2.évad

1.4K 76 0
                                    

Miután Lori és Daniel kapcsolata véget ér, Lori Párizsba utazik Victoria Beckhamhez.
A divattervező egész családja ott van, köztük 18 éves szingli fia is. A lány felvonul, de idegességét valamivel csökkenteni kell.....
Miután hazatér összeveszik húgával, majd elmegy ex-e klipforgatására, ahol be vall neki mindent ami Franciaországban történt.
A telefonja azonban megcsörren és nem sokkal később a kórházban köt ki.
Pár nappal később hazamehet, egy vadiúj villába, amit nem ért, hogyan lett a családjáé. Anyja bejelenti, hogy Kanadában fog szülni, ezért visszaköltöznek oda.

Lori randizni megy, de az kudarcba fullad. Vagyis nem igazából nem is, mind a ketten boldogan távoznak.. az már másik tény, hogy miért smárolj az exeddel a randitokon.

Miután hazamegy a randiról, megismeri húga barátait, köztük egy fiút akivel túl közeli kapcsolat alakul ki közöttük. Az egyetlen hiba az egészben, hogy a fiúnak barátnője van, akihez szörnyen ragaszkodik. Lori nem bírja tovább ezt a dolgot és megpróbál tullépni.
Nem is kell sokat vàrni, mivel csörög a telefonja, és menedzsere tudatja vele, hogy Martin Garrix szeretne vele közös számot.
A következő dolog amire rájön, hogy néha jobb beleélni magunkat a dolgokba és nem elsietni...

Hát itt a 2.évad. Kb.😂 szombaton már másik könyvben indul, amit még ma megfogok csinálni.
                               Lilu

A Magcon és ÉnTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang