-Na mit mondtak?- kérdezte Shawn mellettem ülve.
-Hát azt mondta tőle egész héten is és kinyomott- nevettem fel.
-Az jó- mosolygott.
-Na én lefekszem.-mondtam.
-Ilyen korán?-kérdezte.- még csak 18- óra.
-Kanadában már 21- óra és az autóban ülés elfárasztott-hazudtam, mivel már egyedül akartam lenni.Felsétáltam a szobámba, közbe bekapcsolva a telefonomon a Wifit. Így történt, hogy megláttam,hogy ketten is rám írtak... Blake és Jacob is.
"Szia Lori!"- néztem meg Jacob üzenetét elsőként. Jacob nem volt elérhető, de attól válaszoltam neki: "Szia.
A másik üzenet már sokkal több mindent tartalmazott és valljuk be Blake helyesebb is.
"Szia Lori, mizu?"
"Semmise veled?"
"Lori nézz már ki az ablakon"
Értetlenül néztem a telefonra.
"Melyiken?"
"Ami az ágyaddal szembe van"
"Honnan tudod hol az ágyam?😂😏"
"Húzd fel a redőnyt és megtudod"
Az ablakhoz sétáltam és felhúztam a redőnyt és Blake épp egy karnyújtásnyira állt tőlem, a szomszéd ablakba.
-Sose értettem miért építik így a házakat-nevettem fel.
-Azért, hogy az itt élő fiúk, a szomszédban lévő szép lányokat bámulhassák.-mondta nyugodt hangon
-Oké mostantól mindig lehúzom a redőnyt ha öltözök.
-Ne mááár- nevettünk fel mindketten.- Egyébként meddig maradtok Los Angelesben?
-Ameddig 25 éves nem leszek, hozzá nem megyek egy gazdag pasihoz és el nem költözünk- nevettem fel.
-Az is elég lett volna, hogy ideköltöztetek- nézett rám.- Villog a telefonod- mutatott mögém.A telefonhoz sétáltam és a kezembe vettem.
-Jacob az, majd később válaszolok sétáltam vissza az ablakhoz.
-Nem kell, válaszolj nyugodtan, nekem még úgyis dolgom van- mondta.-Szia.
-Hello- köszöntem, majd lehúzta a redőnyt, de láttam, hogy még mindig ott áll, ezután én is lehúztam a redőnyt.
Még gondolkoztam, hogy miért ment el ilyen hirtelen, de végül csak leültem az ágyra, hátravágtam magam és írni kezdtem Jacobnak.
"Remélem nem alszol az időeltolódástól😉"
"Nem😂"
"Akkor jó"Nem tudtam mit írni neki, szóval csak egy gyors üzenetet írtam Blakenek:
"Egyébként nem tudtam, hogy a szomszédba laksz😂"
Hallottam Blake telefonját csippanni, ahogy elküldtem az üzenetet. Aztán kikapcsoltam a telefonomon a netet, bebújtam a takaró alá és lekapcsoltam a lámpát. Szinte rögtön bealudtam.9-kor keltem,ami Kanadában majdnem dél, szóval nem csodálkoztam.
Bekapcsoltam a telefonomon a netet és ismét két üzenet várt.
Először Jacob üzenetét néztem meg:
"Nincs kedved,ma találkozni a városba?"
Nem válaszoltam, hanem megnéztem Blake üzenetét is:
"Nem jössz át ma?😉 itt lesz Camila, Shawn, Jacob, Cam meg én."Nos ez már jobban tetszett és Jacob is jön, szóval nem bántom meg.
"Hánykor?"
"Akár 10 perc múlva is"
"10 perc"
"Várom"Erre az üzenetre nem válaszoltam.
Kinyitottam a gardróbot és felöltöztem, elvégre ki tudja ki van itt. Egy fekete pólót húztam fel, amin cicafülek és cicabajusz volt. Mellé egy rövidnadrág és egy fekete-fehér Nike. A sminkem ugyanaz volt, csak vízálló. A hajamat egy kontyba fogtam, és felhúztam a napszemüvegem, és kész is voltam.Mikor leértem Blake a konyhapultnál ült.
-Hello- mosolygott.
-Lori ilyen korán?- nézett rám Shawn arra utalva, hogy Kanadában dél múlt.
-Igen. Shawn te is jössz Blakeékhez.-néztem rá.
-Ö, majd később-nézett rám.- de vigyél fülhallgatót, a húga szörnyen hangos- röhögött fel.
-Nagyon vicces vagy-nevetett Blake.- Na jössz Lori?- kérdezte még mindig mosolyogva.
-Ahha- mondtam,majd kifelé indultam.Már kint álltam Blake mégis csak 2 perc múlva jött.
Kellemes ünnepeket mindenkinek!❤🎄
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Magcon és Én
FanficShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...