[49]

652 53 24
                                    

Bartek z Oliwia wszystko sobie wyjaśnili i było znowu tak jak dawniej. Natomiast Piotrek chodził cały czas smutny i to już trwało ponad dwa miesiące. Dziś umowilam się z Arkiem, że przyjadę na trening i spróbuję pogadać z Piotrkiem.

Kiedy wchodziłam na stadion zobaczyłam, że z kimś rozmawia.

Podeszłam bliżej i  zobaczyłam, że rozmawia z jakąś kobietą. Domyslilam się, że może to jest ta tajemnicza dziewczyna, której jeszcze nikt z nas nie widział.

-Angelika, dlaczego ty tak bez słowa wyjaśnienia zniknęlas?!

-Bo, ja zwyczajnie nie chce takiego życia! Zero prywatności...piszą o tobie bzdury.

-Wiesz co myślę gdyby ci zależało to byś starała się to zaakceptować. Tak jak...

-Tak jak ja- dolączylam do nich.

-A kim jesteś? -zwróciła się do mnie młoda kobieta.

-Jestem Natalia, jestem żoną Arka. Miło mi -wyciągnęłam rękę do dziewczyny.

-Angelika, miło mi-lekko się uśmiechnęła. -Nie wyglądasz na żonę piłkarza-stwierdziła.

-Nie wyglądam, dlaczego?

-No, bo nie jesteś jak typowa żona piłkarza.

-A jak są typowe?

Chociaż domyslalam się odpowiedzi.

-No takie piękne, umalowane, nie zakładające byle czego. Po prostu takie tup.

-Top, powiadasz, a to ja zupełnie odstaje od tego opisu od zawsze. I jakoś wiele na prawdę przeszliśmy z Arkiem to jakoś Arek wybrał taką zwykłą, skromną dziewczynę. Uwierz, że znam Piotrka długo i dużo mi pomógł naprawdę. Zastanów się, bo nie każdy patrzy tylko na wygląd.

-Myślisz?

-Ja to wiem! A najlepszym dowodem na to jest to, że zostałam żoną piłkarza, a nie spędzam pół dnia w łazience, nie mam grama pudru na twarzy i nie zajmuje się tylko modą. Raczej jestem w tej części kobiet, które są zwyczajne. Zostawiam Was, bo widzę, że Arek idzie to trzymajcie się! -pozegnalam się i poszłam czym prędzej na górę.

-Cześć kochanie, znowu ratowalas swiat? -zapytał z uśmiechem.

-Cześć kochanie! No nie wiem jak się udało to ratowanie świata, ale...-przytulilam się mocno do Arka.

-Myślę, że będzie dobrze! Kto jak kto, ale ty do każdego trafisz!

-To co jedziemy do domu? -zapytałam z uśmiechem.

-Jedziemy! -objął mnie w pasie i wyszlismy ze stadionu.

Po trzydziestu minutach byliśmy już w domu.

-Dziś ja przygotowuje obiad-powiedzial Arek.

-Dobrze kochanie, a czy ja w tym czasie mogę iść się położyć?

-Oczywiście! Proszę mi tu odpoczywać, a ja idę robić obiad-pocalowal mnie w usta i poszedł.

Ułożyłam się wygodnie na kanapie, przytulilam się do poduszki i zasnęlam.

Arek pov

Po godzinie wyszedłem z kuchni z ciepłym obiadem. Zrobiłem ryż z warzywami z przepisu Anki, tylko go trochę Ulepszylem.

Kiedy zobaczyłem jak Natalia słodko śpi, postanowiłem jej nie budzić, przynioslem koc z sypialni i przykryłam ją.

Pocalowalam ją w czolo i usiadłem na fotelu na przeciwko kanapy.

Przeglądałem jej się, usłyszałem dźwięk dzwonka telefonu Natalii dobiegal  z przedpokoju.

Wyszedłem i wyciągnąłem telefon z kieszeni torebki Nati

-Cześć Piotrek! Co tam?

-Natalii nue ma?

-Śpi, a co potrzebujesz?

-Podziękuj jej! Chyba wszystko jest na dobrej drodze.

-Przekaże jej! To pa!. Rozlaczylem się i wyszedłem znowu do salonu.

Byłem dumny z mojej mądrej żony. Ona do każdego potrafi dotrzeć. Jestem pewny, że będzie świetną mamą.

Cieszyłem się, że traflem na taki skarb! Jej charakter jest tak wyjątkowy.

-Kochanie, przepraszam zasnęlam i obiad wystygl.

-Nie martw się obiadem, zaraz go odgrzeje. Piotrek dzwonił, chyba uratowalas jego świat!- usmiechnalem się szczerze.

-To się bardzo cieszę, ale czuję się jakaś taka zmęczona. To wszystko objawy ciąży.

-Kochanie ty masz odpoczywać, a ja tu się wszystkim zajmę.-powiedziałem wracając już z ciepłym posiłkiem.

-Jesteś wspaniały! Usiadłem obok niej, ucalowalem lekko jej małe usta.

-Musicie się dobrze odzywiac. Już za dwa tygodnie dowieny się czy będziemy mieć synka czy córeczkę. -usniechnalem się do niej.

-Też jestem ciekawa-uśmiechnęła się do mnie. Jak ja kocham ten jej cudny uśmiech.

_____

Natalia uratowała znowu swiat 😃😃😃

Jak myślicie czy Arek i Natalia będą mieć córkę czy syna?

Jak mogą go/ją nazwać? ❤❤❤

Troska Arka 😍

Będę wdzueczna za każdą 🌟🌟🌟 i komentarz ❤💕💕

Jesteś moim przeznaczeniem |A.Milik I B.KapustkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz