ŻyCIe a śMieRć

45 14 3
                                    

Gdy byłam zamknięta , odizolowana od reszty miałam bardzo dużo czasu , by rozmyślać. 
Zastanawiałam się jak mało tak naprawdę wiemy o śmierci i o życiu. 
Co to znaczy żyć ? Czy to znaczy ,że budzimy się rano , idziemy do pracy , by mieć gdzie spać , potem wracamy do domu i znowu idziemy spać.  Czy to znaczy żyć ?
Jaki jest sens życia , jeśli z niego w pełni nie korzystamy. 
Większość ludzi tego nie rozumie.  Powiesz zaryzykuj.  Przerwij tą montonnie. A oni odpowiedzą co z pracą? , co z moim życiem ?
Jakim Twoim życiem ?
Ci ludzie , którzy narzucają ten tryb życia robią to specjalne.  By ludzie nie widzieli niczego poza swoją pracą,  by nie byli kreatywni , by powoli w środku umierali.  I gratulacje to działa.
Chociaż po co się nad tym zastanowiać ?
I tak wszyscy zginiemy , niektórzy wcześniej, niektórzy trochę później.  Ale i tak wszyscy zginiemy.  Wszyscy skończymy w zamkniętej trumnie.  Czekając na szybki rozkład obumarłego ciała. 
To nas czeka.
To nasza przyszłość. 
A życie po śmierci ?
Jako banschee powinnam to wiedzieć,  ale nie wiem. Jest to jedyna niewiadoma , która dotyczy nas wszystkich.
Śmierć. 
Najbardziej ludzka rzecz. 
Widzę jak boją się śmierci , chodzą do lekarzy w nadziei ,że nie umrą szybko. 
Jesteśmy tchórzami.  Boimy się żyć , boimy się umierać. 
Więc czego się nie boimy ? 

kRzYkWhere stories live. Discover now