"Starzy znajomi, nagle mogą okazać się całkiem nowi, lub inni, lub jacykolwiek inni niż byś przypuszczał."
Sharon
Pierwsza zajęcia to zawsze coś wielkiego, w szczególności gdy ma się nadzieję na poznanie nowych ludzi. Ale oczywiście to nie może być takie proste i możesz na nowo poznać starych znajomych. Na nieszczęście Allison wybrała literaturę angielską, co oznacza, że cały czas będziemy się tutaj mijać, za to Chris wybrał grafikę, co oznacza, że parę zajęć mamy razem.
Sharon Stone studencka uniwersytetu Australijskiego, z moim niesamowitym chłopakiem i najlepszą przyjaciółką.
Życie może być piękne.
Nie daje mi spokoju piosenka Luka. Nie mogłam przestać jej nucić w głowie i nienawidzić go za to, że mnie zostawił.
Nienawidzę go.
Dlatego oczywiście moja nienawiść musi się przerodzić w kolejne spotkanie.
- Cześć - dlaczego?
- Co tutaj robisz? - chodziłam z nim do szkoły przez tyle lat i nigdy nie miałam z nim, żadnych zajęć. Nawet w ostatnim roku, gdy po cichu k tym marzyłam, ale teraz gdy nie koniecznie chce go widzieć oczywiście musimy mieć razem zajęcia.
- Studiuje, Sharon - uśmiecha się szeroko i jest to cholernie szczery uśmiech, nienawidzę go i tego uśmiechu.
- Myślałam, że wybierzesz muzykę - kłamie, wiem, ze wybrałeś muzykę ze względu na stypendium.
- Jestem też na inżynierii - moje oczy robią się wielkie jak spodki, a on wybucha śmiechem.
- Co, więc robisz na grafice? - To jego ostatni rok studiów, więc mógł wybrać cokolwiek chciał, ale nie sądzę, żeby go to interesowało. Cały czas wydaje mi się, że go znam, a jestem w błędzie i tak naprawdę nigdy go nie znałam.
- Prezentacje graficzne budowli - Nienawidzę tego, że on cały czas się uśmiecha.
- Aha - zauważam, mojego chłopaka, który siada po mojej drugiej stronie. Chwilę potem zjawia się też Calum. Do cholery jasnej czy ja mogę mieć jeszcze więcej pecha?
- Cześć, stary - wita się z Lukiem, a potem dopiero zauważa mnie.
- O, Sharon - mojemu chłopakowi robią się jeszcze większe oczy gdy ten podchodzi do mnie i całuje mnie w policzek.
- Co ty tutaj robisz? - teraz pytam Caluma. Chris kładzie rękę na oparciu mojego krzesła, zaznaczając terytorium. Wyczuwam na sobie wzrok, Luka i moja pierwszą myślą jest to, że sam do tego doprowadził, a potem zdaje sobie sprawę, że to też moja wina. Jednak wolę zwalać ją na niego, w ten sposób nie myślę, co by było gdyby.
- Studiuje grafikę - Czuje jakbym żyła w innym wymiarze. Kim są ci ludzie?
Luke i Calum odchodzą i idą usiąść gdzieś za mną i Chrisem.
- Kto to był? - wydaje wam się to dziwne, że przyjechaliśmy z Mission Beach, a Chris nie wie kim jest Luke? To bardzo proste. Mój chłopak przeprowadził się do Mission Beach do trzeciej klasy liceum. Kto by wybrał to miejsce? Ktoś kto musiał uciekać, przed stukniętym ojcem. Chris ma siostrę bliźniaczkę - Caytlyn. Właściwie to dzięki niej poznałam Chrisa.
- Starzy znajomi - moja pierwsza miłość i jeden z jego najlepszych przyjaciół, a może też mój przyjaciel? Wszystko, co wiąże się z Mission Beach, ma za dużo niewiadomych.
CZYTASZ
PAST GAME {Hemmings}
Fiksi PenggemarMinęły dwa lata odkąd Luke wyjechał z Mission Beach. Teraz Sharon skończyła szkołę i przeprowadza się do Sydney gdzie jest Luke. Jednak nie może być tak prosto, prawda? Ani Sharon, ani Luke nie są już tymi osobami, którymi byli dwa lata temu. Co wi...