Nem válaszoltam Adamnak, csak a ház felé indultam.
-Na induljunk- szálltam fel a buszra. Utánam mindenki felszállt. Adam megpróbált leülni mellém, de a székre tettem a lábam, jelezve, hogy ez a hely foglalt.Már mindenki a buszon volt és, mentek a baromkodások, amikor Bart elkiabálta magát.
-Csönd már, fontos ügyet intézek nektek- kiabálta és erre csönd lett és mindenki elővette a telefonját, hogy ott folytatjuk a beszélgetést.Mia😚: Magyarország után hova megyünk?
Dani🙌:Nem tom
Blake😋: Te mit tudsz?😂
Dani🙌: Összehozni titeket.😏
Blake😋: Igaz.😌
Cam💔: Ki állította be nekem az összetört szívet?😒
Kylie💋: Ki állította be hogy Kylie? Egyáltalán mióta van ez a csoport?😶
Brando😌: Hihi
Kylie💋: Anyád Rowland😂
Cam💔: Adom Lori😂
Hunter😜:Nem Ausztria?😂
Kylie💋: Milyen Ausztria? Mi van ott?
Mia😚: Valaki válaszoljon már hova megyünk Magyarország után.😞😒
Jacob👱: Brandon nekem is te állítottad be?
Cam💔: Ja ausztria.
Brando😌: Yep
Kylie💋: Én visszamegyek Shawnhoz.
Mikor ezt leírtam, senki nem írt a csopiba, csak rám nézett.
-Erről nekünk nem akartál szólni?- szúrtak le.
-De..csak na nem ma- válaszoltam. Ekkor pittyegett egyet a a telefonom. Mindenki engem nézett. Azt hittem valaki a buszról írt, pedig csak egy engedélykérés érkezett a Messengeren. Egy hosszú szöveg volt:Kedves Lora!Fotóid alapján csapatunk alkalmasnak találna szereplésre.Ha valaha eszedbe jutott már ,hogy
fotózáson,filmezésen,divatbemutatón szerepelj,vagy csak egyszerűen keresed Önmagad nézz rá
oldalunkra-www.bossmodels.com Közel 28. éve működünk sikerrel. Több külföldön és belföldön dolgozó
modell,szinész,producer,szerkesztő.sminkes,stylist, média szereplő és egyéb média háttérmunkás
kapott iskolánkban megfelelő irányt,önbizalmat és indulási lehetőséget. Ha érdekel megkeresünk.
regisztrálj a www.bossmodels-n vagy felmerülő kérdéseddel hívhatod a ************-os számot
Ha kiskorú vagy levelünket mutasd meg kérlek szüleidnek. Örömmel fogadnánk,ha stúdiónk Modellje lennél.
Boss Models StúdióMiután elolvastam az üzenetet gyorsan elküldtem Shawnnak, hogy mit gondol, majd felnéztem. A társaság még mindig engem nézett.
-Mi az?- néztem rájuk.
-Kb. 10 percig olvastad a telefonod és mi nem írtunk, de te se csak olvastál- vázolta fel Mia.
-Semmi, csak olvastam-vágtam rá, de tudtam, hogy nem tudom átverni.10 perccel később már a repülőn ültünk. A fiúk pedig azzal nyaggattak, hogy maradjak velük még ausztriába és utána úgyis ők is visszamennek Amerikába. Meg győztek. Velük megyek Ausztriába és utána hazamegyünk.
Lori💋: Nem sokára Magyarországon vagyunk. Írtam a magyar barátnőmnek
Dóri😍: Oké! Kimenjek elétek?
Lori💋: Nem kell. Ráveszem a buszsofőrt, hogy vigyen minket a főtérre. Várj ugye a fővárosba laksz? Mi is a neve?
Dóri😍: Budapest és igen😂
Lori💋: Oki.
Ekkor a hangosbemondó utasítására bekapcsoltam az övem és megkezdtük a leszállást.
Leszálltunk és a fiúk után mentem, a telefont a kezembe szorongatva. A buszon mondtam a sofőrnek, hogy lehetőleg a főtérre vigyen, mire megkérdezte melyikre. Itt több is van? Na mindegy. Akkor először a szállodába mentünk.
Lori💋: Melyik főtér?
