24.rész

3.3K 144 0
                                    

A koncert előtt mindenki az öltözőjébe ment, megigazitották a hajukat és kb. ennyi. Utána kimentek köszönteni a VIP jeggyel rendelkezőket.
Én az öltözőbe maradtam és a telefononat nyomkodtam a koncert kezdetéig.
-Édes gyere kezdünk- lépett be Alex. Oké. A koncert után szólok Blakenek, hogy csináljanak vele valamit.
-Ne szólíts így- mondtam és kimentem mellette. A koncert elkezdődött a fiúk meg hülyéskedtek a színpadon.
-Remélem nem bánjátok, ha egy pár percre nem mi énekelünk, hanem egy számunkra fontos személy.- konferált Aaron.- Lori gyere fel-mondta.
Felmentem és Brandon a kezembe nyomott egy mikrofont.
-És elfogja nektek énekelni Zara Larsson- Ain't my faul című számát.-mondta Brandon a Dj pult mellől.
-Anyád Rowland- tartottam el a számtól a mikrofont, hogy csak a színpadon lévők hallják. Mindenki csak röhögött a beszólásomon még én is. A dal nehéz, mivel vannak benne magas hangok, valamint hát nem rap de mégis.

A dal éneklése közben a fiúk baromkodtak körülöttem, sőt valamelyikük leöntött vízzel. De csak röhögtem rajta. Éppen lefele mentem a színpadról mikor megjelent Mia.
-Lori- jött felém.- Mondanom kell valamit.
-Mia vár...-kezdtem de közbe vágott.
-Ez fontos- mondta.- El kell tüntetnünk Nickit. Vagyis Anat. Hunter nem tudhatja. Ana igazából Nicki és vissza akarja szerezni Huntert,Jessiet meg kiakarja tenni a képből- hadarta.
-Mia- szólaltam meg ismét.
-Várj még. Hallottam ahogy telefonon beszélget valakivel, a telefon ki volt hangosítva és arról beszélt valami Lola nevű lánnyal, hogy téged is eltűntetnek és a másik csaj meg összejön Blakkel. A neve Lola Williams.- fejezte be a monológot -Miért van csönd odakint?- kérdezte.
-Erre csak kikapcsoltam a mikrofont, amire nem volt lehetőségem, amíg Mia beszélt, mert ha nem rá figyelek újra kezdi.
-Mert be volt kapcsolva a mikrofon- mondtam a mikrofont nézve.
-Baszki- kiabálta. Ekkor Brandon lépett be és az öltözőjébe ment.
-Ez igaz?- jött hátra Hunter is. Miára néztem, majd Brandon öltözője felé indultam. Kinyitottam az ajtót és a kanapén feküdt,az arcát egy párnába nyomva.
-Hé mi a baj?- guggoltam le mellé.
-Emlékszel mikor felelsz vagy merszeztünk?- nézett rám.-Tudtam, hogy az Nicki száma, azt akartam, hogy eljöjjön a koncertre és hogy beszélgessünk- mondta könnyes szemmel.- De összejött Hunterrel. Aztán gondoltam, majd Jessie. Vele beszélgettem is, de hopp ő is Hunterrel van. Lola egy régi barát akivel a mai napig beszélgetek, és azt mondta szívesen járna velem, de ezek szerint csak Blake miatt-nézett maga elé.
-Figyelj, szerintem menj most ki. Mutasd meg, hogy téged nem lehet szívatni. És hogy amit akarsz, az a tiéd- mosolyogtam rá.
-Igazad van- mondta és felállt, és megtörölte a szemeit. Kiment én pedig utána. Kiment a színpadra, ahol javába folyt a buli és az érkezésére hatalmas tapsvihar és sikoly áradat kezdődött. Brandon egyszer csak belépett rámosolygott Jessiere és felhúzta a színpadra Jessie nem ellenkezett. Hunternek viszont feltűnt, hogy Brandon furán mosolyog. Jessie a koncert végéig Brandon, vagy Hunter mellett volt. A koncert végén mindenki lejött és Hunter szándékosan megcsókolta Jessiet. De úgy, hogy majdnem lenyelték egymást. Mindezt Brandon előtt. Brandon ismét bement az öltözőjébe. Hunter meg én pedig utána. Hunter bement, de az ajtót nem csukta be.
-Neked bejön Jessie?- mondta mérgesen.
-Miért mivan ha igen?- kérdezte Brandon semleges hangon.
-Jessievel járok- jelentette ki.
-Te 2 naponta mással jársz- jelentette ki Brandon mérgesen.
-Nem igaz- válaszolta.
-Miattad nem volt még egy normális barátnőm se- kiabálta Brandon.
-Miért ne lett volna- válaszolta egyszerűen Hunter. Karba tett kézzel állt az ajtóban, az ajtó félfának dőlve.
-Direkt adtam meg Nicki számat, hogy eljön és BELÉM szeressen- emelte ki a szót.
-Mivan?- enyhült meg.
-Elhivattam veled Nickit jártál vele. Beleszerettem Jessiebe. Éppen vele jársz. Na meg ott van Lola Williams. Ő meg Blakkel akar járni.- kiabálta Brandon.
-Nem tehetek róla, hogy több lánynak tetszek és hogy amikor még iskolába jártunk, minden tanár hozzám hasonlított, mert én jobb voltam- csúszott ki a száján és megfordult. Meglátott és lehajtotta a fejét.
-Hallottad?- kérdezte.
-Cseppet sem vagy jobb az öcsédnél- válaszoltam.
-Sajnálom- fordult Brandon felé.
-Nekem is bátyám van és tudom, hogy csak mérgedből mondtad- mondtam.
-Sajnálom öcsi- ölelte meg az öccsét Hunter.
-Én is- mondta Brandon.
-Ooooo- adtam hangot meghatotságomnak.
-Hülye- nevettek fel a fiúk.
-Lány vagyok na- válaszoltam, ekkor értek oda a többiek is.
-Ana, vagy Nicki- szólalt meg Hunter.
-Ki az a Nicki?- kérdezte Ana.
-Tudom, hogy te vagy az- mondta Hunter.
-Neeem- válaszolta nyávogva.
-Ne hazudj-ment közelebb.
-Hunter én szeretlek és megbántam amit tettem. Jacob sajnálom, hogy rád másztam- mondta túl gyorsan megadva magát.- És a te hibád az egész. Mutatott rám.
-Nos ezt letagadnám- kezdtem bele- De igazad van- és be is fejeztem.
-Jacob?- nézett megrökönyödve a fiúra Hunter.
-Haver sajnálom, de liftbe voltunk és lesmárolt-mondta egyszerűen.
-Jól van a szerelmi ügyeiteke lerendezitek a reptér felé.- jött oda Bart. 2 perc alatt összeszedtük az öltözőbe hagyott dolgokat és felszálltunk a buszra.
-Egyébként hol lesz koncert holnap?- kérdeztem Blake kezét szorongatva.
-Torontóba és ott megnézünk egy srácot, aki lehet csatlakozik a Magconhoz- mondta és felszállt a buszra.

