom kellene, de nem tudok.
-Szia Blake- sírtam a telefonba.
-Lori mi a baj?- hallottam a hangján, hogy megijedt.
-Ki tudsz jönni értem a reptérre- bőgtem miközben leültem egy székre.
-Indulok- mondta és kinyomott.
Nem sokkal később megláttam Blaket és Bellát. Bella szaladt oda hozzám én pedig felálltam és magamhoz szorítottam. Ezen a napon vesztettem el a legjobb barátnőm és kaptam egy újat.

-------Jelen-------

-Te vásároltál?- lepődtek meg a fiúk a nappalinkban ülve.
-Ja rám jött a vásárolhatnék- mosolyogtam.
-De utálsz vásárolni.- nézett rám Jacob.
-Nem. Havonta egyszer valamelyikünknek el kell kísérnie vásárolni- mondta Brandon csukott szemmel.
-Hát neked mi bajod?- kérdeztem, még mindig mellettük állva.
-Fáj a fejem- motyogta.
-Vettél be gyógyszert?- kérdeztem.
-Nem.
-Akkor gyere.
A konyhába érve elővettem egy aspirint, majd a kezében nyomtam.
-Köszi- motyogta még mindig.
-Gyógyszert nem köszönünk- mondtam gyorsan.
-Akkor nem köszi- kuncogott, majd bevette a gyógyszert.

-Lefekszek aludni- mondtam a nappaliban lévő társaságnak.
-Hugi jól vagy?- kérdezte Shawn.
-Öhm. Ja asszem- mondtam, majd lefürödtem. Lefeküdtem az ágyra és magamra húztam a takarót.

-És itt van a nővérem- jött be a szobába Aaliyah, aki elkezdett videózni.
-És mivan ha öltözök?- kérdeztem rekedt hangon, és éreztem, hogy a torkom kapar. A hangom hallatán Aaliyahval összenéztünk.
-Beteg vagy?- kérdezte miközben kikászálódtam az ágyból és ruhát kivéve a szekrényből a fürdőbe mentem. Felhúztam egy fekete pólót, majd rá fekete pulcsit és egy fekete térdnél kivágott farmert. Felhúztam a hófehér Vans cipőmet és rengeteg gyűrűt. A szememet kihúztam szemhéjtussal, majd szempilla spiráloztam és egy matt vörös rúzst is felraktam. Visszamentem a gardróbba és egy barna színű szövetkabátot is magamra terítettem.

 Visszamentem a gardróbba és egy barna színű szövetkabátot is magamra terítettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

lorikmendes: Srácok ne várjatok mostanában Snapchat videókat. A hangom szörnyű, viszont Aaliyah legújabb videójában megtaláltok😂😉. Szertelek titeket!😘 @aaliyahmende.s

Kiléptem a szobába és húgom az ágyamon ülve magyarázott.
-Na orvos?- nézett rám kérdőn.
-Nem hiszem- mondtam, de a szó végére elment a hangom. Megköszörültem a torkom és kiabálni kezdtem.- Shawn elmegyek orvoshoz.-mondtam és kiléptem a szobámból.
-Én iiis megyek- szaladt utánam Aaliyah.
-Oksi- nevettem fel.- Ahj olyan gáz hangom van.
-Szerintem ugyanolyan, csak kicsit rekedtesebb- válaszolta.
-Szóval tökmás- mondtam, mire fel nevetett.
-Igen- válaszolta, majd a kocsiba ülve elindultunk.

1 órával később az ágyamban feküdtem, ugyanabban a ruhában, amiben az orvoshoz mentem.
-Nekem este koncertem lesz. Megleszel itthon?- kérdezte Shawn, aki már most elakart menni, mert valami rádióbeszélgetés lesz.
-És Aaliyah?- kérdeztem.
-Ő apuéknál alszik- mosolygott rám.
-Akkor majd ráveszek valakit, hogy jöjjön át. Mondjuk Danielt, lehet miatta vagyok beteg- gondolkoztam.
-Miért?-nevetett fel.
-Leöntött egy vödör vízzel. Igaz, hogy üveg volt, de érted- magyaráztam és már nyúltam is a telefonomért.

Nagyon szép napot mindenkinek és boldog mindjárt nyarat!😂
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now