-Énekeljünk valamit- kiabálta.- Lora tudsz Shawntól valamit gitározni?
-Még énekelni is- mosolyogtam a kamerába, a szőke hajú lányra.
-Énekelj- kiabálták már a többiek is.
-Nincs gitárom!- mondtam védekezően.
-Nekem van- mondta Blake.
-Utállak- röhögtem fel, de már ott sem volt, hanem fent volt a gitárért.1 perc múlva már a kezembe volt a gitár.
-Látszik hogy nem használod- mondtam.
-Honnan tudod?- nézett rám. Csak megpengettem és valami szörnyű hangja volt.10 perc alatt behangoltam, majd kezdtem énekelni. Camila és Shawn közös számát.
I, hey, I, I
He knows dirty secrets that I keep
Does he know it's killing me?
He knows, he knows
D-d-does he know another's hands have touched my skin?
I won't tell him where I've been
He knows, he knows
He knows
Énekeltem Camila sorait. Amikor pedig jött a duett belépett Shawn.It's tearing me apart
And she's slipping away (I'm slipping away)Shawnnal végig énekeltük a dalt és sírva hozzá szaladtam.
-Hogy-hogy?- kérdeztem.
-10 percem van- mondta.
-Akkor addig nem engedlek.-sírtam a vállába.
Shawn nem viccelt tényleg csak 10 percig maradhatott.-Nicki jön a holnapi koncertünkre, csak valakinek ki kell elé menni,mert nincs VIP jegye.
-Én nem- jelentette ki Mia.
-Mi?- néztünk rá.
-Anyám kórházba van. 2 órája kapam egy SMSt de nem akartam elrontani a hangulatot. -sírta el magát.
-Jézusom induljunk- indultam meg kifelé. -Ja valaki kivisz a reptérre.
-De nincs repjegyünk- mondta Mia.
-Már foglalom -bújtam a telefonom.20 perc alatt pakoltunk össze és értünk ki a reptérre. Írtam egy SMSt Shawnnak, hogy: Visszamentem Kanadába és pár nap múlva jövök.
Pechünkre a gép késett.
-Lora- hallottam egy ismerős hangot.
-Nem léphetsz csak úgy le akárhová- ült le mellénk.
-Mia anyukája kórházba van hozzá megyünk- mondtam nyugodtan. -De neked nem kene menned?- szólaltam meg 10 perc után.
-Nem. Ahogy írtad, hogy mész mindent lemondattam és ide siettem.-------3 nap múlva--------
Visszajöttünk LAbe. A vicc az egészbe, hogy valaki ellopta Mia anyjának telefonját és mindenkinek írt valami hülyeséget. De ha már ott voltunk ott maradtunk pár napot. Persze Shawn nélkül. Ő előbb hazajött.A repülő út iszonyat hosszú volt. Végig a fiúk musical.lyjait meg vlogolásait néztem. Velük volt Nicki akit már nagyon megakartam ismerni és még egy csajt aki nem tudom ki volt.
Bekapcsoltam, az Iphone keresőt és megtaláltam Blake telefonját. Valami fagyizónál volt. Bediktáltam a címet a taxisnak és elindult.10 perc múlva megérkeztünk a fagyizóhoz. Odaadtam a taxisnak a pénzt és kiszálltunk a kocsiból. Ugyanis Mia is velem volt. Ahogy kiszálltam feltoltam a fejem búbjára a napszemüveget és a láttam, hogy a fiúk észrevesznek.
-Loriiii- szaladtak felém és mindenki megölelt. Aztán meg Miát.
-Még sose voltál ilyen csinos- utalt Cameron a ruhámra. Egy fekete crop top volt rajtam, ami eléggé elegáns volt, valamint egy mentazöld szoknya, mellé egy magassarkú cipő. A sminkem és a hajam ugyanolyan volt, mint mindig.
-Ja tök jó- vágták rá a többiek.
-Ne szokjatok hozzá- vágtam rá.
-Miért?- jött közelebb Blake akivel a magassarkúban egy magasak voltunk.
-Mert Miával fogadtunk, vesztettem és 5 napig ő öltöztet- válaszoltam mire a barátnőm csak bólogatott. Ő kisebb nálam, ezért rajta mindig magassarkú volt.
-És ki az a lány az asztalotoknál- mutattam a lányra aki rendkívül ellenszenvesen nézett rám.
-Ő Jessie- mondták kórusban.Gyáá! Mindenkinek boldog szép napot!😂
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...