53.Bölüm "Final"

6.7K 241 46
                                    

Bölümü bu gün doğum günü olan Cemre121219666'ye ithaf ediyorum😊

İyi ki doğdun❣❣❣

💐💐💐💐💐

FİNAL

"Allah ki; el açıp semada yalvaran iki seveni, er ya da geç bir birine nasip eder."diye bir söz okumuştum.

Bu sözün doğruluğunu şuan bütün yüreğimle hissediyordum. Kerim'i tanımdan önce Rabbimden hep hayırlısı olmasını diledim. Nasibim olmayacak insanla kalbimi yormak en büyük korkularımdandı.

O benim dualarımın kabulüydü. O'ndan önce dilimden hayırlısı diye dökülen dualar, o gönlüme düştüğünden beri nasip et Allahım diye dökülmeye başlamıştı.

Karşımıza çıkan bütün engellere rağmen Allah katında eşim oldu.

En mühimi de yol arkadaşım oldu.

Bir birine eş olmak değildi önemli olan şu ahir zamanda; yol arkadaşı olmak, yar olmaktı evvela.

Bu gün miladımız,

Bu gün vuslatımız,

Bu gün aşkımızı iki evet ve iki imza ile herkese duyurma vaktimizdi.

İsmimi yüksek sesle söyleyen Nisa'yla derin bir uykudan uyanmışçasına sıçrayarak daldığım düşünce denizinden çıktım.

"Ne sırıtıyorsun aynaya balarak kızım. Egoistliğin mi tuttu."deyip kahkaha attı. Gözlerimi devirsemde kıkırdamaktan kendimi alamadım.

"Ne egoistliği Nisa ya."deyip güldüm. Sırıtan suratıyla yanıma yaklaşıp üzerime eğildi. Odamdaki sandalyeye gelinliğim el verdiğince sırtımı yasladım. Evet gelinliğim ve evet odam. Kuaföre gitmek yerine eve çağırmıştık ve makyajımla türbanım bitince kuaför gitmişti. Şimdi de Kerimlerin gelip o meşhur gelin alma töreninin düzenlenmesini bekliyorduk.

"Ravza'cım ne düşüneyim başka. Aynada ki aksine bakarak sırıtıyordun."diyerek gülmeye devam etti.

"Aff Nisa bir şey düşünüyordum. Hem sen onu bırakta Kerimler ne zaman gelecek. Haberin var mı?"diye sordum. O cevap vermeden Aslı abla seslendi.

"Aradı kuzum geliyorlarmış. Toparlanmaya başla sen."dedi. Kocaman gülümseyip heyecanla ayaklandım. Bu heyecanım odada ki kızları güldürsede umursamadım.

Bu gün evleniyorduk, var mıydı ötesi.

Dün kızlar arasında çok kalabalık olmayan ama eğlenceli bir kına yapmıştık. İki avucumda da olan küçük kınalar bana göz kırpıyordu ve uzun süre kına gecemi hatırlatacak gibiydi. Sade ama hem eğlenceli, hem de duygusal bir kınaydı. Doya doya oynamış ve ağlamıştık.

Dışarıdan gelen yüksek korna sesleriyle heyecanla ayaklandım.

Tam o sırada odamın kapısı açıldı ve babam gözleri dolu dolu girdi içeri. Arkasında ise abim ve annem başta olmak üzere bütün yakınlarım vardı ve kapıdan içeri bakıyorlardı.

Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde bakışlarımı kaldırdım.

Ah bu anın duygusal olacağını biliyordum ama aileme sonsuza dek veda edecekmiş gibi hissedeceğimi bilmiyordum.

Babam iç çekerek karşıma geçti ve;

"Yavrum..."diye mırıldanarak beni kollarının arasına çekti. Ağzımdan güçlü bir hıçkırık çıkarken bende kollarımı sıkıca babama doladım.

Bir Ömür Sev BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin