36.BÖLÜM "İspiyoncu Hostes"

6.9K 447 73
                                    

😉Selamun Aleyküm,😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😉Selamun Aleyküm,😉

💚Geçen bölüm çok geç geldiği için suçluluk hissettim ve size kısa sürede bölüm yazdım.💚

👀Umarım beğenirsiniz...👀

💌 Keyifli Okumalar...💌

İspiyoncu Hostes...

"Sus artık Nisa! Sus!"diye kısık sesle konuştum. Ahh...yola çıktığımızdan beri Nisa bir türlü susmamış, sürekli Kerimin neden burada olduğunu sormuştu. Benden cevap alamayınca da motora bağlamıştı. Şimdi Kerimi görünce ne yaptığımı merak ediyorsunuz değil mi? Aynen şöyle oldu;
Ben Kerimi karşımda ki koltukta görünce kocaman gözlerle ona bakmıştım. O ise beni zerre umursamadan göz kırpmış ve kulaklıklarını takıp gözünü kapatmıştı. Yaklaşık 1 saattir uyuyordu ve biz muhtemelen yarım saat sonra inecektik. Daha fazla düşünmek istemediğim için telefonumu alıp oyun oynamaya başladım.

Sonunda uçak indiğinde Kerimin hala uyuduğunu gördüm. O sırada yol boyunca arada gezip, Kerime de kaçamak bakışlar atan hostese baktım. Bu tarafa doğru geliyordu ve Kerimi uyandırmak için sabırsızlandığına emindim. Ne yapacağımı düşünürken bir anlık deli cesaretiyle çıkışa yönelen Nisayı dur durdum ve hostes ile Kerimin yanına ışınlandım. Kadın tam Kerime dokunacakken "Pişşştt."diye seslendim. Hostes irkilerek bana dönfü ve baş parmağı ile damağını kaldırdı. Hah! Aptal sahte sarışın.

"Hanım efendi siz çekilin. Onu ben uyandırırım."dedim. Kadın tek kaşını kaldırarak ellerini beline koydu.

"Hangi yetkiyle acaba?"diye sorarca konuştu. Havalara da bak hele. Pis kadın. Ben sana yapacağımı bilirim.

"Sen hangi yetkiyle uyandıracaksın!"diye cırladım. Yapay saçlarını tek eliyle geriya attı. Tam beni umursamadan Kerime dokunacakken hızla onu itekledim. Kadın sendeleyip dengesini sağlamaya çalışırken, elimde ki çantayla Kerimin bacağını dürttüm. Ona da sinirliydim. Sen niye bu kadar çok kadının olduğu yerde uyuyorsun. Niye yani? Kerim irkilerek uyandı ve elleriyle gözlerini ovuşturdu. Onun bu sevimli haline bakmak istemediğim için başımı hostese çevirdim. Şokla bize bakıyordu.

"Ne oluyor ya?"diye mırıldandı. Hostes hızla üzerini düzeltti ve Kerime yaklaştı. Pis fırsatçı.

"Kusura bakmayın beyefendi. Bu hanımefendi sizi benim uyandırmama izin vermedi. Bu şekilde uyanmanızı istemezdim. Tekrar kusura bakmayın lütfen."dedi. Kerim anlamamaış bir şekilde bana bakarken ben düşman bakışlarla hostese bakıyordum. İspiyoncu kadın. Ne varmış benim uyandırmamda. Haramdı dokunmam, ne yapayım. Ne güzel çantayla uyandırdım işte. Oh mis. Tam cevap verecektim ki Kerim benden önce davrandı.

Bir Ömür Sev BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin