----Március-----
-Úristen úgy izgulok- magyarázta Kate, már a menyasszonyi ruhájába.
-Kate nyugi tökéletes vagy- ment oda hozzá a legjobb barátnője.
-Igen Kate az vagy- mentünk oda Bellával. Mi hárman vagyunk a koszorús lányok.
-Lányok egy-kettő kezdődik- nyitott be Roger, az esküvőszervező.
-Ez a pasi irritál. Múltkor rám nyomult- mondta Bella.
-Ne foglalkozz vele- mosolyogtam rá.
Kisétáltunk a szabadba, és megéreztem az a hűvös időt. Március amúgy se a legmelegebb hónap, de az esküvő egy erdő mellett volt, de egyébként rettentően tetszett.A ceremónia után mindenki köszöntötte az ifjú párt, majd beindult a zene Cameron pedig felkérte táncolni Katet. Olyan szépek együtt. Éppen ezen gondolkoztam, mikor megjelent Daniel és Blake.
-Szabad egy táncra- nyújtotta a kezét az én lovagom.
-Persze- fogtam meg Daniel kezét, aki a parkettre vezetett, majd táncolni kezdtünk. Nem sokkal később megjelent mellettünk Blake és Bella. Mikor az első szám véget ért jött a másik, ami szintén lassú volt.
-Cseréljünk párt- ugrándozott Bella, már amennyire tudott a magassarkúban. Rábólintottunk és Blakehez sétáltam.-Sziasztok- lépett a mikrofonhoz Kate.- Nagyon szeretném megköszönni, hogy eljöttetek és van egy meglepetésem a férjem részére. Jaj de jól esik kimondani- magyarázott, és mindenki nevetni kezdett.- Szóval egy kedves személy segített betanítani a számot és segít előadni. Lori kérlek gyere a színpadra- mondta én pedig a színpadra siettem. Elkezdtem énekelni Ellie Gouldingtól a Still Falling For Yout. Hónapok óta ezzel készültünk. A szám feléig Kate velem énekelt, majd Cameron odament hozzá és elkezdtek táncolni. Mikor a szám véget ért megtapsoltak én pedig lementem a színpadról, mivel Kate most dobja el a csokrot.
Beálltunk egymás mellé és mögé természetesen, csak azok akik nem voltak férjnél.
-Egy. Kettő. Három- kiabálta Kate elhajította a csokrot. Elkaptam. El se hittem, csomóan nevettek és tapsoltak, ahogyan én is. Daniel odajött hozzám és nevetve megcsókolt, mire még nagyobb tapsot kaptunk.
-Át kéne öltözni- lépett mellém Bella.
-Ja- válaszoltam és nevetve elindultunk befelé.
-Lori várj hagy csináljak egy képet- mondta Daniel én pedig mosolyogva megfordultam. Egy puszit nyomtam az arcára, majd Bellával bementünk átöltözni. Rezgett a telefonom, szóval gyorsan megnéztem.danielskye: Na ki kapta el a csokrot?😏❤ @lorikmendes
Reggel Daniel ágyában ébredtem, arra hogy szörnyen rosszul vagyok. Beszaladtam a mosdóba és hánytam. Hallottam, hogy kint rezeg a telefonom, szóval kimentem.
-Hali Kate. Nem a nászutat kéne élvezned?- kérdeztem.
-Lori jól vagy?- kérdezte.
-Igazából nem miért- mondtam, miközben leültem az ágyra.
-Hánytál?.
-Ahha honnan tudod?
-Fuuh akkor jó- sóhajtott.
-Köszi- nevettem fel.
-Nem azért. Csak tudod megijedtem mert hánytam és, nehogy izé tudod. Terhes legyek vagy valami. Eddig bárkit felhívtam senki se hányt.
-Nos én igen- dőltem a még mindig alvó Daniel mellhasára.-Mit ettünk?
-Rákot- mondta Kate és igaza volt. Egy nagy tál rákot ettünk meg tegnap este.
-Tényleg- gondolkoztam.
-Oké mennem kell- mondta öklendezve. Bementem a mosdóba és fogat mostam, majd bevettem egy rágót. Visszafeküdtem az ágyba és a telefonomat kezdtem nézegetni. A net tele volt Cameron és Kate esküvőjével.Austin: Szakítottam Larával. Szabad a pálya.😉
Mivan? Milyen pálya szabad?
Lori: Austin ittál?
Austin: Nem. De találkoznunk kéne.
Lori: Mi az, hogy kéne?😂
Austin: Valamit meg kell veled beszélnem. Itt állok a házatok előtt.
Lori: Nem vagyok otthon. Danielnél vagyok.
Austin: De itt a kocsid.
Basszu. Basszus. Basszus. Danielék házánál van. Daniel pedig még mindig nem bírja Austint. Kinéztem az ablakon és ott állt.
Lori: 5 perc.
Bementem a fürdőbe és felhúztam egy spagettipántos, fehér crop toppot, mellé egy fekete rövidnadrágot, és a fekete Nikem.
-Hova mész?- hallottam Daniel rekedt hangját.
-Mindjárt jövök- mentem oda és egy puszit nyomtam az arcára. Kisétáltam az utcára és Austin azonnal odafutott.-Lori végre- mondta két puszi között.
-Mit kell megbeszélnünk?- fontam össze a kezeimet magam előtt. Rossz érzésem volt, nagyon.
-Nem mehetnénk valami nyugisabb helyre?- kérdezte.
-Ez egy kertvárosi ház, és reggel 7 van szóval nem gondolom, hogy enné nyugisabb helyet találunk.- magyaráztam.
-Lori. Nem véletlen szakítottam Larával. Beléd szerettem.
-Mivan?- kérdeztem és hátráltam. Az ajtónál megálltam és beakartam nyitni, de kizártam magam.- Francba.
-Lori te nem így gondolod?- közeledett én pedig megráztam a fejem.-Azt hittem szeretsz. Azért megyünk mindenhova.
-Barátként. Blakke, Jacobbal és csomó fiúval megyek mindenhova de nem járunk- magyaráztam értetlenül. A kezemet a csengőre nyomtam, aztán Austin felé fordultam.
-Nem lehetnénk barátok?- kérdeztem.
-Sajnálom. De nekem az nem menne- mondta, majd sarkon fordult és elment.-Hát te?- kérdezte Robert, miközben ajtót nyitott.
-Elvesztettem az egyik legjobb barátom- motyogtam, de annyira nem viselt meg.
Robert megölelt. Aztán Daniel is és megjelent Becca. Családi ölelés volt. Ekkor döbbentem rá, hogy majd egyszer 3 gyereket szeretnék. Ez csak úgy jött. Az is eszembe jutott, hogy vajon akkor még Daniellel leszek-e egyáltalán.
-Tudom most vigasztalni kéne. De én örülök- nevetett Daniel, mire mindenki nevetni kezdett.Daniel szobájába ültünk és a tv-t néztük mikor eszembe jutott,hogy vajon ő mennyi gyereket szeretne. Egyáltalán velem akarja leélni az életét?
-Daniel.
-Hm?
-Te velem akarsz összeházasodni?
-Ez milyen kérdés?- mosolygott rám.
-Komoly- válaszoltam komoly arckifejezéssel.
-Veled akarok- mosolygott rám majd megcsókolt.Eltudjátok képzelni, hogy itt a vège?😂😕 Nos, én sem, pedig eredetileg így akartam, és úgy folytatni,hogy felnőttek, de egy idő után újra volt kedvem írni. Mit ne mondjak, elég nehéz lenne őket elengedni.
Azonban az első évad hamarosan véget ér! De ne aggódjatok, a második évadnak is megírtam már az első felét, ami egy másik könyvbe fog folytatódni.
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Magcon és Én
FanficShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...