2.rész

4.8K 229 0
                                    

Bementem a fürdőbe és hajat mostam. Hajat szárítottam, majd gyorsan felöltöztem. Felhúztam egy bordó spagettipántos pólót, mellé egy fekete, sok helyen szaggatott fekete nadrágot és egy bordó Niket. Kiegészítőnek egy bordó órát, egy fekete rózsás fülbevalót, egy napszemüveget és egy vörös rózsás hajpántot.

A kezembe vettem a fülhallgatóm és lementem.
-Na csináljunk valamit.-léptem le a lépcsőn.
-Jó ötlet- válaszolta Blake mosolyogva miközben a tv-t kapcsolgatta.
-Állj! Vissza!-jelentettem ki, mire visszakapcsolt.
-Komolyan? Nickelodeon?-nevetett fel.
-16 vagyok! 14 évig mindig csak fociztam meg videó játékoztam. Nem tudod,hogy utána mekkora öröm volt mikor Shawn nélkül nézhettem amit akartam. De szeretlek-fordultam a bátyám felé. A kis monológom után  mindenki nevetni kezdett.
-Nagyon vicces vagy Lori-mosolygott.-Gyere elmegyünk a városba-mondta Shawn hirtelen.
-Minek?-kérdeztem.
-Most jöttél 2 órája a városba is mehetnénk az helyett,hogy Nickelodeont nézel.
-Jó- válaszoltam és felpattantam és a garázshoz mentem. De ott nem állt egy kocsi se és festék szag volt.-Hol a kocsi?- léptem vissza.
-Szerelőnél, szóval sétálunk, csak 10 perc-nevetett Shawn mivel pontosan tudtam, hogy több mint 10 perc a tengerpartról a városközpontig.
-Valaki? Aki tud vezetni?- néztem körbe.
-Nem!Sétálunk- mondta Shawn, majd kimentem az ajtón.
Közvetlen utánam kijött a négy srác és indulhattunk.
-Na akkor most meséljetek magatokról, ha már lesz szép fél óránk együtt-fordultam feléjük.
-Blake vagyok, 16, szeretek hülyéskedni és szeretem a szép lányokat, ja és szingli- húzta fel a szemöldökét mire Shawn tarkón vágta.
-Cameron, 22- mondta mire mindenki nevetni kezdett a rövid bemutatóján.
-Jacob vagyok,14 éves még sose volt barátnőm, de várom, hogy legyen, ja és szeretem a pizzát- nevetett fel, a többiekkel pedig követtük a példáját.
-Jólvan elég lesz, liveolok jó?- kérdezte Shawn.
-Uuuu oké-vágtam rá, mivel kb.: 2-szer szerepeltem eddig a bátyám élő adásaiban.
-Sziasztok-köszönt be.-Most sétálunk, be a városba és itt van Cam.
'-Hello-köszönt be.'
-Na meg Blake- Blake csak intett és tovább nyomkodta a telefonját.-És Jacob is-mondta ki mintha vége lenne.- És a legjobb, hogy a húgicám is. LORI gyere már ide.-monda majd hátra húzott és megölelt majd egy puszit nyomott a homlokomra. Aztán elengedett én pedig ismét előrébb mentem, így a fiúk mögöttem sétáltak. Közben pedig kaptam egy SmS-t Adamtől.

"Mizu Lori?"
"Ne írogass, jó?"
"Figyu, tegnap az semmi volt"
"Ahha persze"
"Amúgy jól nézel ki"
"Mi van honnan tudod, hogy nézek ki most?"
"Az osztály összegyűlt nálunk. Mindenki Shawn liveját nézi, itt még mindig méhkirálynő vagy Lora!"
"Szia"-zártam le a beszélgetést.

-Megérkeztünk a városba és most- kezdte Shawn, de csomó lány lerohanta.-Lori fogd meg a telefonom-mondta mire Blake kikapta a kezéből és odajött hozzám és folytatta a liveot.
-Sziaaasztok-mosolygott a kamerába, de hirtelen őt is letámadták a lányok.
-Lányok kérlek egy kicsit- kiabált Shawn- utána mindenkivel csinálok képet.-A lányok kicsit lecsillapodtak és Shawn rám nézett. -Blake veszed?- kérdezte.
-Ahha- válaszolta.
-Lori állj fel a padra- a padra álltam és megpillantottam Camillat.-Úristen- kezdtem el sírni, majd szaladni kezdtem Camila felé, Blake meg utánam a kamerával, de Shawn is szaladt hogy lássa a reakcióm. Mikor Shawn idejött és közös daluk után találkoztam vele és anyámon kívül ő volt az egyetlen lány akit ismertem.
-Camilaaaaa-kiabáltam, majd ráugrottam és az ő 157 centijével nem tudott megtartani szóval elestünk.
Mindketten sírva nevettünk. Körülöttünk mindenki videózott. Úgy 10 perc után pedig felálltunk, de még mindig egymást ölelve.

Ááá remélem tetszik!😂

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now