Dóri😍: Gyertek a Deák Ferenc térre
A nevet is alíg bírtam kimondani, szóval miután lepakoltunk a szobákba, és fél óra könyörgés után elindultunk a Deák Ferenc térre. Odafelé, végig próbáltuk ki mondani a nevét. A fiúk videóztak és a kamerába beszélve próbálták kimondani a tér nevét. Nagyon sokat röhögtünk. Körübelül 20 embert kérdeztünk meg merre kell menni. A magyar tudásom pedig már nem volt olyan jó mint régen. Megérteni megértettem, de a beszéd nem ment. Már csak órák kérdése volt, hogy mikor érünk oda.
-Loriiii- hallottam egy hangot, teljesen más kiejtésssel mondta a nevem. Ekkor pillantottam meg Dórit.
-Dora- mondtam a nevét angolosan, mivel nem igazán tudom kimondani.
Megöleltük egymást,majd mellénk lépett még egy csaj.
-Szia Lili vagyok- nyújtotta a kezét.
-Lori- nyújtottam a kezem, majd gyorsan Dórihoz fordultam.
-Dóri már nem igazán megy a magyar, megértem, de a beszéd nem megy- magyaráztam németül.
-Jó,mert nekem se az angol-kezdett nevetni.
-Lori- lépett mellém Hunter- nem akarsz bemutatni minket?
-Dehogynem- vágtam rá.-Azt érted mit mondok?- fordultam gyorsan Dora felé.
-Igen- nevetett fel.
-Oké. Srácok és Mia ő itt Dóri. Dóri ők itt srácok és Mia- nevettem fel, mire mindenki nevetni kezdett.
-Egyébként- kezdtem angolul.- Ő itt a barátom Blake- folytattam magyarul, akadozva. Ők itt az "öcséim"- mutattam idézőjelet,Hunternél és Brandonnál, majd szépen sorba bemutattam mindenkit, valamilyen jelzővel. Cam volt a "nagy gyerek".
-Mondd már Dora barátnőjének, hogy nagyon bejön- súgta a fülembe Hunter, mire felé fordultam és hülye fejet vágtam.
-Bejössz Hunternek- néztem Lilire.
-Mondd, hogy ha tudna angolul akkor lehetne köztünk valami- mondta ismét a fülembe.
-És azt is mondta, hogy ha tudnál angolul lehetne köztetek valami- folytattam.
-Tudok angolul- válaszolta angolul.
-Tud angolul- fordítottam.
-Tökéletes - hangzott Hunter hangja, mostmár hangosan, ami a fülemnek nem tett jót.
-Mondd neki, hogy majd ha ő megtanul magyarul, akkor lehet valami- mosolygott rám.
-Tanulj meg magyarul, akkor lehet valami-röhögtem ki Huntert.
-Mondd neki....
-Na elég lesz- néztem rá, és elmentem mellette. Aztán megfordultam és Dóri nyakába ugrottam.
-Jézusom mi most találkoztunk először- kiabáltam. Igen. Még csak most esett le.
-Igen-nevetett hangosan.- Figyu- nézett rám.- Nem akarsz velem eljönni holnap egy focimeccsre? Tudom, hogy elméletileg nem maradsz, de...
-A magyar válogatott meccse lesz?- néztem rá reménykedve.
-Úristen dehogynem. Imádom Nagy Ádámot- kiabálta, miközban ugrándoztam.
-Tudod ki Nagy Ádám?- nézett rám meglepetten.
-Igen- vágtam rá. Ekkor mindenki körülöttünk állt. Én pedig elgondolkodtam.- Igen én egy Kanadai lány vagyok aki Los Angelesbe él, a kedvenc focistája magyar, a kedvenc focicsapata meg olasz- soroltam. Ezt mindenki végig gondolta én pedig közöltem a fiúkkal, hogy holnap mégsem tartok velük.Az egész napot Dórával és Lilivel töltöttük. Hunternek nem jött össze az új kapcsolat. De lehet közre játszott az is, hogy közöltem vele éppen két lányon hezitál, nem kell 3. is. Erre már nem is gondolkozott azon, hogy akar-e még Lilivel kapcsolatot. Pláne távkapcsolatot.
Köszönöm az 1,5K-t és a Voteokat is!😂😍😍
Ma nem felejtettem el a részt!😏😘
YOU ARE READING
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...