39.rész

2.7K 111 0
                                    

Előző rész tartalmából:
--Megláttam egy lányt a szomszédba aki kiköpött olyan volt mint én.
-Úristen Lori hatalmas rajongód vagyok
-Engedj el Ben

A tárgyaláson meg lett beszélve, hogy minden nap 7-kor kezdünk. A történetben elég sokszor kell megölelnem Bent, és ha nem így kezd akár barátok is lehettünk volna.

Lori:Végeztem😊
Dani:Megyek

A rövid üzenetünk után leültem egy padra és ott vártam Danielt. Nagy bánatomra Ben is kijött és leült mellém. Nem szólt semmit, ahogy én sem, csak a telefonom nyomkodtam. Ahogy megláttam a terepjárót felpattantam és azonnal a kocsiba.
-Mi a baj?- kérdezte Daniel.
-Semmi csak elfáradtam ma- mosolyogtam rá. Elvégre nem mondhatom azt neki, hogy majdnem lesmárolt a srác akivel még 3 hétig össze leszek zárva.
-Eljössz ma a koncertre?- mondta tekintetét az útra szegezve.
-Menjek?- tettem a kezem a combjára.
-Nekem mindegy- mondta komoly arccal.
-Akkor nem megyek- mondtam én is komoly arccal és elvettem a kezem a combjáról aztán elröhögtük magunkat.
-Persze, hogy szeretném, ha ott lennél- mosolygott rám és most ő tette a kezét a combomra.
-Akkor megyek- tettem a kezem a kezére és összekulcsoltam az ujjainkat. Olyan jó volt így ülni.
Daniel hazavitt, és ő is hazament átöltözni.
Felvettem egy egyszerű szürke pulcsit, egy farmert és egy fekete bokacsizmát. Fogtam a fekete Givenchy táskám és nagyjából kész is voltam. Gyorsan felraktam egy vörös rúzst, majd szempillaspirált és szemhéjtust. A táskámba beleraktam egy üveg vizet, hogy biztos igyak.

-Maria- kiabáltam az újdonsült barátnőmnek.
-Hm?- fordult felém.
-Holnap fényképezkedésem lesz. Nincs kedved elkísérni?- néztem rá.
-De. Miért ne- mosolygott rám és tovább néztük a koncertet. A fiúk ismét felhívtak minket, mi pedig boldogan ugráltunk fel. Éppen ugráltam, mikor Daniel a kezembe nyomott egy vizet.
-Igyál kérlek- mondta és gy puszit nyomott az arcomra, majd odébb állt. Belekortyoltam a vízbe ami hihetetlenül jól esett. Mintha évek óta nem ittam volna.
Nem sokkal később lementem a színpadról és Daniel öltözőjébe mentem. A táskámba kezdtem turkálni, közben a hasamat fogtam ami szőrnyen fájt. Előkaptam a gőrcsoldót és vízzel együtt lenyeltem. Elfeküdtem a kanapén és vártam, hogy hasson a gyógyszer.
-Lori mi a baj?- lépett be Maria.
-Ö női ügyek érted ugye?- kérdeztem.
-Ahha akkor a fiúknak is csak ennyit mondjak?- kérdezte.
-Ahha- válaszoltam.

-Valaki vigyen ki a hátán- nyöszörögtema fájdalomtól,  Hunter odaállt mellém, hogy másszak a hátára.
-Oké nálunk alszol- jelentette ki.

Reggel arra keltem, hogy ott áll mellettem a Rowland family, Daniel és Maria.
-Mit csináltok?- néztem körbe.
-A fiúk azt mondták rosszul voltál este, bejöttem megnézni hogy vagy ők meg követtek- hadarta Christine.
-Jól vagyok. Már jól- csuktam vissza a szemem. Mindenki kiment a szobából én pedig felhúztam a tegnapi ruhám, majd  egy takaróval a fejemen mentem le.
-Mintha magamat látnám- állt meg Christine- na megyek, majd jövök. Sziasztok.- kiabálta, a fiúk meg elköszöntek tőle. Elfeküdtem a kanapén és a telefonomat kezdtem nyomkodni.
-Min mosolyogsz?- kérdezte Brandon.
-Vannak ilyen sztorik, amiket rólatok találnak ki és azon mosolygok- magyaráztam.
-Uuuu olvass már valamelyiket- mondta Hunter.- Most kiről olvasol?
-Dan- feleltem.- Szóval a csajszi Daniellel jött össze.- olvastam a történetet.- Tényleg? 13 évesen bepasizik és lelép 8 fiúval? És már együtt alszik veled- mutattam Danielre.- Én 13 évesen még...mondanám, hogy barbiztam, de Shawnnal fociztam- fejeztem be a gondolatot.
-És eltűntek a szülei?- kérdezte Branon.
-Ahha. Várj. Most hívják.- olvastam tovább- Azt mondja az anyjának: Anya bízz bennem. New yorkban vagyok Daniellel. Ne aggódj..- bosszankodtam.- Ahha én is megbíznék a lányomban, aki 13 évesen lelép egy kb. majdnem ismeretlen sráccal New Yorkban.- mondtam és lecsaptam a telefont a kanapéra.- Nem olvasom tovább- mondtam.