-Oké szóval- kezdtem bele a buszon.- Nicki szereti Huntert, de megcsalta Jacobbal. Hunter Jessievel jár. Brandonnak tetszik egy lány, aki Blakkel akar járni aki velem jár- gondoltam végig hangosan.
-Mia, Dan menjetek a picsába, hogy nincs semmi gondotok- szólalt meg Jacob, mire mindenki felröhögött.
-Nicki te ugye még mindig szereted Huntert?- kérdztem.
-Ahha- vágta rá, miközben Hunter reakcióját figyelte.
-Hunter te szereted?- nézett a legjobb barátjára Blake. Hunter Jessiere nézett, majd a kék hajú Nickire.
-Szerintem az lenne a legjobb ha minketten hazamennétek- mondta. Hát senki se erre számított. Sőt, Hunter annyira komolyan gondolta, hogy a reptérre még taxit is hívott nekik.

-Nem erre számítottam- mondtam Blakenek dőlve, már a repülőn.
-Én se- válaszolta.
-Nézzétek milyen helyes csaj akit találtam Kanadába. Ő is lehetne Magcon tag- kiáltott fel Aaron. A repülőn ülők többsége nem igen örült a hangzavarnak, amit azzal keltettünk, hogy megnéztük az új lányt. A neve Ariana volt és tényleg szép volt. 5 perccel később már a repülőn voltunk és nagyrészt aludtunk. Én csak nézetem magam elé.
-Hé nővérkém mit csináljak?- hajolt előre Hunter. Először meglepődtem a név hallatán, de aztán elmosolyodtam.
-Mivel öcsi?- röhögtem fel.
-A lányokkal- komolyodott el.
-Nem tudom- komolyodtam el én is.
-Én se, de kussolnátok aludni szeretnék- nyöszörögte Blake, mire mi felröhögtünk és a helyünkre ültünk.

MAJDNEM ELFELEJTETTEM KIRAKNI!😂😂
REMÉLEM TETSZIK😂😘

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now