33.rész

2.7K 136 1
                                    

Miután bementünk a laptopomért, még beugrottunk a Starbucksba és azonnal tovább is álltunk, hogy időbe odaérjünk a rádióba. Kellett a város másik végébe kocsikáznia. A rádiót valami óriási épületnek képzeltem el, pedig nem így volt. Egy két emeletes házzal találtam szembe magam, amire ki volt írva, hogy: "L.A. Radio"
Ebből mindenki tudta, hogy itt rádió van és kész, beléptünk az ajtón és egy 40-es éveiben járó nő jött elénk, aki egy kis előtérbe vezetett minket. Ott lehetett várakozni. A helységen belül volt mégegy helység, ahol a mikrofonok voltak. 3 mikrofon egymás mellett és 1 azokkal szemben.
-Shawn szia- üdvözölte egy hang a bátyám.
-Amanda- ölelték meg egymást- Ő itt a húgom Lori- tolt maga elé Shawn.
-Szia- intettem.
-Sokat hallottam már rólad- mosolygott rám. -Már a hírekbe is szerepeltél- nevetett fel. Ez most bók? Vagy ez rossz? Nem értettem, csak mosolyogtam.-Van kedved esetleg szerepelni a rádióban, márha Shawn nem bánja, hogy a húga beül mellé.
Shawnra néztem, aki csak aprót bólintott.
-Tőlem- mosolyogtam Amandára.

Üdvözlök minden kedves rádió hallgatót. Mai adásunkban itt lesz velünk Shawn Mendes, valamint a kishúga Lora Mendes is. Nos Shawn ha nem bánod egy kicsit kérdezek a húgodtól. Shawn csak bólogatott és mosolygott, mint egy bologatós kiskutya. 
Szóval Lori nemrég szakítottál Blakkel. Nem rég pedig Daniel Skye rakott ki egy képet, és sokan ara tippelnek, hogy te vagy vele a képen.
Igen Blakkel szakítottunk, de barátok maradtunk. Most mondjam, hogy alig egy órája csaptam rá az ajtót?
És azon a bizonyos képen igen én vagyok. De nincs semmi köztünk. Még.  Mondtam sejtelemsen, és miután Amanda tudomásul vette, hogy nem szándékozok többet mondani, Shawnt kezdte faggatni. Egészen addig nem figyeltem, amíg Camilaról, meg róla nem lett szó.
Shawn feszült volt, de végül csak annyit mondott, hogy: "Randizunk"  Amanda és én pedig örömünkben, majdnem elugráltunk a mikrofontol. Ismét megrezgett a telefonom.

Dani: Még?

Lori: Jézusom hallgatjátok?

Dani: Ja. Shawn mondta, hogy ma vele leszel, így gondoltuk a rádióba vagy. Azt már nem hogy beszélni is fogsz.

Lori: Én se gondoltam.

Dani: Szóval még?😏

Lori: Még😏
Lori: Apropó. Hogy- hogy nem vagy fotózáson, meg videóklipp izén.

Dani: A videóklippes izé... már lerendezve. A fotózás meg elmarad.

Lori: 😒

Dani: 😂❤ Ma este 8?

Lori: Ilyen könnyen beadjam a derekam.

Dani: Ahha

Nem válaszoltam. A rádió után Shawn hazavitt, miszerint neki lassan indul a gépe. A házba lépve teljesen lefagytam. Csak az ajtóba álltam.
-Lori mi az?- jött oda Hunter.
-Asszem leszerződtettek- motyogtam.
-Ez király- kiabált fel, mire kijött a többi a srác is.
-Mi király?- léptek be.
-Hagy mutassam be nektek, a vadonatúj, frissen leszerződtetett Lora Mendest- kiabálta Hunter, mire mindenki megtapsolt és kiabáltak. Mint egy álatkert.Mindenki visszatért a  nappaliba, csak Daniel és én nem.
-Ma este 8- léptem közelebb és elsétáltam mellette.
A nappaliba sétáltam és levágódtam a kanapéra.
-Lori ő itt a barátnőm Bella- jött mögém Blake és a barátnője.
-Szia Lori vagyok- mosolyogtam rá. Ekkor rezgett a telefonom és kiderült, hogy éppen a kedvenc csapatomnak lesz meccse.
-Beszélhetnénk?- kérdezte Blake.
-Szép volt, jó volt, elmúlt. Szimpi a barátnőd és kuss- hadartam és bekapcsoltam a tv-t.
Blake és Bella leültek mellém a kanapéra, és lassan már mindenki velem nézte a meccset.

-Anyádnak volt les- kiabáltam a tvnek.
-Oké jobban érted mint én. Mondjuk jobban szeretem az amerikai focit- mondta Jacob,mire hatalmas morajlás kezdődött, hogy ki mit szeret.
-Oké kuss nem hallom- szólalt meg Bella.
-Végre valaki aki egyet ért velem- mosolyogtam a lányra.
A meccs nézése közben úgy éreztem valaki figyel, szóval alig láthatóan körbe tekintettem. Szinte mindenki a telefonját nyomkodta. A tekintetem Danielen állapodott meg, aki felemelte a fejét és rám mosolygott és megnyalta az alsó ajkát. A könyökömet a háttámlára tettem és a tenyerembe hajtva a fejem, Dant néztem. Hirtelen elkaptam a tekintetem róla és a tvre néztem ahol, abban a pillanatban lőttek gólt.
-Goooool- kiabáltam el magam, és rajtam kívűl még Bella is. Kezdem bírni a csajt.
-Azt hittem a másik csapatnak szurkolunk- nevetett fel Jessie.
- A Bologna a best- nevettem fel én is.
-Amúgy miért szereted ennyire?- nézett rám Bella.
-Ott van a kedvenc focistám Nagy Ádám- mondtam nehézkesesen a nevét.- Na meg ott vannak a leghelyesebb fiúk- válaszoltam faarcal, de nem sokkal később elröhögtem magam.
-Héj- halottam először csak Blake, Daniel és Brandon hangját, majd az összes fiú szidni kezdett, de végén mindenki röhögött.
-Nem. Egyébként, talán csak Nagy Ádám meg talán Federico Viviani.- gondolkoztam el a Bologna csapatán.
-Lehet este egyedül mész- röhögött Daniel.
-Úgyis elviszel- nevettem vele.
-Hova mentek?- kérdezte Bella. Oké a csaj tök jól beilleszkedett egy nap alatt..nem mintha nekem valami sok idő kellett volna.
-Randizni- vágta rá Dan, mire a lányra mosolyogtam.
-Amúgy nincs kedvem átöltözni- fordultam Danielhez.
-Nekem meg hazamenni átöltözni- vágta rá.
-Menjünk így- vágtam rá.
-Tök mindegy te jól nézel ki- nevetett a kanapé túlsó oldaláról.
-Te nem is szereted a szoknyákat- vágott közbe Blake.
-Ez egy egy olyan szoknya, ami nadrág is.- húztam fel a szoknya részt, addig amíg nem látszott a fehér rövid nadrág. Aztán visszaültem és tovább néztem a meccset.

-Daniel ha megbántod kinyírlak- kiabálta Hunter utánunk, mi meg kiléptünk az ajtón. Daniel pedig kinyitotta nekem a kocsi ajtót.
-Jaj de udvarias valaki- mondtam szarkazmussal a hangomban.
-Tudod első benyomás. Mondjuk már ismerjük egymást- engedte el az ajtót és a vezetőülés felöli ajtóhoz ment. Erre csak felnevettem, és becsuktam magam után az ajtót.

-Ne nyisd ki a szemed- utasított Daniel, miközben maga után húzott.
-Jó- mosolyogtam nagyon. Ahogy a közelbe értünk Daniel közölte, hogy csukjam be a szemem és én így is tettem aztán segített kiszálni.
-Oké kinyithatod- nevetett fel.
- Ez 5 lépés volt- nevettem fel én is, viszont mikor kinyitottam a szemem nem nevettem. Egy pléd volt leterítve, velem szemben meg egy vászon.
-Wao- sétáltam közelebb.
-Tetszik?- sétált még mindig a kezemet fogva.
-Nagyon- fordultam felé.
Lefeküdtünk a plédre, én pedig Daniel melkhasán pihentettem a fejem. A vetítőn beindult egy film, ami valahogy nemrég jöhetett ki a moziba.
Daniel keze a hátamon pihent, az én kezem pedig a hasán. Az ujjammal kör körös mozdulatokat tettem a hasán. Aztán hirtelen lecsapta kezem, és lefogta.
-Valami nem tetszik- mosolyogtam rá.
-De. Túlságosan is- mosolygott rám perverzen.

A film közben rengeteget beszélgettünk, aztán hazaindultunk.

Na Daniel megsíratja Lorti vagy nem? 😏
Kiderül kedden.
Ha tetszik a sztori
Komi
És
Vote!
😘

A Magcon és ÉnOnde histórias criam vida. Descubra agora