COŚ o mnie

6.3K 149 178
                                    

No więc takie małe ciekawostki o mnie dotyczące Hogwartu i magi.

1. Za każdym razem jak robiłam jakiś quiz to trafiałam do Slytherin'u.

2. Moja różdżka:

Cis lekko giętka ale nie za sztywna 9 i 2/4 cala. Mój rdzeń to Kieł alpy - rdzeń tego typu dobrze nadaje się do zaklęć z dziedziny czarnej magii, jest wierna i posłuszna opanowanemu i pewnemu siebie czarodziejowi - osoby o słabej psychice nie są w stanie go opanować, buntuje się, kiedy tylko wyczuje w czarodzieju niepewność i zawahanie, w takich chwilach potrafi nawet strzelić zgubnym zaklęciem w swojego właściciela. Bardzo zdradziecki rdzeń, nie waha się wybrać i dostosować do nowego właściciela -- http://hapel.pl/forum/showthread.php?tid=5204.

3. Jestem półkrwi... moja matka jest czysto-krwista a ojciec półkrwi.

4.  Jestem bardzo dobra z eliksirów i Obronie przed czarną magią.

5. Nienawidzę zielarstwa.

6. Jestem fanatykiem astronomii oraz czarnej magii.

7. Nienawidzę jak ktoś łamie reguły, które ja przestrzegam.

8. Nie mam poczucia humoru (jedynie śmieszy mnie ten czarny).

9. Jestem nieśmiałą osobą aczkolwiek jeśli ktoś zajdzie mi za skórę powinien się mnie wystrzegać.

10. Praktykowałam Czarną Magie.

11. Znaczenie imienia Lilith, które tak bardzo ubóstwiam.

Lilith inaczej kobieta-demon:

- Lilith jest najważniejszym z niewielkiego zbioru nazwanych żeńskich demonów w żydowskich legendach.Prawdą jest, że istniała taka tradycja rabiniczna mówiąca, że Adam miał krótko inną żonę przed stworzeniem Ewy, istnieją jednak poważne wątpliwości, czy Lilith miała jakiekolwiek związki z tą historią o pierwszej żonie Adama, które to wątpliwości pojawiły się jeszcze przed wydaniem Alfabetu. Satyryczna natura Alfabetu wzbudza kolejne wątpliwości co do autentyczności tych związków z Lilith. Jakiekolwiek są tego źródła, związek pomiędzy Lilith a pierwszą Ewą zdaje się harmonizować z żydowską wyobraźnią ludową i jest nieodłączną częścią tej tradycji. ------------ http://lilith.pl/pl/lilith.html.

 LILITH - Czarny Księżyc :

-  W astrologii wyróżnia się zwykle aż trzy obiekty określane jako Lilith, dlatego nastręcza to zazwyczaj wielu problemów i wynikających z tego rozbieżności. Pierwszy z tych obiektów to planetoida krążąca pomiędzy orbitami Marsa i Jowisza, która została odkryta dnia 11 lutego 1927 roku w Algierze. Ona to właśnie otrzymała imię Lilith i numer katalogowy 1181. Cykl obiegu tego ciała niebieskiego wokół Słońca wynosi około 4 lata. Astronomowie nie znają jeszcze zbyt dobrze fizycznych cech tej małej planetki, są jednak obliczone efemerydy, dlatego niektórzy astrologowie pracują właśnie z tą asteroidą, a nie z innymi, hipotetycznymi obiektami o tej samej nazwie. ------ http://www.astrologia.pl/biuletyn/lilith.htm.

12. Mianowałam się córką Voldemorta.

13. Czytam:

Tomarry

Snarry 

Harry x OC.

Nie z Harry'ego Potter'a :

Sterek 

Steter 

Lucyfer x Sam

Sam x Gabriel 

Sam x Baltazar

14. Uwielbiam horrory.

15. Oglądam Seriale :

Supernatural 

Teen Wolf ---- Oglądam tylko dla Stiles'a

Hannibal 

Dr. House

Sherlock 

True Detective

16. Zawsze jak pisze kolejny rozdział ff to włączam jakąś muzykę i słucham oraz piszę w tym samym czasie.

17. Jestem Otaku, potterhead...

18. Uwielbiam Yaoi...

PS. YAOI = manga albo opowiadane (novela) o związku homoseksualnym ale zawsze MENXMEN.

Ps.x2 YURI TO GIRLXGIRL.

19. Moje ulubione anime to BRS czyli Black Rock Shooter, Jigoku Shoujo czyli Piekielna Dziewica, Gakkou Gurashi czyli Szkolne Życie.

 20. Słucham Babymetalu ( piosenka na górze) oraz Hatsune Miku.... jestem fanem Nightcore.


21. Wole siedzieć w domu i pisać niż iść na dwór ze znajomymi. 

22. Jestem introwertykiem i nie lubię poznawać innych ludzi.

23. Jednak cenię sobie każdą dobrą znajomość nawet osobę poznaną w internecie i nigdy o niej nie zapominam. 

24. Ja zawsze pamiętam.

25. Zawsze staram się mówić przepraszam jeśli kogoś obrażę. Jednak oczekuje tego samego od innych.

A NIEDŁUGO ROZDZIAŁ ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA MOI KOCHANI NIEWYMOWNI.






Jak światło w mroku tak i mrok w dobroci.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz