38.rész

2.6K 113 1
                                    

Előző részből:
-Csak feküdtem a csöndben és arra lettem figyelmes, hogy nyílik az ajtó.
-Jacobbal kiskorunk óta ismertük egymást, de sose szerettem.
-Mikor kinyitottam az ajtót egy stúdióban éppen Shawn Mendes próbált.
-Most tényleg nem vett téged észre?- kérdezte Hunter Danieltől tele szájjal.
-De észrevettem- hallottuk kintről a hangját.
-Randink lett volna- mondta halkan.
-Szingli vagy öcsém az van- ültem vissza a barátom mellé.

-Amúgy is szakítani akartam vele- mondta.
-Mivan?- kérdeztem.- Most össze kéne törnöd miatta. Nem hagyhatod csak így.
-Lori ez csak a lányok szokása- mosolygott rám.
-Nem Hunter- rivaltam rá.
-Lori mi bajod?- nézett rám.
-Elég sok minden bajom van nekem, és nem fogod magad ilyen egyszerűen túltenni rajta.- hadartam.
-Shawnnak igaza volt, hogy ideges- mondta Blake.
-Fogd be Gray- rivalltam rá, aki a barátnője mögé bújt.
-Mi van megvan vagy mi?- kérdezte Talia.
Dühösen néztem rá, aztán felmentem abba a szobába,ami régen az "enyém" volt. Kiálltam az ablakba, és leültem . Éppen előre néztem, mikor megláttam egy lányt a szomszédba aki kiköpött olyan volt mint én. Mi a? Annyira néztem, hogy kiestem az ablakon és a medencéb érkeztem, és szinte azonnal ki is másztam. A többiek kijöttek az ajtón és engem néztek.
-Mi a franc?- kérdezték.
-Jézusom jól vagy?- kiabálta a lány a szomszédból én pedig összestem.

-Mi a franc történt?- keltem fel, miután valaki leöntött egy vödör vízzel. Kinyitottam a szemem és eszembe jutott. De a lány nem úgy nézett ki ahogy az előbb. Szőke haja volt és kék szeme,nem pedig barna haj és szem kombináció.
-Szia Maria vagyok- intett.
-Lori- mosolyogtam rá.
-Tudom- mondta mosolyogva.
-Lori gyere ide- ölelt meg Talia én pedig furán néztem, mert miért ölelget?
-Hány óra?- kérdeztem és elővettem a telefonom.
-18.00- kiabálta be valamelyik fiú.
-Dan hazaviszel átöltözni?- néztem a barátomra.
-Ahaa-mondta és felsegített.
-Maria nem jössz el ma a fiúk koncertjére?- kérdeztem a fiúk tudta nélkül.
-Ha nem gond- válaszolta, akkor gyere 7-re ide- mondta Hunter.
-Oki- mosolygott és visszament a saját udvarukba.

Daniellel a szobámba mentünk, ő leült az ágyra én pedig a gardróbba mentem.
Felhúztam egy egyszerű pólót, mellé egy magasított derekú, térdnél kivágott fekete nadrágot. Mellé egy fehér Niket aminek  Nike jele, arany kövekkel volt kirakva. Felhúztam egy rosegold órát valamint egy bézs Michael Kors táskát. Sminkem pedig egy élénk vörös rúzzsal egészítettem ki.

-Kész vagyok- léptem ki.
-Oké van 10 percünk kajálni, mert különben nem érünk oda fiúkhoz és nem érünk oda koncertre.
-Akkor menjünk mekibe- ajánlottam fel és csak egy bólintással jelezte, hogy oké.

-Na végre- ugrott be Hunter, majd Maria és Brandon.
-És Ashton? -néztem hátra.
-Beteg. Anyu itthon marad vele- mondta és közben mutogatta Danielnek, hogy induljon már.

Maria nehezen tudta nyugtázni, hogy ennyi rajongó között kell sétálgatnia, akik furán is néztek rá. Elvégre ismeretlen számukra, sőt még nekünk is.
-Szóval innen fogjuk nèzni?- kérdezte Maria.
-Ahha- de ne csodálkozz, ha valamelyik fiú felhív a színpadra.
-Jézusom ne- tiltakozott.
-Itt teljes mértékben önmagad lehetsz- mosolyogtam rá és már kezdődött is a koncert. Mariaval csomót beszélgettünk, amit Bella és Talia nem néztek jó szemmel.
-És most jöjjenek fel a lányaink a színpadra- kiabálta valaki a mikrofonba. Felszaladtunk a színpadra és ugrálni kezdtünk. Éppen Blake mellett ugráltam, mikor kezdtem rosszul érezni magam.
-Blake rosszul vagyok- kiabáltam felé. Rámnézett, majd megfogta a kezem és levezetett a színpadról, ahogy leértünk a színpadról minden elsötétedett.

-------------Talia szemszöge-------------

Mindannyian a színpadon táncoltunk, Lori egyszercsak valamit kiabált Blakenek, aki lehúzta a színpadról. Danielnek nem igazán tetszett a dolog, egészen addig nem foglalkozott vele, amíg le nem értek a színpadról és Lori össze nem esett ismét. Azonnal leszaladt a színpadról, rajta kívűl még Brandon és Hunter futott le. Daniel mutogatta a többieknek, hogy folytassák ő pedig elmegy Lorival.

A Magcon és ÉnWhere stories live. Discover now