-Megyek- mondta és 5 perc múlva kb. mindenki megjelent a csapatunkból. Nickin kívül.
-Egy valakire gondoltam- mondtam dühösen.
-Bocs-jött oda Brandon meg Blake.
-Nem baj- mosolyodtam el.- Viszont felmegyek a szobába és én is áthúzom a fürdőruhám. Elindultam felfelé mire mindenki követett. Ja emlitettem, hogy a lépcsőn mentem? Nem tudom miért, csak úgy jött.
-Miért jön mindenki?- fordultam meg.
-Őket nem tom, de én azért mert öltözöl- mondta Blake perverz mosollyal az arcán.
-Felejtsd el édes, nem 16 évesen fogom elveszteni a szüzességem.- mondtam és tovább mentem.
-Beoltottak lol- hallottam Hunter hangját. Már az ajtónál álltam, mikor rájöttem, hogy nincs kártyám az ajtóhoz.
-Jövök- mondta Mia.
Bementünk én pedig áthúztam a bikinimet, aztán még egy "Mendes 98" feliratú pólót.-Mivan?- léptem ki az ajtón én a fiúkat néztem, akik meg engem.
-Gondoltuk, majd bikinibe lépsz ki- röhögött Cam.
-A strand területétől lévő 50 méterre sose mászkálok bikinibe- fejtettem ki, miért van rajtam egy póló.
-De cuki- röhögött ki Jacob, a pólómat látva.
-Ez most melyik Mendes?- kérdezte Johnny.
-A bátyám- vágtam rá és megfordultam.Ekkor megrezzent a telefonom. A fiúk fele küldött egy képet, amin lefényképeztek. Én pedig kiraktam instagramra.
lorikmendes: #lovemybrother😘😍😂❤ #loveshawn❤ #mendes98 @shawnmendes
- Ez gyors volt- röhögtek a fiúk.
-Gyors vagyok- röhögtem fel és szaladni kezdtem a lépcsőn. A többiek valahol a lépcső tetején lemaradtak és egyedül Nash volt mellettem.
-Pacsit- kiabálta kifulladva a mednecénél mire, belecsaptam.
Mire a többiek leértek és bejelentettem, hogy a partra megyünk. Mivel a partig kb. 5 méterre volt ezért gyorsan ott voltuk.
-Leveszed a pólót?- kérdezte Blake.
-Majd a vízbe- röhögtem fel. Mivel jelenleg csak mi voltunk a strandon így nyíltan baromkodhattunk.- Telefonokat elő- kiabáltam viccből. Levettem a pólóm leengedtem a vízbe, mivel tudtam nem fog elsüllyedni, és megigazítottam a hajam.
-Ez jó kép lett, megy az instámra- kiabálta Blake.
-Én viccnek szántam, hogy vegyétek elő a telefont- röhögtem.
-Lol én nem- röhögött Nash. Úsztam egy kicsit, majd a partra mentem és megnéztem a telefonom. Jelezte, hogy Blake kirakott egy képet, amin én vagyok, szóval megnéztem.blakegray: ❤ @lorikmendes
Aztán láttam,hogy Shawn kirakott egy képet. Szóval azt is megnéztem.shawnmendes: #lovemylittlesister❤ @lorikmendes
Jajj, de cuki srácokkal vagyok körülvéve.
-Megjöttem- jelent meg Hunter.
-Hm. Az se tűnt fel, hogy eltűntél- gondolkoztam el az igazságon. Nem tűnt fel.
-Kedves- röhögött fel.- Bemutatnám Ana-t. -Mutatott be nekünk egy erősen sminkelt lányt, kék hajjal.- Ő az új modellünk. Ő pedig az a csaj, akivel randizok.- mutatta be Jessiet. Lol akkor már nem Blaket szereti?
-Hello- intettem.
-Lányok, Bart azt mondta veletek alszik- mutatott Anara.
-Úgyis ott Nicki helye- mondta Mia mellettem napozva.
-Van itt lent wc?- kérdezte Ana.
-Ahha gyere elkísérlek- mondta Jessie.10 perc múlva Jessie kirohant és megcsókolta Huntert.
-Veled akarok lenni- mondta, mire mindenki megtapsolta őket.
Még én is, de jót röhögtünk magunkon.Nem sokáig voltunk lent. Nem sokkal később felmentünk a szobákba és mindenki a sajátjába. Holnap végig a fiúkról lesz, szó. Fényképezkedés aztán elmegyünk a koncert helyszínére és a fiúk koncerteznek. Mi pedig végig kísérjük őket.
Meghoztam a mai részt! Remélem tetszik!😂😘
YOU ARE READING
A Magcon és Én
FanfictionShawn Mendes kishúga, Lora Mendes Los Angelesbe költözik családjával, annak reményében, hogy több időt tölthtetnek együtt. Lori számítasait keresztbehúzza feltörekvő hírneve, új szerelme és a vele járó kavalkádok, a szülei titka valamint az új testv...