Martinnal csináltunk egy szelfit amit mind a ketten kiraktunk a közösségi oldalainkra. Ma jelentjük be, hogy egy hét múlva kijön a közös számunkm. Természetesen pletykáltak róla, de most megerősítettük.
-Jól van. Az is nagy sikert hozna, ha legalább egy kis érdeklődést mutatnátok egymás felé.- mondta Martin menedzsere, akinek sose emlékszem a nevére.
-Szerintem a számnak kell jónak lenni, nem a klipnek.- válaszolta egyszerűen Martin.
-Akkor csak annyi, hogy Lori beleül az öledbe.- emelte fel kicsit a hangját. Lolára pillantottam aki megrántotta a vállát, mivel ezzel ő sem tud mit kezdeni.
-Egy ötletnek tényleg jó.- mondta Lola. Hát nem igaz. Megfogtam a telefonom, majd beleültem Martin ölébe. A kamera forgott, mi pedig a telefonunkat nyomkodtunk. Eleinte fura volt, azonban utána megszoktuk.
-Ez fura.- mondta Garrix, mire kitört belőlem a röhögés.
-Szerintem ez mindenkinek az aki, itt van.- nevettem tovább, de a teremben már amúgy mindenki. Egyszer csak kibuggyant belőlem a dal és énekelni kezdtem, amin Martin tovább röhögött. Paul nevetve bekapcsolta a számot, mire felpattantam és táncolni kezdtem, majd le vetettem magam Martin mellé, aki átkarolta a vállam és egy puszit nyomott a fejem bubjára. Most én dőltem az ölébe és így folytattuk a telefon nyomkodást.
-Na. Mindenki fel. Lori a mikrofonhoz. Előről a dalt. A kamera oda is bekerült, de már operatőr nélkül, nehogy valami hangot adjon ki és újra kelljen venni az egészet.Éppen vártam, hogy Martin visszatérjen a mosdóból, mivel megakartam ijeszteni. Belépett az ajtón én pedig
-Bu.- ugrottam elé. Meghátrált, majd elkezdett felém jönni. Elkezdtem szaladni előle ő azonban utánam nyúlt és elkapott. Megforgatott, majd maga felé fordított. Ismét énekelni kezdtem a számot amire táncolni kezdtünk. Ismét egy mellékszöveges rész jött, szóval összefontam az ujjaink és úgy énekeltem tovább. Aztán saját cselekedetemen is meglepődtem. Megcsókoltam Martin Garrixet.
Szétválasztotta kezeinket, és a kezeit a derekamra vezette, én pedig a nyaka köré. Rajtunk kívűl egyedül az operatőr állt. Tudtuk, hogy az egészet veszi, de nem hagytuk abba. Amikor abbahagytam ismét énekelni kezdett, bár egyikünk se engedte el a másikat. Csak folyamatosan nevetett, ahogyan én is.
Mikor befejeztem leültünk.
-Sajnálom.- sóhajtottam a csókra utalva.
-Nincs mit.- válaszolta. Meglepetten felé fordultam.
-Megbántad?- kérdeztem.
-Úgy nézek ki?- nézett végig magán. -Te?
-Szerinted akkor megtettem volna?- húztam fel a szemöldököm.
-Ki tudja?-fordította oldalra a fejét, majd a menedzserek beléptek az ajtón.
-Akkor azt hiszem ennyi lenne.- mondta Lola.
-Van elég anyag. Szóval két nap múlva gyertek vissza megnézni az eredményt.- válaszolta a vágó aki a videót vágja. Felkaptam a táskám és megvártam Martin.
-Hölgyem? Meghívhatom egy randira?- mosolyogott le rám.
-Ezer örömmel.- indultunk meg kifelé. A közeli plázához sétáltunk ahol beültünk egy számomra névtelen, azonban jó helyre. Nem mintha Martinnal nem ismernénk már egymást.Elköszönésnél csak megöleltük egymást. Mind a ketten tudjuk, hogy bárhol rejtőzhetnek fotósok. Holnapra is elhívott, amit örömmel fogadtam.
A számunkat dudolva léptem a házba.
-Lori.- sétált felém boldogan a húgom.
-Aaliyaaaah.- kiabáltam a nevét.
-Hát veled mi történt?- kérdezte, miközben a konyha felé indultam.
-Boldog vagyok. Sziasztok.- intettem a nappaliban ücsörgő társaságnak. A konyhába fogtam egy doboz kakaót.
-Mitől?- kérdezte Taylor.
-Majd jövőhéten ilyenkor megtudjátok.- válaszoltam, majd belekortyoltam a hideg italba.
-Jövőhéten ilyenkor?- gondolkozott mindenki.
