21. červenec 1979
Malfoy Manor"Říkám vám, dámy, jen podle velikosti prstenu se pozná pravá láska muže!" prohlásila kategoricky Ulma Shafiqová a pohodila načesanými vlasy.
Jako kdybys o tom něco věděla, ty stará rašple, pomyslela si otráveně Raven, ale donutila se usmát stejně jako to stádo husiček kolem ní a rozpustile se zachichotat.
Napila se vína a zasněně si představila, jak by vypadal dnešní den, kdyby měla o trochu více duchaplnosti a dokázala se ubránit Narcissiným smutným očím, když ji zvala na dámský večírek.
Upadla do kouzelnického kómatu před tím, než byla dostatečně stará na tyto události, takže o nich moc nevěděla, ale měl ji napovědět Bellin kategorický a znechucený nesouhlas: nějaká dívka, snoubenka, nebo přímo manželka pozvala stejně staré panny, mladé manželky a staré panny do domu svého manžela a několik hodin se chichotavě bavily o snobských tématech, které náležely slušným dívkám a točily se kolem hostitelky.
"Já zase slyšela, že si tím muži něco kompenzují," ušklíbla se Helena Wandbergová.
Raven se jako jediná z Narcissých přítelkyň líbila svým výstředním stylem oblékaní a nevkusným smyslem pro humor, který byl i v nekonvenčních prostředích hambivý. "Že prý čím více ti dá při zasnoubení, tím méně máš očekávat o svatební noci."
Potlačila úsměv a znovu se napila: Helena se plně rozhodla využívat svého práva manželky, která si mohla nemravné vtípky dovolit; rozpustile zamrkala a napila se čaje.
"Jen považte mého Huberta!" vypískla pobaveně: její manžel připomínal vychrtlou lasičku a Helena si na jeho účet ráda tropila špásy, ale Ulma Shafiqová to nedokázala ocenit a chladně stočila rozhovor zpátky k vysazování květin do zimní zahrady.
22. červenec 1979
Malfoy ManorNarcissa si pečlivě rtěnkou přejela přes rty, aby získaly jasnou rudou barvu, která kontrastovala s její procelánovou pletí a zlatými vlasy; zamrkala dlouhými řasami a špičkou prstu si přejela po křivce obočí, nejspíše aby se ujistila o jeho dokonalém tvaru.
Její starší sestra Bellatrix, teď už Lestrangová, jak si Raven v duchu připomněla, se v jednoduchých černých šatech rozvalovala na posteli: jediný ústupek obecné módě byly tlusté černé linky, které si namalovala kolem trnkových očí a rozpily se do kouřových stínů, které její tváři dávaly strašidelný, neupravený výraz.
Bylo jasné, že je myšlenkami jinde, když si špičkou hůlky přejížděla kolem koutku úst se zasněným výrazem; hodně se změnila, od doby, kdy se zcela oddala svému Pánu a to nejen tím, že se její šílenství jako by ještě více prohloubilo.
ČTEŠ
➤ Grindelwaldův havran [FF HP]
Fanfic"Občas se naše největší přednost stane příčinou našeho pádu." Čtyřicátá léta 20. století se do mudlovské i kouzelnické historie zapsala rudým inkoustem. Pro Raven Peregrinovou, uvězněnou do druhé kouzelnické války vedené Gellertem Grindelwaldem se...