-Bocs, hogy késtem- értem be a videóklipp forgatásra, halálnyugodtan.
-Időbe- mondta Ben.
-Lori ennyit nem késhetsz- jött oda Lola.
-Lola. Tudod női ügyek, hasgörcs megérted ugye?
-Kezdjük- bólintott.

------------------3 hét múlva---------------

-Szia szépségem- jött oda a szerelmem.
-Szia édes- csókoltam meg, miközben a kamera vakuk villogtak.
-Lori- kiabálta egy riporter.- Mikor szerettetek egymásba?- kérdezte.
-Ahogy megláttuk egymást- válaszoltam, majd összekulcsolva ujjainkat, levonultunk a vörös szőnyegről.
-Itt jön a legújjabb sztár párunk. Lora Mendes és Ben Black.- mondta egy riporter, mi pedig elsétáltunk mellette mosolyogva.
Mikor a VIP szektorba értünk elengedtem Ben kezét és bementünk az öltözőmbe.
-Utállak- motyogtam.
-Még is járunk- mosolygott rám.
-Te is pontosan tudod, hogy a kiadó kényszerített erre- kiabáltam vele.- És egy valamiről senki se szólt, miszerint Nina unokaöccse vagy és mindent megad neked. És, hogy te adtad neki az ötletet- szomorodtam el. Hogy hogyan is történt mindez? Ez nagyon egyszerű:

------------------2 héttel ezelőtt----------

-Szóval Lori- ültem Nina irodájában.- Remek lenne  a  hírnevednek, ha összejönnél Bennel. Felkapott hír lenne, hogy a forgatás alatt jöttetek össze- mosolygott.
-Nekem van barátom és szeretem. Sőt, egy forgatás közben jöttünk össze- mondtam Ninának.-Szóval nem- válaszoltam.
-Akkor máshogy mondom. Te és Ben jártok, mostantól kezdve. Nem érdekel a véleményed. Ez benne van a szerződésedben és ha nem teljesíted kirúglak- mondta ki és Ben megragadva a kezem kihúzott az irodából.- Lora mosolyogj- kiabálta utánam Nina.

Bennel kézenfogva sétáltunk ki az épületből, ahol a barátom várt, akivel szakítanom kell.
-Lori?- jött felém.
-Daniel szakítanunk kell- nyögtem ki.
-Miért?- kérdezte.
-Mert már engem szeret- karolt át Ben én pedig "mosolyogni" kezdtem. Nem hiszem el hogy ez velem történik.
-Hát jó- mondta és elhajtott.

------------------Jelen------------

A filmpremier után Rowlandékhez mentem, mivel most ideglenesen náluk lakok. Velük nem romlott meg a kapcsolatom. Ők Daniellel és velem is jóban vannak.
Még pár héttel ezelőtt, mikor Shawn elment megkértem, hogy nézze meg a szerződésemben, hogy ez benne van-e. Mármint, hogy rámerőltessék Bent.
Ben vitt Rowlandékhez és a kocsiban meg akart csókolni,de nem engedtem.
-Itt nincs kamera Black. Nem kell színlelnem magam.- mondtam és kiszálltam.
Befelé mentem a házba és ahogy kinyitottam az ajtót nevetést hallottam. Felismertem. Danielé volt. De nem csak ő volt ott az egész Magcon.
-Megjöttem- kiabáltam.
-Oké- kiabáltak bentről.
Bementem a nappaliba és Daniel rámnézett, fáradtan rámosolyogtam, majd a telefonom csörögni kezdett.
-Hali- vettem fel.
-Lori átnézettem a szerződést- hadarta a bátyám én pedig elindultam felfelé.
-Mondd már- kiabáltam a telefonba.
-Lori ez nincs benne a szerződésben. Erre nem kötelezhettek- mondta ki én meg elhajítottam a telefont és leültem a lépcsőn. A telefon hatalmasat koppant én pedig nem foglalkozva vele bőgni kezdtem. Átvertek és ezért kellett szakítanom Daniellel. Hihetetlen. Nem hiszem el, hogy képesek voltak erre.

Következő rész tartalmából:
-Átvertek- fordultam felé.
-Miért nem mondtad el előbb?- tette kezét az enyémre.
-Úgyérzem készen állok- mosolygott Cameronra
-Hozzám jössz feleségül?

Na ki megy férjhez?? Annyit elárulok, hogy Magcon tag kérte meg valaki kezét!😏 Tippeket várom Komiba!
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang