-Nem hiszem el,hogy itt vagy-mosolygott rám.
-Én se- nevettem rá, de sajnos őt is letámadták a rajongók.
Leültem egy padra és mosolyogva néztem a többieket és elgondolkodtam, hogy Blake és Cam simán megpuszilják bármelyik lányt, attól függ a lány, hogyan kéri,ami szerintem aggasztó. Ha valamelyik Magcon srácnak a barátnője lennék, akkor nem viselném el. Már 10 perce ezen gondolkoztam, amikor a fiúk és Camila végre befejezték az autogram osztogatást.
-Mehetünk- jelentette ki Shawn.
-Oksi-álltam fel.- De nincs kedvem sétálni.
-Miért kéne sétálni?- nézett értetlenül Camila.
-Mert Shawn kocsija szervizbe van.-mondtam.
-Shawn kocsija a szomszéd felhajtóján van, mert festik a garázsát.-nézett ismét értetlenül.-Ti idáig sétáltatok vele, miközben 36 órát utazott és elképzelhetően fáradt.
-Otthon volt a kocsid?- kezdtem lassan felállni.
-Oké, akkor menjünk a kocsimmal.-jelentette be Cami.-Shawn mutasd a lakáskulcsod-fordult felé.
-Minek?- nézett rá, miközben elővette és a kezébe adta. Camila megnézte majd rámnézett és halkan alig érthetően odasúgta, hogy:" Fuss utánam" én meg bólintottam. És Camila futni kezdett én pedig utána, a városban üldögélők hülyének néztek de hát híres emberek, mit várnak.
Camila kinyitotta a kocsit és bepattantunk, majd elindította a kocsit. A fiúk már a közelünkbe voltak és ekkor elindultunk. Camila kettőt dudált majd ki integettünk az ablakon az éppen odaérkező fiúknak.10 perc után a ház előtt álltunk és Camila elővette a lakáskulcsot.
-Ezt nem hiszem el- mondtam nevetve, visszagondolva, csak szívattak azzal,hogy sétálni kell.
-Nem csinálunk valami kaját?-kérdeztem.
-De-válaszoltam.Éppen a tojásránottánkat fogyasztottuk, mikor megérkeztek a fiúk.
-Oké, többet nem szívatlak titeket- nézett ránk Jacob.
-Ne is- mosolyogtam.
-Hé adsz belőle?- lépett mellém Blake és a keze a derekamra csúszott én pedig elé csúsztattam a tányért, mivel már nem kértem és gyorsan odébb álltam, hogy ne fogja a derekam. Miután arrébb mentem, hideg érzést éreztem a keze helyén.
-Hé nekem is- lépett oda Shawn. A másik két fiú Camilat támadta le aki, odaadta nekik a tányért és odajött mellém.
-Megszívattak és még kaját is kaptak- nevettem fel.
-Kellemetlen- nevetett fel.- Na de nekem mennem kell-nyomott egy puszit az arcomra.- Valakit hazavigyek?- kérdezte.
-Engem légyszi- állt fel Jacob.
-Oksi- mondta, majd Shawnhoz lépett és egy puszit nyomott az arcára. Őszintén még én sem tudom mi van köztük.
-Én is megyek lassan- mondta Cameron, de engem nem kell hazavinni- nevetett fel.
-Én is megyek- szólalt meg Blake.
-Sziasztok- köszöntem, majd a mosogatóba tettem a tányérokat.-Na mi van Camila és közted?- néztem rá.
-Semmi- mondta, majd a nappali felé indult én pedig utána.
-Na ne már, az oké, hogy a sajtónak nem áruljátok el, de én a húgod vagyok és nem egy újságíró- mondtam miközben leültünk a kanapéra.
-Lori-mosolygott rám- Ha lenne valami arról ígérem te tudsz először.
-Szóval bejön?- néztem rá csillogó szemekkel.
-Anyuék mikor jönnek?-nézett rám.
-Nem tudom felhívom őket-mosolyogtam rá-de a témát még nem zártuk le.2-szer hívtam őket és csak harmadjára vették fel a telefont.
-Szia kincsem- vette fel álmosan.
-Szia anyu nem aludhatnék ma Shawnnál?-kérdeztem.
-Tőlem egész héten- és kinyomott.
STAI LEGGENDO
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...