-Kijön az új számod.- vágta rá Loren.
-Részben ezért. Többet nem árulhatok el.- indultam meg mosolyogva a szobám felé.
-Te megcsókoltad?- kiabált utánam Aaliyah.
-Pssszt.- fordultam felé.
-Lora Mendes.- nézett rám mérgesen.
-Kimaradt a Kylie.- tettem fel a mutató ujjam.
-Mióta ismered?- kérdezte. Mindenki minket figyelt.
-Egy hete. De azt egy szóval sem mondtam, hogy együtt is vagyunk. Ma és holnap is randizunk, azonban az új szám kijöveteléig nem megyünk puccos randikra, valamint ti erről az egészről nem tudtuk. Értve vagyok?- pillantottam körbe a társaságon.
Mindenki bólogatott, Harvey meg furán nézett.
-De akkor is. 2 évve idősebb.- kért számon továbbra is a húgom.
-Jajj, most mit nekünk az az 2 év. Apáék között 9 év van.- utaltam Rebeccára és apára.
-De..- folytatta volna.
-Aaliyah elég.-emeltem fel kicsit hangom.- Nem hallottad még azt a mondást, hogy: "Szerelemben és háborúban mindent szabad"?
-De hallottam.- válaszolta.
-Akkor meg? Senki nem mondta, hogy nem járhatunk idősebb fiúval. Mert oké van egy határ,de akkor is - magyaráztam. Mindenki engem figyelt.
-Beszélnünk kell.- állt elém.- El kell mondanom valamit.
-Hallgattlak.- ültem le.
-Biztos most akarod elmondani?- kérdezte Taylor. Aaliyah bólintott én pedi kényelmesen elhelyezkedtem.
-Aaliyah ebből veszekedés lesz.- vágta közbe Harvey és Mark.
-Muszáj tudnia.- válaszolta a húgom.
-De mit?- emeltem fel kicsit a hangom.
-Miután megtiltottad, hogy találkozzak a fiúkkal. Minden hírességre ráírtam, csak hogy valakivel összejöjjön és bosszantsalak.- kezdte és bár tudtam volna, hogy ez a sztori rossz lesz.- Szóval beszélgettem többek között Charlie Puthhal, Austin Mahonnal meg ugye ilyen nagyobb hírességekkel.
-Kérlek mondd, hogy senkivel nem jöttél össze. Ez a két ember éppen.. hát Charlie Shawn jó barátja, Austin meg Camila exe.- hadartam.
-Nem nyugi. Egyikükkel sem. Azonban akadt olyan akivel nagyon jól elbeszélgettem. És megkedveltük egymást.- folytatta.
-Jézusom ki az?- dörzsöltem meg az orrnyergem.
-Öhm. Ne ijedj meg. Valójában nagyon kedves.- kezdte, én meg már tudtam, hogy ebből jó nem jöhet ki.
-Aaliyah. Ki az?- fordultam felé.
-Justin Bieber.- válaszolta halkan, de én pont meghallottam.
-Hogy mivan?- néztem rá elkerekedett szemekkel.- Aaliyah Justin 23 éves.
-Martin is.- vágta rá.
-Martin 20.De köztünk 2 köztetek meg nyolc év van. Ha egy 4 év múlva összejönnétek semmi bajom nem lenne. De könyörgöm 16 éves vagy.- a mondat folyamán egyre hangosabban beszéltem.
-És? Az előbb mondtad, hogy szerelemben és háborúban mindent szabad.- állt fel.
-Felejtsd el amit az előbb mondtam.- álltam fel én is.
-Jó. Én Justinnal te meg Garrixel randizol és kész. Fogadd el, hogy Justin Bieber be fogja tenni a lábát ebbe a házba.- mondta mérgesen.
-Ki randizik Justin Bieberrel?- jelent meg apa a nappaliba. Kezében ott volt Claire, mellett pedig Rebecca.
-Lori.- vágta rá Taylor és Aaliyah egyszerre. Tátott szájjal néztem és szóhoz sem tudtam jutni.
-Lori kincsem. Nem igazán örülök, hogy Justin Bieberrel randizol.- jött oda apa.
-Én se, mivel nem így van és sose randiznék vele.- válaszoltam.
-Most összezavarodtam.- vette át apától Clairet, Rebecca.
-Justin Lorival randizik, és Aaliyah nem akarja, hogy az a srác ebbe a házba jöjjön. Pedig holnap jön.- állt fel Taylor. Most komolyan? Összeesküdtek ellenem.Aaliyah és Justin? Martin és Lori? De mégis, Aaliyah és Justin???
Ti mit szóltok?
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘
YOU ARE READING
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...