Előző rész tartalmából:
-Majdnem lesmárolt a srác akivel még 3 hétig össze leszek zárva.
-Valaki vigyen ki a hátán- nyöszörögtema fájdalomtól,
-Vannak ilyen sztorik, amiket rólatok találnak ki és azon mosolygok- magyaráztam.
-Szia szépségem- jött oda a szerelmem.A koppanás után, a fiúk kijöttek a nappaliból.
-Lori mi a baj?- jött oda Brandon.
-Én- sírtam tovább.
- Mivan veled?- simogatta a hátam.
-Átvertek- fordultam felé.
-Mi? Ki?- kérdezte Jacob. Én pedig felnéztem.
-Daniel szeretlek- mondtam ki és mindenki csöndbe maradt.-Nem akartam veled szakítani. Szeretlek- bőgtem tovább.
-Miért?- nézett a lépcső tetejére.
-Nina kényszerített- szipogtam.- Azt mondta, ha járok Bennel, akkor felkap a média, mert a forgatás alatt jövünk össze. Azt mondta, ha nem járok Bennel, akkor kirúg- néztem rá.
-Lori- ölelt meg Brandon.
-De miért most mondod el? Miért sírsz?- nézett rám szomorúan.
-Nina azt mondta benne van a szerződésemben. De Shawn átnézette és nem volt. Hazudtak nekem.- sírtam el magam és a lerohantam a nappalin keresztűl ki a tóhoz. Leültem a mólóra és tovább sírtam. Levettem a cipőm és a vízbe lógattam a lábam. Aztán mikor rájöttem, hogy nagyon hideg, inkább csak ültem a mólón.
-Leülhetek?- hallottam Daniel hangját, de nem válaszoltam, mert leült.
-Miért nem mondtad el előbb?- tette kezét az enyémre.
-Nem tudtam hol is kezdjem- mosolyogtam rá és hátradőltem, ő pedig követte a példám.
-És hogyan tovább? Kilépsz vagy mi?- kérdezte.
-A szerződés szerint, csak ők rughatnak ki, ha meg nem akkor még 2 évet ott kell töltenem.- fordultam felé.-De nem érdekel,ha ezért rúgnak ki- mondtam.
-Mi miatt? -nézett rám én pedig megcsókóltam.- Újra kezdhetnénk?
-Nem tudod mióta várom,hogy ezt kérdezd- mondtam és megcsókolt.-Szia Lola- köszöntem a telefonba és már egész jóban voltunk.
-Szia Lori.
-Lola kellene egy rádió, vagy valami amiben elmondhatom az igazat.
-De a szerződésben.
-Nincs benne Lola- mondtam.
-Megpróbálok még mára szervezni- mondta és kinyomott.
Fél óra múlva már kaptam is a fülest, miszerint 2 óra múlva jelenésem van LA leghíresebb rádiójába. Ez hatalmas meglepetés volt, hogy beszerveztek.lorikmendes: Hallgassátok LA Music Radiót, ma 18:00-kor. Fontos bejelentésem van.😶
Mikor kiírtam máris tele volt a net a cikkekel,hogy mit titkolózok. Tudtam, hogy nem teszek jót a kiadónak, de eldöntöttem, hogy csak Bent fogom hibáztatni, így nem mondok semmi rosszat a kiadóról.
A rádióba az egész Magcon elkísért és persze Lola és Maria is.
Sziasztok kedves rádió hallgatók. Már elég sokan értesültetek róla, hogy ma Lora Mendessel lesz interjú. A közösségi oldalain pedig értesültünk, hogy valamit be szeretne jelenteni. Szóval Lori, már tűkön ülünk, hogy mi az, mesélj Lori.
Hol is kezdjem? Mint mindenki tudja Ben Blackkel nagy románc van köztünk. Minden rajongót el kell szomorítsak. Ben átvert engem, sőt mindenkit. Tudom ebben én is cinkos társnak számítok egy kicsit, mert nem szóltam. Szóval Bennel nem járunk. Soha nem is jártunk. 3 héttel ezelőtt, azt mondták nekem, hogy ha eljátszom, hogy összejöttem vele, akkor felkapott leszek a médiában. Megmondtam neki, hogy ez nem így megy és, hogy van barátom. És ami a legjfontosabn, hogy szeretem. Ekkor kinéztem a rádió ablakán, ahol álltak a barátaim és az adást hallgatták.
Elmondanám a rádió hallgatóknak, hogy Daniel Skye és a Magcon a rádióban van.Folytasd kérlek.
Ben, a kiadó vezetőjének a unokaöccse. Azt mondta megbeszélte Ninával és Nina belement. Beszéltem vele azt mondta benne van a szerződésemben és ha nem teljesítettem volna mi lett volna? Nem lenne 2 számom is toplistás. Kirúgtak volna. Viszont átnézettem a szerződést és ma derült ki,hogy nem volt ilyen a szerződésemben. Úgy éreztem ezt tisztáznom kell mindenkivel. Az sem érdekel ha kirúgnak. Legyen! De senkinek sem engedem, hogy elvegye tőlem azokat akit szeretek.
Wao. Nos ezt senki sem gondolta volna. Az igazat megvallva szeretem a hangodat, és bármelyik másik kiadónál helyet találnál. Akkor most gondolom ez a napokban ki is fog derülni.
Valószínűleg. Mindenképpen a rajongóimat fogom értesíteni erről először.
Ennyi fért bele a mai adásunkban. Szerintem elég sok embert sikerült lesokkolnod. Személy szerint engem is. Minden jót kivánunk neked Lori.-Nina már hívott és hívat az irodájába- nézett rám félve Lola.
-Menjünk- mondtam.-Ez hihetetlen- léptem be az irodába, ahol Nina kiabált.- Le kell tennem.
-Lori. Köszönöm, hogy engem nem kevertél bele. Szőrnyen sajnálom amit tettem és, hogy hazudtam. Igazi csillagként viselkedtél.- hadarta.
-Most ez mit jelent?- kérdeztem.
-Nem rúglak ki, különben engem is belekavarsz és az rossz az üzletnek- mondta ki, mire felsóhajtottam.
-Holnap fényképezkedés- mondta és valamit pötyögött. Felálltam és kisétáltam az irodából, azán az épületből is.
-Na?- szaladtak felém a többiek.
-Nem rúgtak ki- sóhajtottam.
-Ez remek- kiabálták a többiek.
-Cameron- jelent meg egy ismeretlen lány.
-Kate- ment oda hozzá.-Hát te?- kérdezte.
-Úgyérzem készen állok- mosolygott Cameronra. Mire áll készen?
-Tényleg?- mosolygott Cam. A lány bólintott és megcsókolták egymást.
Mi síkítozni és ordibálni kezdtünk ezzel felhívva magunkra a figyelmet.
-Most ti?- nézett rájuk Aaron.
-Járunk. Már 5 éve- mondta Cam, mire mindenki meglepődött.
-Nem akartam nyílvánosan szerepelni a médiában így titok volt- mondta Kate.
-De mostantól nem lesz- lett izgatott Cam. 22 évesen furcsáltam is, hogy még nincs barátnője.
-Na tök jó mindenki boldog, de 1 óra múlva koncert.- szólalt meg Blake.
Hazamentem Rowlandékkel és Daniel is hazament átöltözni.
Felhúztam egy vörös, spagettipántos trikót, egy fekete farmert ami térdnél szaggatott volt. Mellé egy vörös Nike. Vörös rúzs, szempillaspirál, szemhéjtus és műszempilla. A hajamat természetesen, egyenesen hagytam lógni.Cam: Segítened kell.
Lori: Miben?
Cam: Örülnél, ha nyílvános
helyen kérnék meg a kezed?Lori: Úristen megkéred a kezét? Amúgy igen.
Cam: Hát tervezem.
Lori: Oké miben segítsek?
Cam: Videózz, meg ne engedd, hogy elmenjen a színpad mellől.
Lori: Meglesz.
Megjött Daniel, szóval bepattantunk a kocsiba és elindultunk.
-Mit mosolyogsz?- kérdezte Daniel.
-Majd megtudjátok- mosolyogtam tovább.
-Ahha- röhögtek fel.-Elég sokszor kapok olyan üzenetet, hogy miért nincs barátnőm.- mondta Cameron.- Ez már 5 éve nem így van. Kate kérlek gyere fel- mondta. Kate lefagyott így megfogtam a kezét és húzni a színpadra. A kiérkezésünkre hatalmas sikoly fogadott.
-Nyugi- súgtam Katenek.
-Emberek. Ő itt a barátnőm. 5 éve vagyunk együtt. Nem akartuk, hogy a média rólunk beszéljen, de ezek után valószínűleg, már mindenki rólunk fog- csókolta meg a barátnőjét. Hatalmas sikoly fogadta őket.Elővettem a telefonom és videózni kezdtem.
-És most- mondta a mikrofonba, majd az odaadta a mögötte álló Blakenek. Cameron elővett valamit a zsebéből majd letérdelt, hatalmas sikoly fogadta. Én is sikítoztam, valamint Maria is aki már majdnem a legjobb barátnőm, valamint Talia és Bella is ugrándozott. Cameron újra megfogta a mikrofon és kinyitotta a dobozkát, majd a mikrofonba beleszólt.
-Kate. Hozzám jössz feleségül?Következő rész tartalmából:
-Elmegyek 1 hónapra.
-Tudom, kicsit közelebb engedhetnél magadhoz
-Már az öngyilkosságon is gondolkoztam.
-Mi a faszt keresel itt?Oké. Majdnem elfelejtettem a mai részt!😂 További szép napot!
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!😘
KAMU SEDANG MEMBACA
A Magcon és Én
Fiksi PenggemarShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...